In de UK is dat ding namelijk maar 2000 keer over de toonbank gegaan!
bron : http://www.webhero.nl/news/read_comment.php3?id_news=238
Ik had het wel verwacht ook, wat denkt M$oft nou? Dat ze ff kunnen concurreren met Nintendo en Sony??
De Xbox maakt me
Wat denken ze daar dan? Dat ik gemuteerd ben ofzo??
Ik kan dat ding toch niet lekker vasthouden
Enne ik heb Halo, Wreckless en Project Gotham Racing gespeeld. Prachtige games, ook qua graphics en goeie (console) gameplay.
Ik kan me ook voorstellen dat degene met een chokobo als nick en webicon nimmer een x-box kan gaan waarderen
quote:Dat de Xbox niet goed loopt, weet iedereen, maar 2000 stuks is klinklare Bullshit!! Denk eerder in de richting van 20.000 stuks...da's nog niet veel, maar wel wat meer als 2000 stuks......
Op donderdag 04 april 2002 09:34 schreef Bastard het volgende:
Althans volgens de europeanen wel .In de UK is dat ding namelijk maar 2000 keer over de toonbank gegaan!
bron : http://www.webhero.nl/news/read_comment.php3?id_news=238
Ik had het wel verwacht ook, wat denkt M$oft nou? Dat ze ff kunnen concurreren met Nintendo en Sony??
quote:Whoehahahahahahahahaha,...dat klopt !!
Op donderdag 04 april 2002 09:54 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat degene met een chokobo als nick en webicon nimmer een x-box kan gaan waarderen
quote:Ben het niet eens met je...;)
Op donderdag 04 april 2002 09:54 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Tsja als je het geld er niet voor hebt, dan moet je ook niet gaan zitten zaniken dat die te duur isEn lelijk? heb je de PS2 wel eens gezien, vast wel. Dat is namelijk ook niet echt een hoogstandje van industriele vormgeving. Imo is de Gamecube van Nintendo het mooist qua design.
quote:Dus je bent wel tevreden met de Xbox? Halo is zeker heel goed !! Ja,... ik zei al dat ik sommige games best wilt spelen maar het is geen kwestie van geld vriend,.....het is een kwestie of je het wilt uitgeven. ....ik bedoel,....hij is niet goedkoop ofzo !
Op donderdag 04 april 2002 09:57 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Ow en die joypad is helemaal niets mis mee. Ergo, die van de PS2 is een ramp qua ergonomie. Na een aantal uren krijg je er echt verkrampte handen van. De joypad van de x-box is een afgeleide van de Dreamcast. En die joypad van de DC is zekers wel prettig in de hand. Je handpalm kan prima steunen erop.
quote:Het staat er toch echt
Op donderdag 04 april 2002 09:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
Dat de Xbox niet goed loopt, weet iedereen, maar 2000 stuks is klinklare Bullshit!! Denk eerder in de richting van 20.000 stuks...da's nog niet veel, maar wel wat meer als 2000 stuks......
En dan hebben we het over de UK he... grootste gedeelte van Europa
Maar tis toch ook niet gek?? Wat hebben ze nou voor coole release games? Halo en nog een paar.
Ik heb er nog niet meegespeeld hoor maar qua graphics viel ik nou niet achterover.
En dan voor dat geld... nee, ze mogen hem van me houden.
quote:Ja dat heb ik gelezen Robje
Op donderdag 04 april 2002 09:59 schreef Robhimself het volgende:
Lees t artikel eens goed, Bastard. 2000 stuks in die betreffende week! Ik ben wel beter gewend van je......
quote:"Robje"? Ga me niet lopen kleineren jongen! Want de koffie is nog niet ingwerkt, dus ik heb nog last van n ochtend humeurtje
Op donderdag 04 april 2002 10:00 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat heb ik gelezen Robje
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 04-04-2002 10:04]
weinig spellen, jaja, volgens mij waren bij de lancering van de PS2 ook niet veel meer spellen dan 20 te koop hoor.
Je kan de xbox toch niet gaan vergelijken met een console die al enige tijd mee draait, dat werkt gewoon niet.
Je gaat nu toch ook niet lopen zeiken dat een amd 1700+ nu veel duurder is dan een amd 1200
Nu ja, maar toendertijd was die amd 1200 ook net zo duur.
zeikerds zijn het
p.s. ben geen fanboy or whatsoever van welke console dan ook Nou ja, de dreamcast dan, maar die heeft het niet gered
quote:Da's toch Duitsland? En Frankrijk is ook enorm...
Op donderdag 04 april 2002 09:59 schreef Bastard het volgende:
En dan hebben we het over de UK he... grootste gedeelte van Europa
quote:
Op donderdag 04 april 2002 09:57 schreef Phrostbite het volgende:
Te duur -> goedkoper dan de launchprijs van de PS2, de prijs gaat ook vast wel weer omlaag
te lelijk -> mwah, ik vind persoonlijk geen enkele console mooi vormgegeven.
te Microsoft -> te stompzinnig om op in te gaan, draai je toevallig windows met een Linux achtergrond?
te onbetrouwbaar -> waar baseer je dat op?
te weinig games -> dat ding is net uit, vind je het gek dat er nog geen tientallen games voor zijn?
te dure games -> PS2 spellen zijn ook niet echt goedkoop, en PC spellen ook niet
support sucks -> Je hebt geen XBOX en je weet dat de support zuigt?
nog)geen networkgaming...... -> En die andere consoles hebben dat al jaren of niet?
quote:Noem ze eens op welke dat destijds waren de ps2.
Wat hebben ze nou voor coole release games?
quote:Destijds wel van de PS2 dan
maar qua graphics viel ik nou niet achterover.
quote:Ik had al zon idee dat je nog koffie moest hebben inderdaad
Op donderdag 04 april 2002 10:01 schreef Robhimself het volgende:[..]
"Robje"? Ga me niet lopen kleineren jongen! Want de koffie is nog niet ingwerkt, dus ik heb nog last van n ochtend humeurtje
Verder zuigt de xbox idd nog harder dan n stagair in t Witte Huis op t moment
Praat quote van je over die stagaire
quote:Weet je dat mensen elkaar de harses insloegen om een PS2 te kunnen bemachtigen?
Op donderdag 04 april 2002 10:03 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Herinnerd iemand zich nog de launch van de PS2? Dat zou toch ook een revolutie moeten brengen? Wat kostte dat ding ook alweer toen hij in de winkels kwam? En hoeveel titel(s) waren er toen beschikbaar tijdens de launch? Of heeft iedereen dat comfortabel verdrongen?p.s. ben geen fanboy or whatsoever van welke console dan ook
Nou ja, de dreamcast dan, maar die heeft het niet gered
quote:Weet je ook dat diezelfde rijen er ook stonden met de launch van de xbox
Op donderdag 04 april 2002 10:22 schreef Bastard het volgende:[..]
Weet je dat mensen elkaar de harses insloegen om een PS2 te kunnen bemachtigen?
Dat ze in rijen stonden opgesteld voor de winkels in Japan?
Alleen had M$ er wel genoeg en Sony niet
quote:Je hebt gelijk,... maar volgens sommigen is het gewoon een pc in een consolehuid,...maar hier komt de reden.
Op donderdag 04 april 2002 09:59 schreef IHOAKSISnoet het volgende:
Enne www.consolegamers.nl ---> ik wist niet dat alleen de PS2 en de gamecube als consoles werden beschouwd
Ik heb geen Xbox, en software is moeilijk te krijgen. Ik kan moeilijk met het consolegamers team reviews uit onze duim gaan zuigen. We willen de games eerst grondig gespeeld hebben alvorens een review te schrijven. We hebben de Xbox gewoon niet,...we laten het dan ook aan Xbox sites over, die er genoeg zijn overigens.
Maar,...ja,..de Xbox is naar mijn idee ook gewoon een console
quote:Wist je dat dat niet in Europa het geval was ?
Op donderdag 04 april 2002 10:23 schreef vosss het volgende:[..]
Weet je ook dat diezelfde rijen er ook stonden met de launch van de xbox
![]()
Alleen had M$ er wel genoeg en Sony niet
Ik heb zelf een PSX thuis staan en wil best een XBOX, maar ik wacht nog tot eind dit jaar. Dan is (als het goed is) de prijs wat gedaald en zijn er al wat meer games voor uitgekomen.
quote:-Ja en wist je ook dat dat komt door die mensen die hier lopen te zeiken over dat ding.
Op donderdag 04 april 2002 10:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wist je dat dat niet in Europa het geval was ?
-En wist je ook dat IMO de xbox beter is dan de PS2
-En wist je ook dat ik nooit een console zou kopen omdat ik mn pc'tje veeeeel beter vind dan alle consoles bij elkaar opgeteld.
-En wist je ook dat ik erg moe word van dit soort discussies
Maar je punten kloppen wel,...behalve de eerste dan.
quote:Tja zoiets heb ik ook. Als ik een xbox kan kopen voor 200 geuro kan ik er eens over gaan nadenken.
Op donderdag 04 april 2002 10:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb zelf een PSX thuis staan en wil best een XBOX, maar ik wacht nog tot eind dit jaar. Dan is (als het goed is) de prijs wat gedaald en zijn er al wat meer games voor uitgekomen.
Hij is al enorm gekelderd in prijs hoor.. 379 is volgens mij de prijs zon beetje.
Ik ben erg benieuwd hoe de release zal gaan van de GC van Nintendo..
quote:* Bastard komt niet meer bij van het gillen
Op donderdag 04 april 2002 10:33 schreef vosss het volgende:[..]
-En wist je ook dat ik nooit een console zou kopen omdat ik mn pc'tje veeeeel beter vind dan alle consoles bij elkaar opgeteld.
quote:Dat betekent dat je hem nu wel goed vindt?
Op donderdag 04 april 2002 09:34 schreef Bastard het volgende:
De xbox sucked!
quote:De prijs staat hem gewoon niet aan.
Op donderdag 04 april 2002 10:41 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat betekent dat je hem nu wel goed vindt?
quote:Yep, sucked is immers verleden tijd.
En vormgeving van de xbox, wie let daar nou op als je naar het grafisch geweld op de tv kijkt? Het enige nadeel is dus dat het nu nog te duur is en ik eigenlijk niet zo'n fan ben van consoles omdat ik na een maand of 2 al weer op uitgekeken ben. Gelukkig heeft m'n broer dit ding gekocht en niet ik
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 04-04-2002 10:49]
quote:
Op donderdag 04 april 2002 10:42 schreef vosss het volgende:[..]
De prijs staat hem gewoon niet aan.
Hij vind hem wel tof maar heeft een beetje moeite om dat toe te geven
*De prijs staat me als eerste niet aan
*De games die er nu op zijn kunnen me niet overhalen tot aankoop.
*Het ontwerp staat me niet aan
*De makers staan me niet aan
quote:
hmmmz
ik denk dat de ps2 dan nog erger een gare pc is... want het ding heeft zeker geen processor nodig, zal zeker geen RAM hebben, een optisch station is daar niet nodig (de spellen worden verkocht als pakjes lucht die je in de ps2 moet blazen en daarvoor verkoopt men een hard disk met LINUX erop VOORGEINSTALLEERD, samen met een keyboard en muis, zodat je kan gaan tekstverwerken op je ps2 ...
En de xbox was een pc???
jaja ... wat een vergelijking
over die joypads, ik vind die van de PS@ lekkerder in de hand liggen dan die van de XBOX maar ik moet er bij zeggen dat ik al zo'n dual shock controller had op de PSX en die dus gewend ben. Ik vind die van de XBOX niet vreselijk slecht in de hand liggen maar lekker is voor mij anders. Die van de dreamcast vind ik wel bagger overigens, te hoekig. Die van d gamecube heb ik nog niet mogen proberen.
quote:Ben jij dat zelf op je usericon
Op donderdag 04 april 2002 10:54 schreef bogyserver het volgende:
oki... de xbox is een gare pc omdat er een processor inzit, een optisch station (dvd) en een hard disk, echter kan je alleen maar spelletjes spelen, en niet in windows CE gaan liggen neuken ...
hmmmz
ik denk dat de ps2 dan nog erger een gare pc is... want het ding heeft zeker geen processor nodig, zal zeker geen RAM hebben, een optisch station is daar niet nodig (de spellen worden verkocht als pakjes lucht die je in de ps2 moet blazen en daarvoor verkoopt men een hard disk met LINUX erop VOORGEINSTALLEERD, samen met een keyboard en muis, zodat je kan gaan tekstverwerken op je ps2 ...En de xbox was een pc???
jaja ... wat een vergelijking
quote:Say What??!!?
Op donderdag 04 april 2002 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Mmmmm,.... waarom vergelijken een hoop mensen alleen maar de hardware. Ik zou eerder naar de goddelijke keuze van PS2 games gaan kijken. Ik ga ze niet allemaal opnoemen, maar Xbox heeft games nodig die PS2 en Gamecube wel hebben. Vergis je niet,........Xbox is sterk, maar de launch van de Xbox is krachtig, maar ik weet bijna zeker dat er geen Xbox 2 gaat komen. De kracht van de PS2 en Gamecube is gewoonweg te hoog.
quote:En jij draait??
Op donderdag 04 april 2002 10:48 schreef Bastard het volgende:[..]
*De prijs staat me als eerste niet aan
*De games die er nu op zijn kunnen me niet overhalen tot aankoop.
*Het ontwerp staat me niet aan
*De makers staan me niet aan
quote:Net als de hele massa onder M$, ze hebben dan ook wel het monopolie he
Op donderdag 04 april 2002 11:08 schreef vosss het volgende:[..]
En jij draait??
quote:Waarom hebbie dan geen apple??
Op donderdag 04 april 2002 11:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Net als de hele massa onder M$, ze hebben dan ook wel het monopolie he
Maar ben er allerminst tevreden over, sterker nog, alle peecees sucken ook.
Maar daar gaat het niet over in dit topic
quote:Misschien begreep je me verkeerd,........ik WEET dat de Xbox de beste specs heeft maar bij lange na niet de beste games. Kwam er misschien niet goed uit hierboven, maar ik wilde de lijst games niet opnoemen, maar ok:
Op donderdag 04 april 2002 11:08 schreef vosss het volgende:[..]
Say What??!!?
* Final Fantasy X
* Medal of Honor Frontline
* Grand Theft Auto
* Devil May Cry
* Kingdom Hearts (goddelijk)
* Jak and Daxter
* Super Mario Sunshine
* Zelda (celshaded)
* Star Fox Dinosaur planet
* Resident Evil series
* Metal Gear Solid II
* Onimusha 2 (
* Final Fantasy XI
Ik stop maar ff,...maar als Xbox met van bovenstaande games zou komen zo ik dat cool vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |