Ik hoorde het. Best leuk!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:13 schreef Angelic1 het volgende:
We werden zojuist genoemd bij RTL Boulevard over de "dood van Bernard"
Ja als er echt wat aan de HAND was wel jaquote:Op donderdag 11 november 2004 19:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Best leuk!
Vanavond wordt het volgens mij nog eens uitgezonden.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Net gemist
"SCH van Fok.nl had vandaag verzonnen dat..."quote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
als dat nieuws helemaal niet bestaat betekent dat hetzelfde als "Iemand bij fok.nl heeft het verzonnen"Hoe blij we daarmee moeten zijn.... ik weet het niet hoor..
"Prins Bernhard is overleden" - serieus geruchtquote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef Lexie het volgende:
Hehe. Heeft iemand een link naar het topic? Kan het zo een twee drie niet vinden.
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:13 schreef Angelic1 het volgende:
We werden zojuist genoemd bij RTL Boulevard over de "dood van Bernard"
Ja, we zijn wel blij, iemand die bij dezelfde omroep werkt als Sjors Frolich, die in Hilversum de hele boel op de kop zette, zette het hierquote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als er echt wat aan de HAND was wel ja
"het nieuws lekte uit via fok.nl"
als dat nieuws helemaal niet bestaat betekent dat hetzelfde als "Iemand bij fok.nl heeft het verzonnen"Hoe blij we daarmee moeten zijn.... ik weet het niet hoor..
Gelukkig hebben we het ZELF niet als nieuws gepostquote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als er echt wat aan de HAND was wel ja
"het nieuws lekte uit via fok.nl"
Naamsbekendheid vind ik best okay.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij gelukkig niet en hebben ons een hele middag kostelijk geamuseerd ermee.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:08 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vond het SCHadelijk
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:46 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het ZELF niet als nieuws gepost
Zeker, de zaak van Jerney Kaagman bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 11 november 2004 20:19 schreef miss_bleu het volgende:
RTL Boulevard weet ons de laatste tijd ook goed te vinden
Over de rug van een zieke oude prins, daar al eens aan gedacht? Ik vind het voorval ook grappig, maar heb het idee dat jullie de mens erachter vergeten!quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij gelukkig niet en hebben ons een hele middag kostelijk geamuseerd ermee.
Ik heb uit uiterst betrouwbare bron, die ik uiteraard niet mag verklappen, dat de prins tussen zijn hoest en rochelbuien in, er ook smakelijk om gelachen heeft.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:23 schreef _The_General_ het volgende:
Over de rug van een zieke oude prins, daar al eens aan gedacht? Ik vind het voorval ook grappig, maar heb het idee dat jullie de mens erachter vergeten!
Kijk eens hoe behendig hij ons hier door deel 3 sleept.quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef yvonne het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
Nu schijnt hij toch met grote spoed naar het ziekenhuis te zijn afgevoerd
Er is volgens mij wel echt iets aan de hand
Het tegendeel wel: 'Prins Bernhard is niet dood'quote:Op donderdag 11 november 2004 19:46 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we het ZELF niet als nieuws gepost
Bron?quote:Op donderdag 11 november 2004 20:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het tegendeel wel: 'Prins Bernhard is niet dood'
Ah ja, van de Rijks Verzwijgings Dienst toch?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Chris Breedveld.
Daar distantier ik mij van, ik heb een andere manier van mij "kostelijk vermaken" eigenlijk..quote:Op donderdag 11 november 2004 20:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Azijn drinken?quote:Op donderdag 11 november 2004 21:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar distantier ik mij van, ik heb een andere manier van mij "kostelijk vermaken" eigenlijk...
Jhaquote:Op donderdag 11 november 2004 22:48 schreef static het volgende:
Net bij SBS Shownieuws, zelfs beelden van het topic.
Klaag ze aanquote:Op donderdag 11 november 2004 22:51 schreef SCH het volgende:
Mijn icoon - wat doen ze
Marc van der Linden die de ethicus uit gaat hangen![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 22:48 schreef static het volgende:
Net bij SBS Shownieuws, zelfs beelden van het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |