Dat vind ik te duur...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef Allan24 het volgende:
Koningin, op de website van IKEA Zweden kost 'ie 5395,- kronen, da's omgerekend 578,- euro. Maar de verkoopprijs wordt nog bepaald (of is misschien al bepaald alleen nog niet bekend gemaakt) en kan daarvan afwijken.
Gaat de woonsdag stoppen?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:07 schreef WebForce het volgende:Woonsdag
Topper die tvkast!Heb net ff gewerkt, maar van woonsdag is ook de leukigheid vanaf, maargoed dat het stopt...
Vanavond wéér werken. Altijd fijn om extra te werken
Euhm hij komt in het rood, beige en wit en kosten in Duitsland resp. 540.-, 540.- en 490.-...quote:Op woensdag 26 april 2006 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
In welke kleuren komt de Stockholm Loveseat?Hij ziet er wel enorm relaxed uit.
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef marsterretje het volgende:
Ok ik ben helemaal nieuw in Ikea land, dus als mijn vraag wat dom is, sorry....
Ik ga binnenkort verhuizen, en bij een vriendin zag ik een roomdivider genaamd Expedit. Ik vond hem leuk, maar nu ik hem wil zoeken op de site vang ik bot. Een vrij bekend ding, een open kast met vierkante vakjes in een aantal kleuren
Heeft iemand enig idee of Ikea deze nog heeft, of dat hij geheel uit eht assortiment is? Mijn mooie nieuwe zolderappartement zou hem zo leuk vinden![]()
Ligt eraan welke Ikea je zijn wilt!!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Spookje81 het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen wanneer ze deze dingen weer eens op voorraad hebben.
Ik heb al een aantal keer mis gegrepen.
Nee dan kan ik je niet helpen, helaasquote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef Spookje81 het volgende:
Ik heb 3 opties, Breda, Barendrecht, Delft.
Het liefst Barendrecht of eventueel Delft. Ik moet morgen namelijk naar Den Haag (vanuit Bergen op Zoom) dus dan kom ik daar langs.
Durf ik je nu geen antwoord op te geven. Moet morgen weer werken dan weet ik het wel. Het is met die dingen namelijk heel verschillend.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:38 schreef Spookje81 het volgende:
Zijn ze bij jullie vestiging wel verkrijgbaar dan?
Ha, gelukkig maar, dank je voor de info.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die zijn er nog wel hoor... je hebt em in drie uitvoeringen:
79 x 149 cm (59.- geloof ik) geen foto...
de 149 x 149 cm (99.-)
[afbeelding]
en de 185 x 185 cm (149.-)
[afbeelding]
De kasten zijn op dit moment in vier kleuren verkrijgbaar:
wit, berken, beuken en zwartbruin (ik weet niet of alle kleuren ook in het assortiment blijven)
RubberDuckey werkt daarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:32 schreef E.T. het volgende:
Geen Barendrecht - medewerkers hier?
Ik werk voor het R.S.C. en ben verantwoordelijk voor safety & security voor Eindhoven en Heerlenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef TimC het volgende:
Hey adelante jij werkt toch ook in Heerlen, aan de startpost te zien wel. Welke afdeling eigenlijk??
Kijk: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsStockAvailSearch?productId=68838&ikeaStoreNumber1=274&ikeaStoreNumber2=080&storeId=9&langId=-22quote:Op zondag 30 april 2006 22:22 schreef mrfatmen het volgende:
Kan iemand mij vertellen of NYTTIG TUB 125 in de winkel te vinden is of moet deze besteld worden.
Als hij in de winkel is is hij op voorraad bij Sliedrecht of Barendrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 mei 2006 01:04 schreef ROG het volgende:
De OP klopt niet meer jongens..? Veranderd van leverancier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je de andere beker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |