Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevondenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:11 schreef Sjotime het volgende:
En even goed checken op andere sites.... ik heb bv TomTom go 700 besteld bij mijn phone......bij 2 jarige abo's heb je recht op veel shit.... gratis DVD HD recorder, gratis IPODS, Kuuroorden weet ik veel allemaal.
Ja ok maar het is gratis Gijsquote:Op woensdag 26 april 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevonden
guntquote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
Niets is gratisquote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ok maar het is gratis GijsJe bent toch Hollander of niet
Nee?quote:
Edit: Doodsverwensing verwijderd.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Zo,.. ga nu voor het eerst vandaag mijn eigen mailbox in........ Stink operationel shit![]()
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Edit: Doodsverwensing verwijderd.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Normale consequentie is een ban...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes postquote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes posttis bijna bevrijdingsdag... misschien moet hij maar eens even goed gaan nadenken over dit soort dingen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !
[FB] Met een kusje van een ONZ-kneus
Ja maar ik meen het echtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |