Dpanninge he!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja jiijej pakft ook veel , a;s je zeneuwachtig bent !
You lossgsft mme heerquote:
Jaffa rooooelereert!, ik okwn je er eeen!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook
Patat bij Jaffa uis wel goed te doen!
Ik weeeeeeeeeet toch, ji niet dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Jaffa rooooelereert!, ik okwn je er eeen!![]()
Wij weeeeeeeeeeeeeeeeten alllles!quote:Op donderdag 27 april 2006 02:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik weeeeeeeeeet toch, ji niet dan?
XL in hhhjoloolsquote:
Niet dan !quote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jaaaaaaaa toch!
benieuwd wanneer die weer online komenquote:
ik hoop voor ze niet binnen een half uurquote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd wanneer die weer online komen
ik heb hier nog wel een grootverpakking paracetamol voor zequote:Op donderdag 27 april 2006 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik hoop voor ze niet binnen een half uur
veel plezier !quote:Op donderdag 27 april 2006 09:15 schreef borisz het volgende:
ik ga Fifa world cup 2006 maar is "kopen" (lees: downloaden)
1-0 op je kloten krijgen en dan nog eens lekker terug....jij bent echt gestoordquote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Was gister compleet van de kaart en heb werkelijk niks van de match gezien...
quote:De snelste route van Heerenveen naar Kerkrade
over 318,3 km in ongeveer 3 uur en 9 minuten
Had hij dan daar moeten blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
1-0 op je kloten krijgen en dan nog eens lekker terug....jij bent echt gestoord![]()
[..]
Als ik het zo hoorde op de radio dan is dat maar beter ook.....quote:Op donderdag 27 april 2006 10:03 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Was gister compleet van de kaart en heb werkelijk niks van de match gezien...
in Kerkrade inderdaadquote:
quote:
het kan beterquote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb ik weer goed geraden waar de bal is?
niet beter dan de vorige keerquote:
dat was echt een topprestatie inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |