liever pas na het douchenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie wil me aanraken ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Onze kinderhandjes zijn nou eenmaal gauw gevuld.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef tong80 het volgende:
Lekker voetbal op tv, langs de lijn op de radio, chips, biertje, shaggie en Fokken.
Het leven is soms te mooi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mar da'swel 3 kilometer hier vandaanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef Suijk het volgende:
Jammer, ik ken alleen degene die 2e is geworden. Ze woont in Rossum, maar die voldoet dan niet aan je standaarden denk ik.
Bluezz is niet blond, voor de rest heb ik alles binnen handbereik.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef tong80 het volgende:
Nu nog een blonde snol met Cup-D die het Nederlandskampioenschap zaadslikken heeft gewonnen en haar ervaringen wil doorgeven.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik hoor henk kokquote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ok, Bob Marley kan ik nog waarderen, maar blijf eens weg met je muziek tijdens een voetbalwedstrijd...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Opzouten Borsato + Bocelli.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wil voetbalcommentaar horen, geen nep-Engels en emo muziek.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, het doet ouderwets aan zo.
ssssstquote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het hoort hier stil te zijn tijdens voetbalwedstrijden op TV.
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
ssssstom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bierke ?
proost (ook 2 voor Eilanden )quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef dndiek het volgende:
ik accepteer de cookies.
Lekker Bossie!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
proost (ook 2 voor Eilanden )
[afbeelding]
Lekker met die shuttle gespeeld?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.terug van badmintonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niks gemist zo te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je de shuttles goed geraaktquote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef pascalheister het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.terug van badmintonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
niks gemist zo te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lekker met die shuttle gespeeld?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach utreg had het 5 wedstrijden terug al niet meerquote:Op woensdag 26 april 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
Doe mij ook maar een biertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Twente is een counterploeg en wereldkampioen tijdrekken. Superdomme rode kaart Braafheid en na de eerste goal van Twente was het met z'n allen naar voren en dan maakt het ook geen ruk meer uit of ze dan nog meer scoren. Lekker fel sfeertje! Zo: wedstrijd in een notedop!
Doe nog maar een biertje dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop