Deze keer ga ik proberen sterk te zijn...echt....quote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.
De PS3 haal ik echt direct..... 500 euro voor een Blue Ray speler alleen alBriljant.... dat plus ik ben natuurlijk RPG fan !
![]()
Maar ik begrijp je wel Gijs
Gisteren pasquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Irene laten kennismaken met games.
Ze vond Zuma erg leuk!Xbox Live Arcade
"Dat was voor ik jou leerde kennen schatje"quote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Bij Oblivion was het meer:![]()
Bij de blik op mijn save game:![]()
Maar dat leg je niet in 5 min uit.
Die PS3... JAAAAAAAAquote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.
De PS3 haal ik echt direct..... 500 euro voor een Blue Ray speler alleen alBriljant.... dat plus ik ben natuurlijk RPG fan !
![]()
Maar ik begrijp je wel Gijs
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:41 schreef Sjotime het volgende:
Hij bestaat gewoon nog steeds !!
http://a.muglets.com/OPS
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
"Dat was voor ik jou leerde kennen schatje"
"Wist je dat gamen goed is voor je reactievermogen en hand oog coordinatie?"
{quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2139555376132383479
Heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend trouwens TR spelen, ik neem even een break van Oblivion. Maar daarna ga ik opzeker verder.
Dat is best cool gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef Tain het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2139555376132383479
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
Wil je even proesten?
Surf naar www.telegraaf.nl die foto van Maxima met die toeter![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Bastard het volgende:
Wil je even proesten?
Surf naar www.telegraaf.nl die foto van Maxima met die toeter![]()
![]()
![]()
Ga hem morgen halen.quote:
Kind schrikt zich rot natuurlijkquote:
inderdaad ja, wel een jasje maar volgens mij geen broek of een broek die omhooggekropen is ( doen ze bij Merlijn ook nog wel eens )quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kind schrikt zich rot natuurlijk![]()
Maar waarom loopt zij buiten met die baby zonder broek aan?
Jasmijn heeft het al fris binnenshuis als we haar geen majo aangeven.. (gaat ze klappertanden zonder tanden)
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat plaatje lukte me niet om te linken
quote:Twee jaar cel voor dood Floor Garst
AMSTERDAM - Een 23-jarige man uit Apeldoorn is veroordeeld in verband met de dood van Floor Garst, uit Diepenveen. Voor zware mishandeling met de dood als gevolg en twee andere gevallen van mishandeling krijgt hij vier jaar celstraf waarvan twee jaar voorwaardelijk.
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor het stelen van een schilderij krijg je langer
Strol is een teringjongquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
quote:
quote:De rechtbank rekende het de verdachte zwaar aan dat hij in drie maanden tijd drie mishandelingen met zinloos geweld heeft gepleegd.
Maar ik heb de stille hoop dat ze hem een anus bijscheuren als hij vast komt te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
Hoofdverdachte mp3-moord opgepakt
Minderjarig dus zal ook wel weer een forse straf worden
Te hard rijden vinden ze nog ergerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
Maar dat is terechtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Te hard rijden vinden ze nog erger
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
Over anus gesproken, vanavond weer jailbreak programma
In het geval van Struik wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Bastard het volgende:
Maar dat is terecht
Jij koopt toch vast de serie wel op dvd.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.![]()
*Stuik over bolletje aait*quote:
Je zal hem wel tof vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend trouwens TR spelen, ik neem even een break van Oblivion. Maar daarna ga ik opzeker verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |