quote:Kid: Hey mom, I'm going to play w/ my wii!
Mom: WTF?!?! You're only 8 years old. Did you find your dad's Playboys?!
Kid: What? I'm just going to turn on the tv and play w/ my wii. What's the big deal?
Mom: That's it Timmy. You're grounded. I'm cutting the cord on your video games.
Kid: No mom! Don't cut my wii. I need my wii. Please don't!!
Huilie. Koop er maar geen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef ChOas het volgende:
Revolution klonk zo goed
Nu weet ik opeens niet meer of ik er 1 wil
Durf er niet eens om te vragen in een winkel
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenquote:
Mooi. Wat je verder te zeggen hebt interesseert me bar weinigquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenstudent
Sorry, zei je wat ?quote:
Gaan we wedstrijdje doen wie het best is in de ander negeren? Dat win je niet, je bent te goedaardig Gijsquote:
meestal koop ik eigenlijk bier van het geld dat ik over houquote:Op donderdag 27 april 2006 20:17 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik koop er toch wel 1... en ik hou dan geld over om de rest van de maand te eten, want ik ben tenminste geenstudent
Ik moet er niet aan denken!! Zelfs IK krijg dat niet wegquote:Op donderdag 27 april 2006 20:40 schreef kepler het volgende:
[..]
meestal koop ik eigenlijk bier van het geld dat ik over hou![]()
Hoe is het met je Gijs?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken!! Zelfs IK krijg dat niet weg
Fijns, samenwonen bevalt perfect!quote:
Ja maar dat klopte wel... heb pas na 1.5 jaar een Xbox gekocht voor Kotor..... en lelijk is die idd. En ik heb hem niet voor dat geld gehaaldquote:
Ja, ik vind toch dat ze er wel over nagedacht hebbenquote:Nintendo introduceert… Wii.
Als in het Engelse “we”. Waar de werknaam “Revolution” onze richting aangaf, geeft Wii het antwoord. Wii verbreekt de barrière tussen spelers van videogames en anderen. Wii brengt mensen in direct contact met de games… en elkaar. Maar bovenal vraag je je waarschijnlijk af: wat betekent de naam? Wii klinkt als het Engelse “we”, wat benadrukt dat deze console er is voor iedereen. Wii kan gemakkelijk worden onthouden door mensen uit de hele wereld, ongeacht welke taal ze spreken. Geen misverstand. Gewoon Wii. Wii heeft een uitgesproken spelling met “ii”, wat symbool staat voor de unieke controllers en het beeld van mensen die samen spelen. En Wii, als naam en console, brengt de wereld van videogames iets revolutionairs, waarmee het zich onderscheidt van de massa.
Dus dat is Wii. Maar wat is Wii zonder jou? Eigenlijk gaat het niet over jou of mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |