quote:Op donderdag 27 april 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.homemade-sex-toys.com/quiz1/
8 van de 15 goed
quote:You have scored: 10 out of 15
Pretty Good. You still need to spend more time at the local bookstore.

quote:You have scored: 4 out of 15
You fail. Stay out of the bedroom. Not to mention the nursery.

Jammer !quote:Op woensdag 26 april 2006 21:57 schreef O-Ren het volgende:
Goedenavond Gijsjes
Heb jullie gemist. Nog een week en dan hebben we weer internet

Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?quote:

Neequote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?

Je kent Bloodhound Gang niet? You and me baby aint nothing but mammals (?) so lets do it like they do on the discovery channelquote:Op donderdag 27 april 2006 10:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij dat trouwens in die lelijke avatar?

quote:

Nee Gijsquote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kent Bloodhound Gang niet? You and me baby aint nothing but mammals (?) so lets do it like they do on the discovery channel

Ja precies..... heb wel respect voor jou trouwens... je gaat niet super mee in de hype..... je kijkt het netjes aan !quote:

Ik heb blind vertrouwen in Nintendo, maar ik verwacht geen holographics met 10.8 surround soundquote:Op donderdag 27 april 2006 10:26 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja precies..... heb wel respect voor jou trouwens... je gaat niet super mee in de hype..... je kijkt het netjes aan !

Het loopt daar echt uit de hand met dat believe hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb blind vertrouwen in Nintendo, maar ik verwacht geen holographics met 10.8 surround soundLaten we wel realistisch blijven

Ik deel je mening.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou het deze generatie denk ik bij één consoleMerk dat ik niet zo vreselijk veel tijd meer heb om te gamen en vindt de 360 vreselijk tof.

quote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Irene laten kennismaken met games.
Ze vond Zuma erg leuk!Xbox Live Arcade

Ik doe het deze generatie ook wat rustiger aan, dus maar 2 van de 3 consoles denk ik en misschien dat de 3e er over een jaar of 2/3 ook wel in huis komtquote:Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik deel je mening.
Op iedere console komen er wel games uit die ik wil spelen denk ik, maar de 360 heeft toch voor mij de leukste games in het algemeen.
Ik zou een godsvermogen kwijt zijn voor de aanschaf van alle 3 de consoles, met daarop de games, geld heb ik er gewoon niet voor ook

Ja ik weer niet Gijs........ hoe noem je dat ook alweer.... het vlees is zwak zeg maar. Als de Revo cool is en er komt een coole Zelda en Mario op die console uit of een Metroid Prime met top controls ja dan ben ik verkocht.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou het deze generatie denk ik bij één consoleMerk dat ik niet zo vreselijk veel tijd meer heb om te gamen en vindt de 360 vreselijk tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |