*hoopt*quote:

mee eens gijs.......quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in de gaten voortaan ! Dat Nazi gebeuren moet maar eens ophouden...

Tis dat die Mods je niet kunnen zien... anders had Simon Wiesental vandaag of morgen voor je deur gestaan...quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in de gaten voortaan ! Dat Nazi gebeuren moet maar eens ophouden...

Tijd voor andere plaatjesquote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef Sjotime het volgende:
Ben iig blij dat dat verschrikkelijke plaatje weg is. Top FOK!Zo leven we allemaal in een wat schoner forum
![]()

Mag ik wel gewoon openlijk over mijn voorkeur voor herinvoeren van de slavernij praten..quote:Op woensdag 26 april 2006 15:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mee eens gijs.......hij heeft volgens mij echt geen idee wie hij daarmee kwetst enzo.... zijn oorlogen over gevoerd en hij maakt er gewoon grapjes over enzo
het moet een x afgelopen zijn![]()

jaquote:Op woensdag 26 april 2006 15:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tijd voor andere plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]

planquote:

Ze zal in ieder geval altijd buiten zitten met dr verjaardagsvisitequote:Op donderdag 27 april 2006 07:29 schreef -Struikrover- het volgende:
28 weken vandaag, nog 12 te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |