kan ik blijven scrollenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zal saai worden hier met al die gelijkgestemden dan
2 maanden opzeg termijnquote:
Kan niet, je hebt met je bloed getekend.quote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:28 schreef Bastard het volgende:
Poe 2 maanden nog hee..
Doet me denken aan van de week.. opzeggen van een mobieltje met HI abbonement.
Zo'n abbonement toendertijd aangegaan voor 2 jaar, met een toestel.
Nou werd ik een maand geleden gebeld, of ik zin had om het abbo te verlengen met 2 jaar, en dan kon ik een smeck telefoontje er bij krijgen
Dus ik bedank, maar wil wel weer een 2 jarig abbo met een waardig nieuw telefoontje, ik vind het bijv toch leuk om grappige beltoontjes te hebben, of een lange standby tijd.
Nou dat was niet mogelijk.. met als gevolg dus dat ik via gsmweb een nieuw gratis (zo goed als) telefoontje heb met.. hetzelfde 2 jarig abbo.
Waarom kan dat nou niet gewoon verlengd worden dan? Nu moet ik straks iedereen weer een bericht sturen dat ik een ander nummer heb, helemaal geen zin in.
Maar goed, tegen die knakker gezegd dat ik dan verwacht dat het huidige abbo, afloopt na 2 jaar, maar nee, die word stilzwijgend verlengd.
Ikmaar ik ga toch aan voor 2 jaar.. ja maar dan moet je hem dus wel opzeggen.
Ok, stuur maar die stink formulieren op dan he, ik balen, kon niet worden verlengd, bureacratisch geneuzel, kon niet gewoon opzeggen moet ik weer invullen, en een nieuw nummer.
Aniways, krijg ik van de week die papieren binnen... is er ook godvergeten nog een opzegtermijn van 3 maanden!!
Dat is gewoon een kwart jaar!! Die ik niet gebruik, maar wel moet betalen
Serieus... dit land en zn regeltjes
Ik had ook 3 maanden !quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
Na die twee jaar moet het volgens mij gewoon per maand stilzwijgend verlengd worden. Dus ook een opzegtermijn van een maand. Dat was bij mij het geval (Vodafone).
Heeeee lekkerquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Quinny het volgende:
Even een owned voor Sjo. Daan wilt nu niet gaan slapenEn ik heb avonddienst. Dus voorspelling is 2 huilende kinderen om 19:00u
![]()
geboudquote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ook gedaan.
Nieuw abo genomen,.... (wel naar andere provider) 3 maanden lang met het oude abo nog bellen (sim kaart wel in nieuwe phone doen) en na 3 maanden super veel tegoed op je nieuwe abo
Oh,.. en nummer behoud gedaanIk draai om de regels heen zeg maar
whehehhequote:
Hij had toch zo BreeZaH-toestel genomen?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Sjotime het volgende:
B, welke phone heb je eigenlijk erbij genomen?
Nummer behoud kennen ze niet.. zat ik me nog kwaad om te maken bij die vent... maar goed prima, doe wel mee met die administratieve rompslomp dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:37 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ook gedaan.
Nieuw abo genomen,.... (wel naar andere provider) 3 maanden lang met het oude abo nog bellen (sim kaart wel in nieuwe phone doen) en na 3 maanden super veel tegoed op je nieuwe abo
Oh,.. en nummer behoud gedaanIk draai om de regels heen zeg maar
Ja een Motorola dacht ik ofzo !quote:Op woensdag 26 april 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij had toch zo BreeZaH-toestel genomen?
Gijs misschien moet je ze nog maar even bellen. Nummer behoud is verplicht voor ze als je het vraagt dacht ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nummer behoud kennen ze niet.. zat ik me nog kwaad om te maken bij die vent... maar goed prima, doe wel mee met die administratieve rompslomp dan.
Wel een goeie tip om die sim zo lang even over te zetten idd.
Wigger B.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:03 schreef Sjotime het volgende:
Ja een Motorola dacht ik ofzo !
Het CSI toestel... aka Motorolla Razr V3 iquote:Op woensdag 26 april 2006 13:58 schreef Sjotime het volgende:
B, welke phone heb je eigenlijk erbij genomen?
Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevondenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:11 schreef Sjotime het volgende:
En even goed checken op andere sites.... ik heb bv TomTom go 700 besteld bij mijn phone......bij 2 jarige abo's heb je recht op veel shit.... gratis DVD HD recorder, gratis IPODS, Kuuroorden weet ik veel allemaal.
Ja ok maar het is gratis Gijsquote:Op woensdag 26 april 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het gezien allemaal, maar overbodig bevonden
guntquote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
Niets is gratisquote:Op woensdag 26 april 2006 14:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ok maar het is gratis GijsJe bent toch Hollander of niet
Nee?quote:
Edit: Doodsverwensing verwijderd.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:19 schreef Sjotime het volgende:
Zo,.. ga nu voor het eerst vandaag mijn eigen mailbox in........ Stink operationel shit![]()
Druk....... en ik moet de hele dag naar Surfer kijken
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Edit: Doodsverwensing verwijderd.
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Normale consequentie is een ban...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Sjotime het volgende:
Klinkt als een noteIk hoop het.... dat soort plaatjes kunnen echt niet... gaat wat te ver vind ik.
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes postquote:Op woensdag 26 april 2006 15:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Is dat zo? Ja,... mischien moet hij het zo maar eens gaan leren ja......
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !quote:Op woensdag 26 april 2006 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind ook dat hij altijd vaak van die nazi en ss plaatjes posttis bijna bevrijdingsdag... misschien moet hij maar eens even goed gaan nadenken over dit soort dingen...
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja normaal doe ik zo niet maar moest er deze keer wat van zeggen. Ik denk dat ze er wel werk van gaan maken !
[FB] Met een kusje van een ONZ-kneus
Ja maar ik meen het echtquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |