Ze heeft een relatie met Tein, dus ik vermoed eerder haar polsen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
Want doorgaans probeert ze met een bot mes haar vinger door te snijden?
Gaat hij met zn eigen zus?quote:Op maandag 24 april 2006 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met Tein, dus ik vermoed eerder haar polsen.
quote:Op maandag 24 april 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want doorgaans probeert ze met een bot mes haar vinger door te snijden?
Ik vind het voor Kep wel een leuk ding zo voor zijn vakantiequote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep
Mailtje nog gelezen en nog nagedacht over een eventuele overname van mijn camera?
Ben je tevreden met de 750? Ik denk dat ik zelf voor de 800 ga.quote:Op maandag 24 april 2006 14:23 schreef Sjotime het volgende:
Ik vind het voor Kep wel een leuk ding zo voor zijn vakantieIk vind hem te duur. Je prijs is wel netjes hoor maar wist niet dat die nog zo duur zou zijn. Ik hou het bij mijn Ixus750
Prima ding.... dacht die van jou te kopen omdat Quinny fotografie erg cool vind maar de Ixus serie heerstquote:Op maandag 24 april 2006 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je tevreden met de 750? Ik denk dat ik zelf voor de 800 ga.
Ik ga liever niet doodquote:Op maandag 24 april 2006 15:12 schreef -Struikrover- het volgende:
kopen?
It's just a demoquote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef Sjotime het volgende:
http://www.dumpalink.com/media/1145867512/In_Your_Face
Slechtste rapper ooitSerieus..... kijk dit af !!
http://www.break.com/index/whiterapper21.html
ik heb nog geen mail gezienquote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Cho/Kep
Mailtje nog gelezen en nog nagedacht over een eventuele overname van mijn camera?
mail terugquote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb nog geen mail gezien
maar als Cho hem te duur vind![]()
stuur toch maar dat mailtje dan kan ik er heel even over nadenken
gijs, ik zit vier maanden aan de andere kant van de wereld. Hoeveel geld denk je dat ik hebquote:
Gijs, ik was ook niet serieusquote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Strolie75 het volgende:
PI Gijs...PI![]()
En anders verkoop je je 360 toch gewoon aan Roy?
Je zit nog steeds in het beginquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
![]()
Begin Oblivion nu es leuk te vinden, dit pas na 12 uur.
Omdat ik de main quest niet doe zekerquote:
Ariers moeten altijd meer bloed geven.... wordt gebruikt voor nageslacht !quote:Op maandag 24 april 2006 14:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, die huisarts maar allemaal testjes invullen...wil je dit ook laten testen? Ja, doe maar. En dit? Ja is goed. Ik had de illussie dat het allemaal met hetzelfde buisje bloed kon. Maar het is dus 1 buisje per test.
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamedquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik de main quest niet doe zeker
Speel het ook al 2 weken wat minder tot niet eigenlijk.
Ik ben bezig voor de arcane university.. en ik moet nog steeds gecured worden inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamed![]()
Ja en Guilds enzo Gijs,.... het verhaal van de Guild quests is erg cool. Blaast wat extra waarde in je game ipv rondlopen. Je bent nu met een Guild bezig toch?
De Dark Brotherhood questline isquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar dat verwachtte ik ook al hoor Gijs.... vind het wel cool dat je het gamed![]()
Ja en Guilds enzo Gijs,.... het verhaal van de Guild quests is erg cool. Blaast wat extra waarde in je game ipv rondlopen. Je bent nu met een Guild bezig toch?
Ja die vind ik ook cool...........quote:
Mage Guild, ik heb nu alle recommendationsquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook cool...........Mage Guest daarna,...... dan Fighters Guild... Thieves vind ik nog het minste maar ik moet daar nog wel een stuk doen.
Naar de universiteitquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mage Guild, ik heb nu alle recommendations
Speel je nu nog steeds zonder fast travel trouwens?quote:
Ik ben bezig op platinumquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mage Guild, ik heb nu alle recommendations
Ja als het een nieuw gebied is wel ja.... !quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel je nu nog steeds zonder fast travel trouwens?
Ik ook hoor ! Anders vind je al die cave`s nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja als het een nieuw gebied is wel ja.... !
Heerlijk zo'n stuk wandelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik ook hoor ! Anders vind je al die cave`s niet
Ik DQVIII loop ik ook gewoon van stad naar stad. Alleen als ik bijna de pijp uit ben zoom ik terugquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
............inderdaad
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
quote:de 16-jarige Hassan
Hey, das stemmingmakerij hequote:
............inderdaad
............inderdaad
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef Sjotime het volgende: