Dat vind ik te duur...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef Allan24 het volgende:
Koningin, op de website van IKEA Zweden kost 'ie 5395,- kronen, da's omgerekend 578,- euro. Maar de verkoopprijs wordt nog bepaald (of is misschien al bepaald alleen nog niet bekend gemaakt) en kan daarvan afwijken.
Gaat de woonsdag stoppen?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:07 schreef WebForce het volgende:Woonsdag
Topper die tvkast!Heb net ff gewerkt, maar van woonsdag is ook de leukigheid vanaf, maargoed dat het stopt...
Vanavond wéér werken. Altijd fijn om extra te werken
Euhm hij komt in het rood, beige en wit en kosten in Duitsland resp. 540.-, 540.- en 490.-...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
In welke kleuren komt de Stockholm Loveseat?Hij ziet er wel enorm relaxed uit.
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef marsterretje het volgende:
Ok ik ben helemaal nieuw in Ikea land, dus als mijn vraag wat dom is, sorry....
Ik ga binnenkort verhuizen, en bij een vriendin zag ik een roomdivider genaamd Expedit. Ik vond hem leuk, maar nu ik hem wil zoeken op de site vang ik bot. Een vrij bekend ding, een open kast met vierkante vakjes in een aantal kleuren
Heeft iemand enig idee of Ikea deze nog heeft, of dat hij geheel uit eht assortiment is? Mijn mooie nieuwe zolderappartement zou hem zo leuk vinden![]()
Ligt eraan welke Ikea je zijn wilt!!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Spookje81 het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen wanneer ze deze dingen weer eens op voorraad hebben.
Ik heb al een aantal keer mis gegrepen.
Nee dan kan ik je niet helpen, helaasquote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb 3 opties, Breda, Barendrecht, Delft.
Het liefst Barendrecht of eventueel Delft. Ik moet morgen namelijk naar Den Haag (vanuit Bergen op Zoom) dus dan kom ik daar langs.
Durf ik je nu geen antwoord op te geven. Moet morgen weer werken dan weet ik het wel. Het is met die dingen namelijk heel verschillend.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Spookje81 het volgende:
Zijn ze bij jullie vestiging wel verkrijgbaar dan?
Ha, gelukkig maar, dank je voor de info.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:
79 x 149 cm (59.- geloof ik) geen foto...
de 149 x 149 cm (99.-)
[afbeelding]
en de 185 x 185 cm (149.-)
[afbeelding]
De kasten zijn op dit moment in vier kleuren verkrijgbaar:
wit, berken, beuken en zwartbruin (ik weet niet of alle kleuren ook in het assortiment blijven)
RubberDuckey werkt daarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:32 schreef E.T. het volgende:
Geen Barendrecht - medewerkers hier?
Ik werk voor het R.S.C. en ben verantwoordelijk voor safety & security voor Eindhoven en Heerlenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef TimC het volgende:
Hey adelante jij werkt toch ook in Heerlen, aan de startpost te zien wel. Welke afdeling eigenlijk??
Kijk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsStockAvailSearch?productId=68838&ikeaStoreNumber1=274&ikeaStoreNumber2=080&storeId=9&langId=-22quote:Op zondag 30 april 2006 22:22 schreef mrfatmen het volgende:
Kan iemand mij vertellen of NYTTIG TUB 125 in de winkel te vinden is of moet deze besteld worden.
Als hij in de winkel is is hij op voorraad bij Sliedrecht of Barendrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:04 schreef ROG het volgende:
De OP klopt niet meer jongens..? Veranderd van leverancier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je de andere beker?
Bij dezenquote:Op maandag 1 mei 2006 01:44 schreef Allan24 het volgende:
Dat is wel een goed plan, alleen dat moet je dan zelf doenik kan de OP niet meer aanpassen
Uiteraard stom van mijquote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsStockAvailSearch?productId=68838&ikeaStoreNumber1=274&ikeaStoreNumber2=080&storeId=9&langId=-22
Zo simpel gewoon via de internetsite...![]()
deze? de ILENquote:Op maandag 1 mei 2006 15:12 schreef Japiejooo het volgende:
Weet iemand of ze bij Ikea een vierkant bijzettafeltje met ronde hoeken hebben? Of waar wel?
Beetje vage omschrijving, maar kan nu even niks beters verzinnen![]()
edit - zoiets, maar dan alleen een vierkant
[afbeelding]
Uhm soort van, alleen zou die dan aan alle kanten dicht moeten zijn, en hoeft n iet perse op wieltjes.quote:
Dat kan, da's met alles zo... haal maar eens een schilderij of ingelijste poster van de muur die daar een jaar hangt, dat gebeurt gegarandeerd, niet alleen met je plankendingquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:22 schreef Syrena het volgende:
Mijn beuken (berken? haal ze altijd door mekaar) plankending is in een jaar tijd ernstig donkerder geworden door de zon. Is het dat niet? Het was wel geen Billy.
Niet dat ik weet...? Zal morgen eens kijken (hoop dat ik er aan denk)quote:Ik keek net op de Ikea-site om te zien of bezoekersstoel JULES op voorraad was in Heerlen...en nu hebben ze alle kleuren nog...behalve de rooie die ik net wilIn Eindhoven hadden ze ook geen rood meer. Gaat die kleur er soms uit?! Nee toch?!
Die ligt bij ons (Haarlem) volgens mij al grotendeels in het ZBMquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vanaf volgende week ook leverbaar in Nederland
terwijl die bij ons helemaal niet hard gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef Schum1 het volgende:
Wandopberger
IKEA PS HOFORS
[afbeelding]
Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
Er liggen ook stapel rode, blauwe en zwarte.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:05 schreef MeNicole het volgende:
[..]
terwijl die bij ons helemaal niet hard gaan![]()
Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:09 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
vanaf volgende week ook leverbaar in Nederland
Omdat veel vestigingen nog bezig zijn met het plaatsen van deze serie is er besloten die nog niet op internet te zetten. Daar is het wachten dus op...quote:Op zondag 7 mei 2006 20:12 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik kan dit spul nergens vinden, ook niet op de Duitse site, heb je een linkje met meer info?
Deels... naar het pand ernaastquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Gaat IKEA Heerlen verhuizen dan???
(wist wel dat er een verbouwing aan zat te komen)
Grootste van Nederland worden wequote:Op donderdag 11 mei 2006 00:55 schreef Bartjebart het volgende:
Gaat IKEA Heerlen verhuizen dan???
(wist wel dat er een verbouwing aan zat te komen)
Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef Syrena het volgende:
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.
Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
Helaas Delft wordt nóg groterquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef TimC het volgende:
Grootste van Nederland worden we, dus Amsterdam
![]()
Dat zou fijn zijn! Tnx!quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:44 schreef TimC het volgende:
[..]
Zal dadelijk eens kijken voor je als ik ga werken..
Huh? Is Heerlen dan nog zo'n winkel ala oud Groningen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:14 schreef Adelante het volgende:
Het wordt meer een aanbouw/opbouw project voor Heerlen, enigszins jammer want alles gelijksvloers heeft wel wat.
levering van 70 stuks staat gepland voor week 19 (deze week komen ze binnen dus)...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef Syrena het volgende:
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.
Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
Ik zie hem niet in de online catalogus staan... dan is het kijken of die voorradig is en in welke maten uhm ook best moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef WebForce het volgende:
Dat is het Bås vitrinekastje die heeft al sinds 2004/2005 een leverprobleem, ze beginnen nu sporadisch weer binnen te komen. Duiven heeft op dit moment alleen de 31x20 versie op voorraad. Ze waren eerst 21x30.
Omdat Duiven kleiner is... Omzet per m2is bij ons toch echt de beste!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:02 schreef JC-Rags het volgende:
Leuk al die verbouwingen van die stores maar Amsterdam blijft echt wel nr.1 van Nederland in omzet!!![]()
als ze in dit tempo doorgaan wordt 't 2025 voor ze in Delft klaar zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Helaas Delft wordt nóg groter
maar waarschijnlijk is IKEA Heerlen eerder klaar met verbouwen dan dat zij zijn!
Helaas niet op voorraad, ben vergeten te kijken wat nou de levertijd is en/of er eventueel een leverprobleem op zit.. sorryquote:
What about Utrecht dan, die draaien ook aardig op die krappe 20.000 m2quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Omdat Duiven kleiner is... Omzet per m2is bij ons toch echt de beste!
Hallow,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi weer Ikeamedewerkers
Ik heb weer een vraag en ik hoop dat iemand hem kan beantwoorden: verkoopt Ikea ook peuterdekbedjes voor op de peuterbedden? Zo ja, hoe heten ze en welke maten hebben ze?
En wat zijn er veel leuke en goedkope lampen !!! Ons hele nieuwe huis gaat volkomen met Ikealampen, dat weet ik nu al
Alvast bedankt en Hengelomedewerkers, ongetwijfeld tot snel.
Als je dan ff bij mij komt afrekenenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:10 schreef MaLo het volgende:
Alvast bedankt en Hengelomedewerkers, ongetwijfeld tot snel.
dat is een ledikant-maatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hallow,
volgens de internetsite is dit dekbed de enigste die wij in die maat in het assortiment hebben... (en volgens mij klopt dat wel zo'n beetje...) Het dekbed is dus van de serie LEN, kost 13,95 en is er in de maat 125x110![]()
Ik was vandaag bij de Hema en daar zag ik inderdaad goede peuterdekbeddenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is een ledikant-maat![]()
Voor op een peuterbed is dat echt te klein. Dat gaat niet echt lekker liggen op een bed van 160 lang.
Je zult dus een gewoon dekbed moeten nemen of bij de Hema of Prenatal eentje van 120x150 halen .
Ow oeps...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is een ledikant-maat![]()
Voor op een peuterbed is dat echt te klein. Dat gaat niet echt lekker liggen op een bed van 160 lang.
Je zult dus een gewoon dekbed moeten nemen of bij de Hema of Prenatal eentje van 120x150 halen .
Dat is ook wat ik hoorde. Ze worden 'n stuk groter, maar gaan niet voorbij Amsterdam.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef WebForce het volgende:
Heerlen wordt niet groter dan Amsterdam verteled emijn storemanager mij zaterdag...
Ik heb nu alleen 1 zwarte, de witte was er weer niet...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef Schum1 het volgende:
Wandopberger
IKEA PS HOFORS
[afbeelding]
Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
Omdat die gehele actie met 2 weken verlengd is, is de trekkingsdatum ook verplaatst naar (geloof ik) 19 mei...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is de Ekersby salontafel in Eindhoven en Duiven uitverkochtEn in EIndhoven stond ie nog in de computer maar niet meer in het rek, lekker is dat
![]()
En ik dacht dat ik de 10 jaar hypotheek prijsvraag uitslag onderhand wel op de website zou staan maar ik kan het nergens vinden...iemand een idee?
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:08 schreef Koningin het volgende:
Ik ben voor matrassen aan het kijken, die wat ik uitgezocht heb is bij onze vestiging (Heerlen) niet op voorraad. Hoe lang duurt het voordat ze weer op voorraad zijn?
welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor jequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:08 schreef Koningin het volgende:
Ik ben voor matrassen aan het kijken, die wat ik uitgezocht heb is bij onze vestiging (Heerlen) niet op voorraad. Hoe lang duurt het voordat ze weer op voorraad zijn?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor je
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een modquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
best getest in de consumentenbond heb je zeker ook gemist in "jouw omgeving"
Nee, jouw reactie was vooral erg gemotiveerd en goed onderbouwd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdelingquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik moet er een hebben die zo hard mogelijk is en waar ik niet in wegzak......
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Syrena het volgende:
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.
OK, dank je wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdeling.
Hahahaha sorry! Maar ik heb dus al die tijd gedacht dat...quote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Ja en?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef TimC het volgende:
Zo om nog even terug te komen op de aankomende verbouwing van de vestiging Heerlen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de marges die gelden per m2 per store type dus a,b,c store veranderd gaan worden. Dat reselteerd dus dat die marges omhoog geschroefd gaan worden en Heerlen dus grootste van Nederland wordt. Amsterdam zal dus niet aan die nieuwe oppervlakte voldoen die voor een nieuwe A store gaan gelden en Heerlen dus wel!!![]()
IKEA geeft ruime garanties op alle matrassen, op sommige zelfs 10 jaar, misschien slim als die 2 stellen die jij kent eens hun kassabonnetje gaan opzoeken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik heb een witte (staat inmiddels op de slaapkamer), dat is die van 69 euro (voor de TV) en twee langwerpige (staan niet op de site en niet in de gids, ze stonden laatst wel in de Viva) en die kostten 45 euro per stuk (rooie) En dan heb je nog een bredere, met twee deuren boven elkaar, maar die heb ik maar niet ook nog gekochtquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef Jokielanda het volgende:
Syrena: welke Ps kastjes heb je dan?? die kleine voor tv of die grotere.
Want bij Duiven zijn ze er niet meer en komen ook niet meer zeiden ze tegen mij
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Op de mijne (Forsbacka) zit 25 jaar garantie. Staat iig op het garantiebewijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??
Heerlen de grootste?Dat wordt leuk!
Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matrasquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matras![]()
Ik heb me laten vertellen dat latex het beste is. Het enige latexmatras bij de Ikea is nog te betalen (230 euro ofzo) dus maar eens proberen binnenkort![]()
Volgens wikipedia:quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Waarom is latex het best? Wat is het verschil met binnenveringsmatrassen?
ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
Als het je niks interreseert reageer dan niet zo kortzichtig, concentreer jij je nu maar op je matrassen!!quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en?
He die matrassen zijn best goedkoop!
Volgens mij kun je die heel goed combineren met de NON lampenquote:Op donderdag 18 mei 2006 13:49 schreef Gio het volgende:
Vraagje over de Hopen garderobe kast: Er staat dat deze is voorbereid voor belichting, maar dat die afzonderlijk wordt verkocht. Echter, welke lampen moet je dan erbij kopen? Ik zie ze namelijk niet erbij staan.
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
ff gekeken, maar matrassen van 220 cm lang zijn sowieso niet in de vestiging op voorraad en moeten via het centrale distributiemagazijn besteld worden: levertijd is ongeveer 12 dagen en transport naar huis is gratis.
IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:54 schreef Fiorenza het volgende:
Medewerkers?![]()
Hebben jullie nog een voorproefje van nieuwe artikelen? Ben al weer uitgekeken op het bestaande assortiment![]()
de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:39 schreef Koningin het volgende:
![]()
Ik bedoel ook 80 x 200 cm
![]()
Als ik ze laat thuis bezorgen is het dan ook gratis? Of moet ik ze gewoon zelf mee naar huis nemen?
jawel maar dan nog...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:43 schreef WebForce het volgende:
[..]
IKEA verwisselt niet meer op één moment de collectie, maar het hele jaar door... Er komt continu nieuw assortiment binnen.
OK, dankequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
de 80*200 matrassen zijn op voorraad momenteel
en nee die worden NIET gratis thuidbezorgd, omdat ze in de winkel op voorraad zijn en dus zelf meegenomen kunnen worden. alleen artikelen die speciaal besteld moeten worden uit het centrale opslag magazijn worden gratis bezorgd.
JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mijquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag lieve ikea'ers
ik heb de BJÄRNUM/JÄRPEN als wandplanken met bijbehorende consoles, nu heb ik misschien een stomme vraag, maar ik wil ze als boekenplanken gebruiken, ze zijn 'gewoon' aan de muur gemonteerd, kan ik er rustig een flinke rij boeken opzetten zonder dat de plank naar beneden stort?
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vindenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
JARPEN is toch ook een boekenplank? Moet kunnen lijkt mij.
Langzaam opbouwen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
maar er staat al een rijtje op, en vooralsnog is er niks aan de hand
moet je tijd makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:04 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik krijg nog steeds een nieuw Ikea bed maar nog geen tijd om te halen
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:38 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
jawel maar dan nog...
* ongeduldig is...![]()
Hoe korter je plank hoe hoger de draagkracht van deze plank.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik dacht het wel ja, maar wist het niet zeker, kon ook nergens een maximum belasting vinden
maar er staat al een rijtje op, en vooralsnog is er niks aan de hand
Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:23 schreef MaLo het volgende:
Hoi, daar ben ik weer met een vraag .
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat PAX onderdelen besteld zijn?
Ik zie op de Duitse site wel een special over STOCKHOLM, maar waar vind je dat BESTA? Ik zie het niet staan. Heb je een link?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Hoezo? waren ze niet op voorraad dan? 'Normaal' zijn artikelen binnen ongeveer 7 dagen weer op voorraad. Maar het zou ook kunnen zijn dat deze artikelen een wat langere levertijd heeft...
Ik heb idd een aantal weken moeten wachten tot de deurpanelen weer in voorraad waren (er was net een actie geweest). Iig even de site checken voordat je gaatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 07:33 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dit was meer een vraag uit voorzorg. Dat als wij de sleutel van ons huis hebben en de PAX kast willen kopen, we niet nog 3 weken moeten wachten als er een onderdeel niet op voorraad was. Ik had laatst bij Ikea begrepen dat PAX niet altijd op voorraad was, vandaar.
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:32 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Check de Duitse IKEA site voor de nieuwe Besta serie, dit is in Nederland ondertussen ook aan het binnendruppelen. Op de Zweedse site (www.ikea.se) kan je een mooi filmpje zien van de nieuwe IKEA Stockholm serie. Dit wordt rond augustus verwacht in Nederland. Dit zijn wel zo ongeveer de spectaculairste nieuwe artikelen....
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sjaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:52 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik ! bedankt!![]()
Zijn DLD en Zweden altijd de eersten met de nieuwe producten?
Zweden ligt idd voor de hand, maar ja.. hoeft niet altijd zo te zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef WebForce het volgende:
[..]
Meestal wel, Duitsland is de grootste afnemer en Zweden... Sja
ik denk ik quote 'm nog een keerquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredigquote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef leolinedance het volgende:
Vandaag 2 matrassen gekocht bij de Ikea. Sultan Funural ofzo is het geworden![]()
klopt, maar ik ben van mening veranderd nadat ik ze zelf heb getest en er het een en ander over heb gelezenquote:
Deze is het http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15558&catalogId=10103&storeId=9&productId=41381&langId=-22&parentCats=15558*15615*16085quote:Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Funural, funeral? leuke naam, slaap je zeker heel vredig![]()
Ik heb nog eens verder gezocht en het beste (besta?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef Don_Tom het volgende:
Kan Besta ook niet vinden, direct linkje?
Ik heb ze in Hengelo al gezien, in ieder geval die bovenstequote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?
Voorbeeld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Je leest niet goed, Adelante.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:08 schreef Adelante het volgende:
ouderwets is het niet echt te noemen, strak en hoogglans elementen (in wit, zwart of rood) met zilveren afwerking zal met name de jongere doelgroep moeten aanspreken.
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreidquote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Ouderwets goed verkopen zal het zeker!! In veel vestigingen (o.a. Utrecht en Breda) is Besta al helemaal compleet te bewonderen. In Amsterdam over 1,5 week!!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik las het inderdaad als bijvoeglijk voornaamwoord dat sloeg op de serie in plaats van een bijwoordelijke bepaling die sloeg op uitgebreid
Wij hebben de complete serie ook al een tijdje staan (op een aantal onderdelen na dan omdat die nog niet binnen zijn).quote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je leest niet goed, Adelante..
Als ik bedoelde dat ik de serie ouderwets eruit vind zien, had ik wel "ouderwetse" getypt. Ik bedoel"ouderwets uitgebreid"
. Een lekker volledige serie dus. Hebben jullie het
boekenkasttrapje
in de folder al zien staan?
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef WebbySP het volgende:
Voor de PAX serie (kastensysteem) zag ik gisteren van die schoenenrekken. uitschuifbaar op rails en met opstaande pennen waarop een kunstof kapje is gemonteerd om de schoenen te beschermen.
MEGA-HANDIG !!
Nu heb ik gezien dat de afmetingen 100cm breed en 35cm diep zijn.
Volgens mij kun je echter de breedte inkorten (ijzerzaagje) en misschien ook wel de diepte ? Hoewel je dan zit met de laderail die misschien niet in te korten valt.....?
Het gaat erom dat ik het wil gaan monteren in een nis die 33cm diep is en 80cm breed.
Kan dit ?
Kan één van de Ikea-medewerkers hier misschien een zinnige uitspraak over doen ??
Met zo'n attitude krijg je vast heel snel antwoordquote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?
![]()
Ja, hoor al een paar jaar! Dit zijn 50X70 formaat posters... De poster van Adelante is ook al een tijd verkrijgbaar (30X88, daar is de lijst keus nog wat gering, alleen aluminium en zwartbruin).quote:Op zondag 21 mei 2006 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Zijn de zomerse Inget posters zoals ze op de Zweden site zijn hier ook al te verkrijgen?
Voorbeeld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Dit is een erg specefieke vraag en niemand van de aanwezigen hier werkt op de wandkasten/PAX afdeling... Lijkt mij dat je even langs moet gaan om deze vraag beantwoord te krijgen. Garantie en dergelijke vervalt namelijk ook bij zo'n actie...quote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Zit ik hier wel goed voor deze vraag, of gaat het hier alleen om matrassen en posters ?
![]()
Door naar de keukenafdeling te gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Goedemorgen Ikea-medewerkers, mag ik even om jullie advies vragen?
Misschien weet Snarf het wel, het gaat nl. om een keukenvraagstuk(je).
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Ik denk dat ik voor de deurtjes van de Faktum Stat ga kiezen.
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Weet iemand hoe dit evt. opgelost kan worden?
Mijn dank is groot!
Servicemedewerker aan het woord (of beter, aan het toetsenbord): voor de vaatwasser wordt als front doorgaans een deur van 60x70cm gebruikt. Daar zitten wel scharniergaten in maar die zie je toch niet als ie op een vaatwasser gebruikt wordt. Op de keukenafdeling kunnen ze je laten zien hoe dat gemonteerd zit (komt neer op: klik, klaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 08:17 schreef Ozziecar het volgende:
Goedemorgen Ikea-medewerkers, mag ik even om jullie advies vragen?
Misschien weet Snarf het wel, het gaat nl. om een keukenvraagstuk(je).
Wij gaan binnenkort verhuizen en in ons nieuwe huis zit nog een vrij nieuwe keuken met inbouwapparatuur. Niks mis met de keuken, wel met de frontjes.
Nu had ik een tijdje geleden al gezien dat er bij Ikea losse frontdelen verkocht worden, dat lijkt me wel wat voor onze keuken!
Ik denk dat ik voor de deurtjes van de Faktum Stat ga kiezen.
Nu de vraag: op die losse bestellijst voor deurtjes kan ik nergens een frontpaneel voor de inbouwvaatwasser vinden.
Weet iemand hoe dit evt. opgelost kan worden?
Mijn dank is groot!
Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:27 schreef ROG het volgende:
Expedit vakkenkasten zijn er toch in 3 maten tegenwoordig: een grote van 185x185, dan 4 bij 4 vaks van 149x149 oid en een 3 bij 2 vaks toch? Die laatste is alleen nergens online te vinden?
Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:42 schreef E.T. het volgende:
even een vraagje voor m'n schoonouders.. De koelkast die komende woonsdag in de aanbieding is voor 99 euro, is dat een inbouwmodel of vrijstaand?
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm het koelkastje dat we dan in de aanbieding hebben kan gewoon vrijstaand gebruikt worden...
De koelkast heeft trouwens geen vriesvakje...
Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:
[..]
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
Onwaarschijnlijk lage prijzen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha... als ik dat zo hoor dan lijkt me dit een perfect koelkastje... En dat voor maar 99.-!
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:45 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Klopt, is ook hartstikke nieuw. Deze zal in de nieuwe catalogus die rond 1 september uit komt te bewonderen zijn...
Overigens krijgen we ook een Expedit tv-kast (voor flatscreens) en komt er een Markor (klassieke kast) in Expedit-stijl. Met vakken dus....
Ik zou ze wel om 10 uur binnen laten zijn a.s. woonsdag, dit is de eerste aanbieding sinds tijden waar wel weer eens een rush op kan ontstaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:36 schreef E.T. het volgende:
vriesvakje niet nodig, ze zijn gewoon op zoek naar een goedkoop tafelmodelletje en zagen deze in de folder staan.
en om die oudjes nou niet voor niks naar Barendrecht te laten rijden, dacht ik: laat ik 't even navrgen voor ze
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:29 schreef Dave het volgende:
Een vraag: heeft Ikea ook dekmatrassen in de maat 1.80x2.10? (Volgens de site gaan ze 'maar' tot lengte 2.00m, dus 't zal wel niet...)
Klötezööi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad.
Edit: nog niemand heeft zich gemeld!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
En dan? Vervalt ie dan?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:01 schreef TimC het volgende:
Ik heb eerder deze week te horen gekregen van mijn storemanager dat de hoofdprijs in Heerlen is gevallen, Alleen zijn ze bang of het een duitser of belg betreft...
De actie was gebaseert op Nederlandse markt, en daar is het anders geregeld ofzo met hypotheken en consorten..quote:
En matrashoezen (of whatever die dingen heten) vorig jaar hadden ze alleen witte, en die worden zo snel ranzigquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
dekmatrassen gaan helaas maar tot 2m inderdaad.
Dan krijg jij 'm!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef Q. het volgende:
Maar als niemand de prijs komt claimen, wat er gebeurt er dan mee?
Dat dacht ik al!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:15 schreef Q. het volgende:
Van mij mogen ze.
wordt ie opnieuw getrokken, dus bonnetjes nog even bewarenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef Q. het volgende:
Maar als niemand de prijs komt claimen, wat er gebeurt er dan mee?
bedoel je hoeslakens of echt matrasovertrekken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:07 schreef bleiblei het volgende:
En matrashoezen (of whatever die dingen heten) vorig jaar hadden ze alleen witte, en die worden zo snel ranzig(hey, ben ook maar een kerel die 1 keer per maand zijn bed verschoont
).
Hoeslakenquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
bedoel je hoeslakens of echt matrasovertrekken?![]()
Dat is inderdaad nogeens service... niet slecht om 00:00 artikelen afleveren... Hoewel je kutn het ook zien als slechte service... mijn god... om middernacht nog een compleet bed ontvangen... zullen je buren leuk vinden...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:20 schreef RedRoses het volgende:
Ik heb vanavond lekker geshopt bij Ikea, een HOPEN bedmet Sultan Fangebo matras en Mane lattenbodems! Ze zijn zojuist thuis bezorgd (jaja echt! 12 uur middernacht stonden ze voor de deur!) en morgen maar eens in elkaar gaan zetten.. En ik ben niet de handigste
Maar ben er dolblij mee en ode aan Ikea voor de superservice!![]()
Euhm aan de bedzijkanten zitten metalen strips waar je de lattenbodem oplegt. Deze strips kun je op 3 hoogten vastzetten in de bedzijkanten. Dus je kunt er voor kiezen om deze strips op de hoogste stand te monterenquote:(Is het matras trouwens niet te laag voor dit bed? Dat de zijkanten boven het matras uitkomen? Hij is 15 cm hoog.. Vergeten naar te kijken in de winkel)
Euhm tja... en wat hij zegt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:31 schreef ROG het volgende:
Bij mijn MALM bed kan je de rails waar je lattenbodem op komt op (twee) verschillende hoogtes vastschroeven ten behoeve van je matrashoogte in verhouding tot je bedrand.
Jaah... men link is verongelukt... meer omdat ik em ook niet tussen linkhaakjes kon krijgen... donders irritant...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:39 schreef Allan24 het volgende:
Leuk! Internationale ballen! psst, je link is verongelukt![]()
Je moet gewoon deze link hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 00:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaah... men link is verongelukt... meer omdat ik em ook niet tussen linkhaakjes kon krijgen... donders irritant...
Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik niet naar de IKEA ben gegaan vandaag.
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...
We zijn 6 dagen per week geopend, 5 dagen per week tot 21 uur 'savonds en zaterdag tot 20 uur. Dan ook nog eens vaak een zondag van 10 tot 17, waarom dan op zo'n drukke feestdag!?
Ik ga dan wel meestal na het eten.. maar op een dinsdagavond is het ook nog erg goed te doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon..
Hemel Woonboule- vaartsdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:54 schreef MaLo het volgende:
Bij Hengelo was de afrit van de autobaan naar de Ikea wegens idiote drukte afgezet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
...toen kreeg rond een uur of 3 de politie in de gaten dat het een chaos was dus vanuit de kantine (3e etage) was te zien dat heel veel mensen die niet op het parkeerterrein stonden een bon hebben gehad voor foutparkeren
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijdquote:Slecht weer? Met z’n allen naar IKEA
Vrijdag 26 mei 2006 - DEN HAAG – Nederland heeft op Hemelvaartsdag massaal de woonwarenhuizen van IKEA bezocht. Dat leidde tot lange files op de snelwegen bij de vestigingen van het Zweedse woonwarenhuis.
Pretparken werden vanwege het slechte weer op Hemelvaartsdag maar matig bezocht.
Op de A1 bij IKEA Hengelo was het gisteren zo druk dat Rijkswaterstaat de snelweg in de middag afzette. Ook bij Duiven, Delft en Utrecht stonden lange files.
Een woordvoerster van IKEA Nederland verklaart dat het voor alle filialen een extreem drukke dag is geweest. In Hengelo was het bijvoorbeeld drie keer zo druk als normaal. In Breda had het personeel het gevoel dat dit de drukste dag ooit was, op de openingsdag na. Bij de meeste vestigingen waren alle parkeerplaatsen bezet en maakte het kassapersoneel overuren. In Haarlem stonden in alle vroegte al zestig kinderen te dringen voor de ballenbak.
De woordvoerster denkt dat de tegenvallende weersomstandigheden vele gezinnen naar de warenhuizen heeft gedreven. De pretparken wijten het gebrek aan bezoekers zonder meer aan het herfstachtige weer. Zo kreeg De Efteling ongeveer twintig procent minder bezoekers dan normaal op Hemelvaartsdag. In het Amsterdamse dierenpark Artis waren slechts ouders en kinderen in regenkledij te vinden.
Jullie hebben daar dan ook de ruimte voorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef Allan24 het volgende:
BN/DeStem:
[..]
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijd
Asl het geod is moet dat Amsterdam zijn, omdat zij simpelweg de grootste verstiging zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
en wie had de grootste omzet?
Wij hebben Ikea utrecht een aardig endje op weg geholpen gisteren
Dat het druk werd was goed te merken, allemaal mensen die haast hadden, van die mensen die al overspannen worden als er 2 mensen voor hun bij de kassa staan![]()
Ik kan niet wachten tot het disndag is en de spullen komen
De buit was trouwens:
Malm bed, lattenbodems, matras, nachtkastjes, malm laden kasten, computerkast, eettafel en stoelen voor de eethoek.
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Adelante het volgende:
en wederom een topdrukte dag, minder bezoekers maar meer omzet voor Heerlen, maar dat komt ook doordat er weer een koopavond is
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef WebForce het volgende:
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomHeerlen is gewoon makkelijk gelijkvloers...
Is het bonbedrag op die dagen niet veel interessanter?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?
Dat is niet makkelijk te zeggen, is er maar helemaal van afhankelijk wat voor bed het is. Een hoogslaper die uit 170 latten bestaat is duurder dan een Malm bed (2 zijkanten, 2 bedeinden en een middenbalk). Maar goedkoop is het niet; het wordt per geval bekeken. Ik meen me te herinneren dat een PAX basiselement (garderobekast) bijvoorbeeld ¤40 kost + de kosten voor het monteren van planken, deuren, roedes e.d.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo, een vraagje van mijn kant.
Weet iemand wat de montageservice van Ikea kost?
Het betreft een bed!
Alvast bedankt.
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb donderdag de BONDE buffet / dressoir gehaald.
[afbeelding]
Deze vandaag in elkaar gezet.
Maar nu sluiten de deurtjes niet goed.
Ik heb de deurtje per 2 laten openen (als balkon deuren zeg maar).
Maar ze raken elkaar bij het dichtdoen.
Ze kunnen volgens mij niet verder uit elkaar.
Iemand misschien tips?
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?
Zo nee: monteren volgens de gebruiksaanwijzing
Okédanquote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.
59 hele Euro'tjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef ROG het volgende:
[..]
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.![]()
Wat kost die 2x3 vaks Expedit?
Betekend dit dat je minimaal voor 500 euro moet inkopen?quote:Eenmaal per maand wordt automatisch 2% van het uitstaand saldo met een minimum van 10.- afgeschreven van je (post)bankrekening. Je kan ook zelf het bedrag bepalen dat je maandelijks betaalt.
er bestaat geen minimum aan inkopen, maar je moet wel minstens iedere maand 10 euro aflossen. Dus als jij een dekbed koopt van 100 euro kun je die in maximaal 10 maanden aflossen. Sneller kan ook, maar dat bepaal je zelfquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:49 schreef Gi1337 het volgende:
Vraagje over de IKEA Card
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/IKEA_card.html
Betekend dit dat je minimaal voor 500 euro moet inkopen?
Aangezien het minimum 10 euro is en dat is dus 2 %
Kun je niet gewoon zeg maar inkopen doen en gewoon in je eigen gekozen termijnen afbetalen of in 1 keer afbetalen als je weer wat beter bij kas zit.
100 euro'squote:
Welk type is dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:16 schreef Svyatagor het volgende:
Zojuist is hier tweemaal deze bezorgd:
[afbeelding]
plus eenmaal deze in 180x200 cm:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sultan Svandal, met Sultan Tuvebo dekmatras.quote:
50*70 is volgens mij het grootste formaat dat we verkopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef _Boo_ het volgende:
Iemand enig idee of Ikea ook grotere prikborden heeft dan die op de website? Ik zoek er eentje op standaard posterformaat namelijk en ik heb het idee dat de website vaak niet volledig is.
Ahh dat is jammer. Dat zijn ook inderdaad de afmetingen die op de website staan (49x64). Dan maar ff verder zoeken, bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
50*70 is volgens mij het grootste formaat dat we verkopen
Liatorp zit nog gewoon in het assortiment, check:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:48 schreef Loesje29 het volgende:
Vraagje aan de deskundigen....
Is die witte salontafel met die glasplaat (vier vakken er in waar je iets onder kunt stoppen) soms uit het assortiment? (Volgens mij was hij uit de Liatorp serie...), want ik zie hem niet meer op de website.
Je bedoeld de KVARNÖ serie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:41 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand deze tuintafel met bij bijbehorende stoelen nog te koop is, staat niet meer op de website...
Het is een vierkante tafel met in het midden een vierkante ijzeren plaatje. Er zijn ook bijbehorende stoelen en ik dacht een bankje bij.
Zou balen zijn als ze niet meer leverbaar zijn, net nu er tot 5 juni 25% korting is op de tuinmeubels![]()
hi! mooi dat ze in Haarlem nog voorraad hebben! Maar of het er zaterdag ook is, is natuurlijk afwachten inderdaad...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Jippo het volgende:
Jeetje... ben ik weer...![]()
Worden de stoelen en de tafel plat verpakt, of moet je ze in zijn geheel vervoeren want dat is dan nog een probleem met onze auto.
*vanuit Breda belt met Haarlem*quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Jippo het volgende:
Haarlem heeft nog voorraad, hoera! Wel te hopen dat ze nog 4 stoelen hebben, kan pas zaterdag langsgaan. Weet je heel misschien ook nog de prijzen, die ben ik namelijk vergeten.
Dank, dank![]()
Jawel hoor, 140cm wordt nog gewoon verkochtquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik niet goed in de catalogus, of klopt het dat Ikea geen bedden verkoopt voor matrasbreedte 1m40?
Lijkt allemaal 1m60 te zijn?
200 stoelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Allan24 het volgende:
[..]
*vanuit Breda belt met Haarlem*
In Haarlem zouden ze nog dik 600stoelen op voorraad moeten hebben en ongeveer 20 tafels. Prijs in die vestiging resp. 44,95 en 74,95
En KVARNÖ is al van vorig jaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
200 stoelen![]()
Ik voorzie een 70% PLUNDRA aanbieding![]()
nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
200 stoelen![]()
Ik voorzie een 70% PLUNDRA aanbieding![]()
STRALA anyone?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
leuk voor in de kerstboom!quote:
Ik heb afgelopen jaar gedaan, we hebben nog 1½ pallet overquote:
Wij hebben geen dekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik.
Heeft meer met verkoper te maken, keukens en bureau's liggen in het externe talon (en wat slechtlopende artikelen). Er moet gewoon een bon aangemaakt worden, net als wanneer er iets in het talon ligt. De klant moet het gewoon goed onthouden (maar dat vinden ze al moeilijk zat: Bij de ZBM komen ze aanlopen met een bon waarop staat met vet gedrukte letters :'Reken met deze bon af bij de kassa en haal de goederen daarna af...' en dan vragen, waar kan ik dit hier vinden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...
ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
Ja, maar ach ik lach er gewoon omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...
-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Het heel erg grappig vinden maar dan toch zeggen 'heel vervelend, maar u heeft inderdaad voor niets zitten wachten'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote [afbeelding] erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."
Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?""Euh... ja..."
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!!Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"
"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."
"![]()
![]()
"
Overduidelijk een-moment...
Dat bed is mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Anitra het volgende:
Hier zijn de spullen ook bezorgd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook een matras en lattenbodems voor het bed. Morgen is het inelkaar zet dagvandag moet er eerst nog geschilderd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |