Whahaha, die Surferquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat hij 16 jaar is en Hassan heetquote:
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha, die Surfer![]()
Van mij mogen ze allebei dood trouwens
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenisquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenis
Gadverdamme Gijsquote:
Nee het moet helemaal nietquote:
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
............inderdaad
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
HOLYquote:
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt baggerquote:
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt bagger
das ook wel weer kut jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.
F1 winkel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Appartement in Griekenland, Kreta - Hersonissos
7 mei t/m 15 mei
Kijk eens onder het bureauquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Strolie75 het volgende:
Vaag...ben de adaptor van mijn (werk) laptop kwijt...ding heeft toch niet echt het formaat van iets dat je makkelijk kwijtraakt
Daar lag hij dus ook....maar wel onder mijn bureau op kantoor...quote:
Je kan je bij Tain scharenquote:Op woensdag 26 april 2006 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar lag hij dus ook....maar wel onder mijn bureau op kantoor...Ik net kijken...hey, liggen daar nu twee adaptors?
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die zit daar.
En leuke badplaatsen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Appartement in Griekenland, Kreta - Hersonissos
7 mei t/m 15 mei
dan alquote:Op woensdag 26 april 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik naar Californië
Baghdad.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar gaan jullie nou heen met vakantie dan?
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:29 schreef Strolie75 het volgende:
Nog een weekje en dan ga ik naar Californië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |