Whahaha, die Surferquote:
Ik kan er ook niks aan doen dat hij 16 jaar is en Hassan heetquote:
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whahaha, die Surfer![]()
Van mij mogen ze allebei dood trouwens
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenisquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Echt ...wat een graftakken ... ik gun die gasten heeeel veeel pijn...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik gun ze heel veel vriendjes met zeep in de gevangenis
Gadverdamme Gijsquote:
Nee het moet helemaal nietquote:
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
............inderdaad
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
HOLYquote:
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt baggerquote:
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
alles beter dan Mozilla Thundrebird, heb dat de afgelopen dagen geprobeerd gehad maar het is echt bagger
das ook wel weer kut jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah tis hier ook niet zo zeer outlook.. dan wel de verbinding naar de server.. "connection lost", moeilijk irritant als je druk aan het mailen bent en spoed berichten hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |