Wat, Gijsjes ?quote:
Tsja, tis die dubbele 'a' hequote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat klinkt dan weer nergens naar .. Sinasaappel.
idd wat is een aap-pel?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:34 schreef Bastard het volgende:
Ga je nou weer weg? Wat ga je doen in California? Ga je alleen?
whahahahahhahahaquote:Op woensdag 26 april 2006 08:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
zooo danquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.
Mijn heeeeemelquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We gaan met 10 man van fok!games. E3 beurs bezoeken en het hoofdkantoor van EA in SF.
Die foto is al zo oud, dat ik denk dat die man op de foto inmiddels is overleden na een zeer lang ziekbed.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
Pitbull's zijn voor mietjes
[afbeelding]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:54 schreef Bastard het volgende:
Oh minder dan
Maar wel erg cool initiatief van jullie dan!
Ik kende hem niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:55 schreef Bastard het volgende:
Die foto is al zo oud, dat ik denk dat die man op de foto inmiddels is overleden na een zeer lang ziekbed.
nieuwe liefde ookquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.
Ik zie er wel een beetje tegenop. Nieuwe liefde missen.![]()
HUh? Wat zeg je nou allemaal weer Strol vandaagquote:Op woensdag 26 april 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n kans krijg je natuurlijk maar één keer. Het is het me wel waard. Al is het alleen om Roy een sms-je te kunnen sturen dat de revo sucked. Was even afwachten of het zou lukken met toegangskaartjes enzo. We gaan eerst één week in L.A. verslag doen van de E3, en dan doen we met 4 man een rondje Las Vegas, San Fransisco en weer terug naar L.A.
Ik zie er wel een beetje tegenop. Nieuwe liefde missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |