Wat, Gijsjes ?quote:
Tsja, tis die dubbele 'a' hequote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt dan weer nergens naar .. Sinasaappel.
idd wat is een aap-pel?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ga je nou weer weg? Wat ga je doen in California? Ga je alleen?
whahahahahhahahaquote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
zooo danquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.
Mijn heeeeemelquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.
Die foto is al zo oud, dat ik denk dat die man op de foto inmiddels is overleden na een zeer lang ziekbed.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Pitbull's zijn voor mietjes
[afbeelding]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
Oh minder dan
Maar wel erg cool initiatief van jullie dan!
Ik kende hem niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Die foto is al zo oud, dat ik denk dat die man op de foto inmiddels is overleden na een zeer lang ziekbed.
nieuwe liefde ookquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.
Ik zie er wel een beetje tegenop. Nieuwe liefde missen.![]()
HUh? Wat zeg je nou allemaal weer Strol vandaagquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.
quote:
hijquote:Op woensdag 26 april 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
HUh? Wat zeg je nou allemaal weer Strol vandaag
Maar hoe heet hij?
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:38 schreef Quinny het volgende:
Wat gaaf Strol en Struik
Lekker op vakantie
Een zwangere vrouw ook niet, wordt steeds moelijker met die dikke buikquote:Op woensdag 26 april 2006 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
klussen is idd NIET goed voor je sexleven
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...dat niet bijlezen van jullie ook.![]()
quote:
Je had een collega over de vloer.. daar moet ik uit opmaken dat je een nieuwe liefde hebt?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...dat niet bijlezen van jullie ook.![]()
Ik vond het een eng idee de laatste weken..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Een zwangere vrouw ook niet, wordt steeds moelijker met die dikke buik
Ik heb in een eerder topic toch al gezegd dat ik iemand heb leren kennen maar dat het nog erg pril is. En meer wil ik er even niet over kwijt.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
Je had een collega over de vloer.. daar moet ik uit opmaken dat je een nieuwe liefde hebt?
Die hangt toch niet voor haar mond Gijs?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Een zwangere vrouw ook niet, wordt steeds moelijker met die dikke buik
Dan moet je ook niet zeggen dat je hem gaat missenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb in een eerder topic toch al gezegd dat ik iemand heb leren kennen maar dat het nog erg pril is. En meer wil ik er even niet over kwijt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb in een eerder topic toch al gezegd dat ik iemand heb leren kennen maar dat het nog erg pril is. En meer wil ik er even niet over kwijt.
Duidelijkquote:
Ligt aan het standjequote:Op woensdag 26 april 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die hangt toch niet voor haar mond Gijs?
Oh jaquote:Op woensdag 26 april 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben thuis aan het werken, er gingen vanochtend verkeerde lichtjes in mijn auto branden dus moet zo naar de garagequote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben thuis aan het werken, er gingen vanochtend verkeerde lichtjes in mijn auto branden dus moet zo naar de garage
Je had toch een fiets gekocht?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef ChOas het volgende:
Ben thuis aan het werken, er gingen vanochtend verkeerde lichtjes in mijn auto branden dus moet zo naar de garage
Las Vegasquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilquote:Op woensdag 26 april 2006 08:36 schreef Quinny het volgende:
He Sjo bedankt he dat je die trailer van Cars hebt laten zien aan Daan
Hij kan hem al mee praten zeg maar
Toch maar overwegen om met hem naar de bios te gaan
Idd,... als ik naar de States zou moeten zou ik ook wel in SF willen wonen....quote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
SF is heel cool. Zou daar best willen wonen. Wereldstad
Ja, maar Utrecht-Den Haag fietst nog niet zo lekker aanquote:
PROESTquote:Op woensdag 26 april 2006 09:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja, maar Utrecht-Den Haag fietst nog niet zo lekker aan
Hey bitch... hoe is het met je huis? Lig je nog op schema?quote:
bij ons ookquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilIs na 10 minuten alweer weg of rent naar het scherm
nopequote:Op woensdag 26 april 2006 09:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hey bitch... hoe is het met je huis? Lig je nog op schema?
Met kids op vakantie gaan is nog veel coolerquote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laatste vakantie met z`n tweetjes komende 20 jaar
Hou zo van die jongenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:40 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
bij ons ook![]()
nog geen 10 minuten binnen
ok... naar huis.... jas... daaaagggg
Daan![]()
Weet ik schat. Tis wachten op de dvd, maar nu is hij al tevreden met de trailer. Vooral het begin stukquote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Cars wordt zo cool voor die jongen... maar een bios is niet te doen schat..... gozer zit EECHT niet stilIs na 10 minuten alweer weg of rent naar het scherm
Ja maar jij bent geen 2quote:Op woensdag 26 april 2006 09:46 schreef Tain het volgende:
http://www.apple.com/trailers/dreamworks/overthehedge/
Die film lijkt me nog veel grappiger dan Cars eigenlijk
Kijkt hij nu veel Toy Storyquote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
op naar de sterren en daar vooorbijjjjjjj
Nee, maar ik vind boerende eekhoorns grappiger dan pratende auto'squote:
He lekker.... en de keuken?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope![]()
![]()
![]()
gisteren vloer binnengekregen voor beneden.... en plafond geverfd... boven is alles af
nu beneden nog
Als ik zeg "op naar de sterrennnnnn"quote:Op woensdag 26 april 2006 09:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kijkt hij nu veel Toy Story
Buzz
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:49 schreef Sjotime het volgende:
Tevens vind ik de Pixar films beter dan de Dreamworks animatie films,.... maar dat is persoonlijk
Jij hoopt ook van niet hequote:Op woensdag 26 april 2006 09:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga je het nog wel halen voor zondag dan??![]()
Nee, Ice Age voor mijquote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..
Maar voor kids is Disney echt beter volgens mij!!
Shrek is cool,......... maar Finding Nemo, Monsters en Co en Toy Story 1 en 2 vind ik echt coolerquote:Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Shrek is briljant hoor ... vind ik misschien wel de beste..
Maar voor kids is Disney echt beter volgens mij!!
Ice Age kan ik ook zo om lachenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Ice Age voor mij
En dan Monster&Co
Heb als het goed is nog een vrij grote plastic Buzz thuis staan..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Weet ik schat. Tis wachten op de dvd, maar nu is hij al tevreden met de trailer. Vooral het begin stuk
op naar de sterren en daar vooorbijjjjjjj
Nou eigenlijk niet idd... wil chillen met een biertje op de bank dan..quote:
Ja serieus... Ice Age vond ik zelf de minste van alle animaties...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, Ice Age voor mij
En dan Monster&Co
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 april 2006 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb als het goed is nog een vrij grote plastic Buzz thuis staan..
Als ik ga verhuizen zou ik hem weggooien... dus als hij hem wil mag Daantje hem hebben!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:43 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hou zo van die jongen![]()
Zondag lekker verhuizen Gijs.... heb er geen zin in
Moest erg lachen toen ze op het strand naar elkaar toe renden.... die leeuw steeds bozer en bozer..... die zebra... shiiiitttquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond Madagascar werkelijk briljant
Oh ja Finding Nemo ookquote:Op woensdag 26 april 2006 09:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Shrek is cool,......... maar Finding Nemo, Monsters en Co en Toy Story 1 en 2 vind ik echt cooler
Ja is die cool... heb ik nog niet gezien!!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vond Madagascar werkelijk briljant
Zal eens kijken of ik hem nog kan vinden!!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
Ja natuurlijk willen we die hebben
Ja ik ken het.. sta je vrij vrolijk op, totdat je wakker word word geschud door het nieuws uit de wereld.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef Tain het volgende:
Lekkere nieuwsberichten ook weer zo op deze ochtend
'Nederlandse "aidsgenezeres" doodt mensen'
[upd] Canadese (12) vast voor drievoudige moord
Wild Boyz zijn zo vaak zo niet grappigquote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef Sjotime het volgende:
Die wild boys zijn echt gek hoor........ dit had wel eens hun dood kunnen zijn
http://www.dumpalink.com/(...)_vs_A_Bunch_Of_Lions
Wat een gestoorde ventquote:Op woensdag 26 april 2006 10:44 schreef Sjotime het volgende:
Kijk en ZO stop je auto's![]()
Serieuze wous die agent
http://www.davesdaily.com/videoclips/259-police-chase-spoof.htm
Geen idee... heb nog nooit een aflevering gezien... dit ziet er wel gevaarlijk uit zeg maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Wild Boyz zijn zo vaak zo niet grappig
Dat is het ook vaak, gevaarlijk maar niet grappigquote:Op woensdag 26 april 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geen idee... heb nog nooit een aflevering gezien... dit ziet er wel gevaarlijk uit zeg maar.
kan ik blijven scrollenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal saai worden hier met al die gelijkgestemden dan
2 maanden opzeg termijnquote:
Kan niet, je hebt met je bloed getekend.quote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:28 schreef Bastard het volgende:
Poe 2 maanden nog hee..
Doet me denken aan van de week.. opzeggen van een mobieltje met HI abbonement.
Zo'n abbonement toendertijd aangegaan voor 2 jaar, met een toestel.
Nou werd ik een maand geleden gebeld, of ik zin had om het abbo te verlengen met 2 jaar, en dan kon ik een smeck telefoontje er bij krijgen
Dus ik bedank, maar wil wel weer een 2 jarig abbo met een waardig nieuw telefoontje, ik vind het bijv toch leuk om grappige beltoontjes te hebben, of een lange standby tijd.
Nou dat was niet mogelijk.. met als gevolg dus dat ik via gsmweb een nieuw gratis (zo goed als) telefoontje heb met.. hetzelfde 2 jarig abbo.
Waarom kan dat nou niet gewoon verlengd worden dan? Nu moet ik straks iedereen weer een bericht sturen dat ik een ander nummer heb, helemaal geen zin in.
Maar goed, tegen die knakker gezegd dat ik dan verwacht dat het huidige abbo, afloopt na 2 jaar, maar nee, die word stilzwijgend verlengd.
Ikmaar ik ga toch aan voor 2 jaar.. ja maar dan moet je hem dus wel opzeggen.
Ok, stuur maar die stink formulieren op dan he, ik balen, kon niet worden verlengd, bureacratisch geneuzel, kon niet gewoon opzeggen moet ik weer invullen, en een nieuw nummer.
Aniways, krijg ik van de week die papieren binnen... is er ook godvergeten nog een opzegtermijn van 3 maanden!!
Dat is gewoon een kwart jaar!! Die ik niet gebruik, maar wel moet betalen
Serieus... dit land en zn regeltjes
Ik had ook 3 maanden !quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Na die twee jaar moet het volgens mij gewoon per maand stilzwijgend verlengd worden. Dus ook een opzegtermijn van een maand. Dat was bij mij het geval (Vodafone).
Heeeee lekkerquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Quinny het volgende:
Even een owned voor Sjo. Daan wilt nu niet gaan slapenEn ik heb avonddienst. Dus voorspelling is 2 huilende kinderen om 19:00u
![]()
geboudquote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ook gedaan.
Nieuw abo genomen,.... (wel naar andere provider) 3 maanden lang met het oude abo nog bellen (sim kaart wel in nieuwe phone doen) en na 3 maanden super veel tegoed op je nieuwe abo
Oh,.. en nummer behoud gedaanIk draai om de regels heen zeg maar
whehehhequote:
Hij had toch zo BreeZaH-toestel genomen?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Sjotime het volgende:
B, welke phone heb je eigenlijk erbij genomen?
Nummer behoud kennen ze niet.. zat ik me nog kwaad om te maken bij die vent... maar goed prima, doe wel mee met die administratieve rompslomp dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ook gedaan.
Nieuw abo genomen,.... (wel naar andere provider) 3 maanden lang met het oude abo nog bellen (sim kaart wel in nieuwe phone doen) en na 3 maanden super veel tegoed op je nieuwe abo
Oh,.. en nummer behoud gedaanIk draai om de regels heen zeg maar
Ja een Motorola dacht ik ofzo !quote:Op woensdag 26 april 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij had toch zo BreeZaH-toestel genomen?
Gijs misschien moet je ze nog maar even bellen. Nummer behoud is verplicht voor ze als je het vraagt dacht ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nummer behoud kennen ze niet.. zat ik me nog kwaad om te maken bij die vent... maar goed prima, doe wel mee met die administratieve rompslomp dan.
Wel een goeie tip om die sim zo lang even over te zetten idd.
Wigger B.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja een Motorola dacht ik ofzo !
Het CSI toestel... aka Motorolla Razr V3 iquote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Sjotime het volgende:
B, welke phone heb je eigenlijk erbij genomen?
Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevondenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:11 schreef Sjotime het volgende:
En even goed checken op andere sites.... ik heb bv TomTom go 700 besteld bij mijn phone......bij 2 jarige abo's heb je recht op veel shit.... gratis DVD HD recorder, gratis IPODS, Kuuroorden weet ik veel allemaal.
Ja ok maar het is gratis Gijsquote:Op woensdag 26 april 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevonden
guntquote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
Niets is gratisquote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ok maar het is gratis GijsJe bent toch Hollander of niet
Nee?quote:
Edit: Doodsverwensing verwijderd.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Zo,.. ga nu voor het eerst vandaag mijn eigen mailbox in........ Stink operationel shit![]()
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Edit: Doodsverwensing verwijderd.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Normale consequentie is een ban...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes postquote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes posttis bijna bevrijdingsdag... misschien moet hij maar eens even goed gaan nadenken over dit soort dingen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !
[FB] Met een kusje van een ONZ-kneus
Ja maar ik meen het echtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in de gaten voortaan ! Dat Nazi gebeuren moet maar eens ophouden...quote:
*hoopt*quote:
mee eens gijs.......quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in de gaten voortaan ! Dat Nazi gebeuren moet maar eens ophouden...
Tis dat die Mods je niet kunnen zien... anders had Simon Wiesental vandaag of morgen voor je deur gestaan...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in de gaten voortaan ! Dat Nazi gebeuren moet maar eens ophouden...
Tijd voor andere plaatjesquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef Sjotime het volgende:
Ben iig blij dat dat verschrikkelijke plaatje weg is. Top FOK!Zo leven we allemaal in een wat schoner forum
![]()
Mag ik wel gewoon openlijk over mijn voorkeur voor herinvoeren van de slavernij praten..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee eens gijs.......hij heeft volgens mij echt geen idee wie hij daarmee kwetst enzo.... zijn oorlogen over gevoerd en hij maakt er gewoon grapjes over enzo
het moet een x afgelopen zijn![]()
jaquote:Op woensdag 26 april 2006 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tijd voor andere plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
planquote:
Ze zal in ieder geval altijd buiten zitten met dr verjaardagsvisitequote:Op donderdag 27 april 2006 07:29 schreef -Struikrover- het volgende:
28 weken vandaag, nog 12 te gaan
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.homemade-sex-toys.com/quiz1/
8 van de 15 goed
quote:You have scored: 10 out of 15
Pretty Good. You still need to spend more time at the local bookstore.
quote:You have scored: 4 out of 15
You fail. Stay out of the bedroom. Not to mention the nursery.
Jammer !quote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond Gijsjes
Heb jullie gemist. Nog een week en dan hebben we weer internet
Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?quote:
Neequote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?
Je kent Bloodhound Gang niet? You and me baby aint nothing but mammals (?) so lets do it like they do on the discovery channelquote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?
quote:
Nee Gijsquote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kent Bloodhound Gang niet? You and me baby aint nothing but mammals (?) so lets do it like they do on the discovery channel
Ja precies..... heb wel respect voor jou trouwens... je gaat niet super mee in de hype..... je kijkt het netjes aan !quote:
Ik heb blind vertrouwen in Nintendo, maar ik verwacht geen holographics met 10.8 surround soundquote:Op donderdag 27 april 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja precies..... heb wel respect voor jou trouwens... je gaat niet super mee in de hype..... je kijkt het netjes aan !
Het loopt daar echt uit de hand met dat believe hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb blind vertrouwen in Nintendo, maar ik verwacht geen holographics met 10.8 surround soundLaten we wel realistisch blijven
Ik deel je mening.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou het deze generatie denk ik bij één consoleMerk dat ik niet zo vreselijk veel tijd meer heb om te gamen en vindt de 360 vreselijk tof.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Irene laten kennismaken met games.
Ze vond Zuma erg leuk!Xbox Live Arcade
Ik doe het deze generatie ook wat rustiger aan, dus maar 2 van de 3 consoles denk ik en misschien dat de 3e er over een jaar of 2/3 ook wel in huis komtquote:Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening.
Op iedere console komen er wel games uit die ik wil spelen denk ik, maar de 360 heeft toch voor mij de leukste games in het algemeen.
Ik zou een godsvermogen kwijt zijn voor de aanschaf van alle 3 de consoles, met daarop de games, geld heb ik er gewoon niet voor ook
Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou het deze generatie denk ik bij één consoleMerk dat ik niet zo vreselijk veel tijd meer heb om te gamen en vindt de 360 vreselijk tof.
Deze keer ga ik proberen sterk te zijn...echt....quote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.
De PS3 haal ik echt direct..... 500 euro voor een Blue Ray speler alleen alBriljant.... dat plus ik ben natuurlijk RPG fan !
![]()
Maar ik begrijp je wel Gijs
Gisteren pasquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Irene laten kennismaken met games.
Ze vond Zuma erg leuk!Xbox Live Arcade
"Dat was voor ik jou leerde kennen schatje"quote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Oblivion was het meer:![]()
Bij de blik op mijn save game:![]()
Maar dat leg je niet in 5 min uit.
Die PS3... JAAAAAAAAquote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.
De PS3 haal ik echt direct..... 500 euro voor een Blue Ray speler alleen alBriljant.... dat plus ik ben natuurlijk RPG fan !
![]()
Maar ik begrijp je wel Gijs
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Sjotime het volgende:
Hij bestaat gewoon nog steeds !!
http://a.muglets.com/OPS
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
"Dat was voor ik jou leerde kennen schatje"
"Wist je dat gamen goed is voor je reactievermogen en hand oog coordinatie?"
{quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2139555376132383479
Heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend trouwens TR spelen, ik neem even een break van Oblivion. Maar daarna ga ik opzeker verder.
Dat is best cool gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2139555376132383479
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
Wil je even proesten?
Surf naar www.telegraaf.nl die foto van Maxima met die toeter![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
Wil je even proesten?
Surf naar www.telegraaf.nl die foto van Maxima met die toeter![]()
![]()
![]()
Ga hem morgen halen.quote:
Kind schrikt zich rot natuurlijkquote:
inderdaad ja, wel een jasje maar volgens mij geen broek of een broek die omhooggekropen is ( doen ze bij Merlijn ook nog wel eens )quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kind schrikt zich rot natuurlijk![]()
Maar waarom loopt zij buiten met die baby zonder broek aan?
Jasmijn heeft het al fris binnenshuis als we haar geen majo aangeven.. (gaat ze klappertanden zonder tanden)
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat plaatje lukte me niet om te linken
quote:Twee jaar cel voor dood Floor Garst
AMSTERDAM - Een 23-jarige man uit Apeldoorn is veroordeeld in verband met de dood van Floor Garst, uit Diepenveen. Voor zware mishandeling met de dood als gevolg en twee andere gevallen van mishandeling krijgt hij vier jaar celstraf waarvan twee jaar voorwaardelijk.
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor het stelen van een schilderij krijg je langer
Strol is een teringjongquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
quote:
quote:De rechtbank rekende het de verdachte zwaar aan dat hij in drie maanden tijd drie mishandelingen met zinloos geweld heeft gepleegd.
Maar ik heb de stille hoop dat ze hem een anus bijscheuren als hij vast komt te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
Hoofdverdachte mp3-moord opgepakt
Minderjarig dus zal ook wel weer een forse straf worden
Te hard rijden vinden ze nog ergerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
Maar dat is terechtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Te hard rijden vinden ze nog erger
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
Over anus gesproken, vanavond weer jailbreak programma
In het geval van Struik wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Bastard het volgende:
Maar dat is terecht
Jij koopt toch vast de serie wel op dvd.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.![]()
*Stuik over bolletje aait*quote:
Je zal hem wel tof vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend trouwens TR spelen, ik neem even een break van Oblivion. Maar daarna ga ik opzeker verder.
Wedden dat je er over een half jaar ook een wil.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook
Zit al een half uur te grinniken hier![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wedden dat je er over een half jaar ook een wil.
Voor Nederlanders wel jaquote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef kepler het volgende:
ik zit nog steeds te lachen hier
wat een slechte naam
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef kepler het volgende:
ik zit nog steeds te lachen hier
wat een slechte naam
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is na 'Dreamcast' de beste naam OOIT.
in het Engels nog slechterquote:Op donderdag 27 april 2006 19:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor Nederlanders wel ja![]()
"Sjaak heeft een wii gekocht"
"Wie?"
"Sjaak"
"Ja dat snap ik, maar wie?"
"Ja een wii"
"Wat Sjaak?"
"Wie?"
WHOEHGAAHAHAHAHAHAHA
WHOEHAHAHAHAHAHA JA INDERDAAD !!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef kepler het volgende:
[..]
in het Engels nog slechter![]()
want Wii klinkt als Wee. En in het engels betekent dat pissen
nou je bent de enige zo te lezenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak aaaalle grappen die je wilt. Ik vind het een heeeerelijke naam
Je bent de E vergeten in je icon.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maak aaaalle grappen die je wilt. Ik vind het een heeeerelijke naam
Oh Gijs please gun mij nou deze lolquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, weet je nog hoe je lachte om de Xbox? Denk daar maar eens over na. Ik kan het zo terugvinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Gijs please gun mij nou deze lol![]()
http://forum.fok.nl/topic/126036SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Die moeite doen ook Gijsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 4 april 2002 09:48 schreef Chocobo het volgende:
Ja,....inderdaad te duur,....en de games hadden op PS2 en Gamecube moeten uitkomen. Ik zou best Halo of Jet Set Radio Future willen gamen, maar niet op een Xbox. Ten eerste koop ik geen Xbox, ten tweede helemaal niet voor dat geld,...en ten derde vind ik hem echt bloed en bloedlelijk.
De Xbox maakt me
quote:Op donderdag 4 april 2002 09:54 schreef Bastard het volgende:
Usericon van Bastard
Die joypad ook!!
Wat denken ze daar dan? Dat ik gemuteerd ben ofzo??
Ik kan dat ding toch niet lekker vasthouden
quote:Kid: Hey mom, I'm going to play w/ my wii!
Mom: WTF?!?! You're only 8 years old. Did you find your dad's Playboys?!
Kid: What? I'm just going to turn on the tv and play w/ my wii. What's the big deal?
Mom: That's it Timmy. You're grounded. I'm cutting the cord on your video games.
Kid: No mom! Don't cut my wii. I need my wii. Please don't!!
Huilie. Koop er maar geen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef ChOas het volgende:
Revolution klonk zo goed
Nu weet ik opeens niet meer of ik er 1 wil
Durf er niet eens om te vragen in een winkel
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenquote:
Mooi. Wat je verder te zeggen hebt interesseert me bar weinigquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenstudent
Sorry, zei je wat ?quote:
Gaan we wedstrijdje doen wie het best is in de ander negeren? Dat win je niet, je bent te goedaardig Gijsquote:
meestal koop ik eigenlijk bier van het geld dat ik over houquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenstudent
Ik moet er niet aan denken!! Zelfs IK krijg dat niet wegquote:Op donderdag 27 april 2006 20:40 schreef kepler het volgende:
[..]
meestal koop ik eigenlijk bier van het geld dat ik over hou![]()
Hoe is het met je Gijs?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken!! Zelfs IK krijg dat niet weg
Fijns, samenwonen bevalt perfect!quote:
Ja maar dat klopte wel... heb pas na 1.5 jaar een Xbox gekocht voor Kotor..... en lelijk is die idd. En ik heb hem niet voor dat geld gehaaldquote:
Ja, ik vind toch dat ze er wel over nagedacht hebbenquote:Nintendo introduceert… Wii.
Als in het Engelse “we”. Waar de werknaam “Revolution” onze richting aangaf, geeft Wii het antwoord. Wii verbreekt de barrière tussen spelers van videogames en anderen. Wii brengt mensen in direct contact met de games… en elkaar. Maar bovenal vraag je je waarschijnlijk af: wat betekent de naam? Wii klinkt als het Engelse “we”, wat benadrukt dat deze console er is voor iedereen. Wii kan gemakkelijk worden onthouden door mensen uit de hele wereld, ongeacht welke taal ze spreken. Geen misverstand. Gewoon Wii. Wii heeft een uitgesproken spelling met “ii”, wat symbool staat voor de unieke controllers en het beeld van mensen die samen spelen. En Wii, als naam en console, brengt de wereld van videogames iets revolutionairs, waarmee het zich onderscheidt van de massa.
Dus dat is Wii. Maar wat is Wii zonder jou? Eigenlijk gaat het niet over jou of mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |