ballen zoeken ze op foto'squote:Op donderdag 27 april 2006 15:40 schreef DeTolk het volgende:
goed voetbal spelen ze in Amsterdam
Gewoon dat kind even een paar klappen verkopen, een beetje met papa's documenten klooienquote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef Againzender het volgende:
belangrijke documenten van mijn werk vliegen door de keuken
ik sla mijn kind nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon dat kind even een paar klappen verkopen, een beetje met papa's documenten klooien[afbeelding]
Daar gaat het fout in de opvoeding.. Ouders zijn veel te lief voor kinderen. Hij groeit nu al op voor galg en rad, een hangjongere wordt hetquote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik sla mijn kind niet![]()
ach, dan moet ik mijn schrijfblok ook maar niet binnen handbereik leggen. Hij heeft de helft van de blaadjes losgetrokken
als 'ie maar geen scooter wiltquote:Op donderdag 27 april 2006 15:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar gaat het fout in de opvoeding.. Ouders zijn veel te lief voor kinderen. Hij groeit nu al op voor galg en rad, een hangjongere wordt het.. Jammer van zo'n goede jongen..
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..quote:Op donderdag 27 april 2006 15:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
als 'ie maar geen scooter wilt
dan heeft vader dat zo gewild denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..
Ik gooide niet met papa's belangrijke papieren!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hoeft niet alles van jezelf op Axel te betrekken hoor.
En als ie 23 is, vind ie het genoeg geweestquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, begint op zijn 11e met roken en op zijn 12e komt hij al stoned en dronken thuis. Jammer jammer jammer..
jij pikte de onbelangrijke er toen al feilloos tussenuit ?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik gooide niet met papa's belangrijke papieren!
Yup, dan wordt hij homo. Overigens niks mis met homo's, ik wil niet discrimineren..quote:Op donderdag 27 april 2006 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En als ie 23 is, vind ie het genoeg geweest
ik ga hem nu eerst maar eens een soepstengel gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn papa werkte toen ik zo oud was als Axel nog in de ambulance. Paar jaar later kon ik dat makkelijk inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jij pikte de onbelangrijke er toen al feilloos tussenuit ?
ik zie Da_Sandman een peuk opstekenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup, dan wordt hij homo. Overigens niks mis met homo's, ik wil niet discrimineren..
Goed idee!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we op de meet Sandmans sigaretten kidnappen?
Hoi Bos!
nee geen lucifers natuurlijkquote:
Als je het maar laatquote:Op donderdag 27 april 2006 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we op de meet Sandmans sigaretten kidnappen?
Hoi Bos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |