Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef RichardQuest het volgende:
"Daar is onderzoek naar gedaan. Mensen die in vragenlijsten helemaal geen racist waren, waren toch vatbaar voor subtiele discriminatie. Ze moesten dan heel snel foto's beoordelen met mensen die wel of niet een wapen in de hand hebben. Bij allochtonen oordeelden ze veel sneller dat die een wapen hadden dan bij autochtonen.”
Een zwart geweer valt bij een neger ook minder op dan bij een blanke natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?
Om dat nu gelijk op discriminatie te gooien......
Geniaalquote:Kete Kervezee, inspecteur-generaal van het Onderwijs,
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Schop SHO.
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.
Ja, dat zeker:quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.
"Twee jaar maar, twee jaar"quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wie wil met me trouwen zodat ik in Nederland kan blijven.
Toe maar, popie jopiequote:Since his election last year, the pope has been spotted wearing Serengeti-branded sunglasses and brown walking shoes donated by Geox. He owns a specially engraved white Apple iPod, and he recently stirred much publicity with a pair of stylish red loafers that may or may not be from Prada.
[ bron ]quote:Later, Bush said: "I base a lot of my foreign policy decisions on some things that I think are true. One, I believe there's an Almighty. And, secondly, I believe one of the great gifts of the Almighty is the desire in everybody's soul, regardless of what you look like or where you live, to be free."
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Het is een complot! De 5e colonne ze zijn overal geïnfiltreerdquote:
Was er maar een 5e colonne van Brazialiaanse schoonheden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een complot! De 5e colonne ze zijn overal geïnfiltreerd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die moet je eerst 'voor boren' met je vuist![]()
Kosovo, dikke kans dus. Volgens mij is het daar ook nog altijd niet echt veiligquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is het wel een mooie dame.
Zou ze islamitisch zijn.
Dr. Alban.quote:Ethnic groups
(2003) Albanians: 88%
Serbs: 7%
Others: 5%
Zou best kunnen en daarnaast wat voor toekomst heeft zo'n meisje daarquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef du_ke het volgende:
Kosovo, dikke kans dus. Volgens mij is het daar ook nog altijd niet echt veilig
quote:
Grotere dan kleine kans dat ze moslim is.quote:Religion
Since Ottoman rule, the majority of Albanians have been Muslim.
De een zeker zwart door slavenhandel en de ander wit omdat het slavendrijvers waren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Monidique het volgende:
De verschillen tussen Haïti en de Dominicaanse Republiek in etnische opbouw zijn interessant.
Het antwoord staat zeker achter haar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het antwoord staat zeker achter haar?
Ik zie alleen SCH op het spandoek staan, maar dat zie ik al de hele dag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Tafkahs het volgende:
Het antwoord staat zeker achter haar?
Ja, heb je al wat rust genomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie alleen SCH op het spandoek staan, maar dat zie ik al de hele dag.
Interessant hoofdstuk over in het boek Ondergang van Jared Diamond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Monidique het volgende:
De verschillen tussen Haïti en de Dominicaanse Republiek in etnische opbouw zijn interessant.
[POL SC 941] Area 51, voor al uw behoeftesquote:
Ja hoor... vrije dagquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, heb je al wat rust genomen eigenlijk?
Hij lijkt op Verdonk, die deed ook Pim Fortuyn na.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
SCH roeleert, hij zegt wat hij denkt en doet wat ie zegt wat ie denkt dat ie doet.
Mwoa, ik vind 'r wel okay eigenlijk. Misschien komt dat door het licht ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er behoorlijk creepy uit.
Staat die tepels niet ver uit elkaar ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Nu is haar borstvergroting sowieso geen succes. Ik vind het in ieder geval niet passen bij haar postuur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
Mwoa, ik vind 'r wel okay eigenlijk. Misschien komt dat door het licht ofzo
Gaat ze urenlang zonnen om een Sylvie Meis-huidje te krijgen, gaat ze het weer blank maken door 2 kilo makeupquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dat moet waarschijnlijk als je omgaat met Paris Hiltonquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef pberends het volgende:
Gaat ze urenlang zonnen om een Sylvie Meis-huidje te krijgen, gaat ze het weer blank maken door 2 kilo makeup.
Bij die Tara Reid ging het fout na haar puberteit, haar overgang begint zeker op 32ste?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat moet waarschijnlijk als je omgaat met Paris Hilton.
Taradisequote:Een maand later, in september 2005 kreeg ze haar eerste televisieprogramma op E! Network genaamd Taradise, maar dit programma werd na een maand alweer van de buis gehaald.
volgens mij zit die schuine lijn gewoon te strak ofzo, het klopt in elk geval niet helemaal..quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat die tepels niet ver uit elkaar ?
Microfoon, misschien je dvd speler aan je geluidskaart gekoppeld, wat overbodige dingetjes bij volumeregeling uitzetten, misschien zijn je audio kabels verrot?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoor getik/ruis in mijn speakers. Hoe kan ik dat verhelpen?
Het zijn vrij nieuwe speakers. Misschien aliens die berichten via mijn speakers versturen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
Microfoon, misschien je dvd speler aan je geluidskaart gekoppeld, wat overbodige dingetjes bij volumeregeling uitzetten, misschien zijn je audio kabels verrot?
Tegenwoordig zit er olijfolie in he? Dan wordt het zwaarder ...quote:
je blowt dan ook niet he? Dan kun je het niet wetenquote:
Bij jullie doen ze er volgens mij varkensmest bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, maar ik heb het ook nooit gehoord. Het zou verboden moeten worden,
Nee joh dat is Opiaten - (Opium voor de kenners).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Tafkahs het volgende:
Tegenwoordig zit er olijfolie in he? Dan wordt het zwaarder ...![]()
Hoort wie het zegt..... waar staan de meeste kwekerijtjes...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
Bij jullie doen ze er volgens mij varkensmest bij
Marokko toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hoort wie het zegt..... waar staan de meeste kwekerijtjes...
Mengvoer hè.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bij jullie doen ze er volgens mij varkensmest bij
Het is een schande!quote:Wimbledon blijft vrouwen minder betalen
ANP
LONDEN - De organisatie van de All England Championships blijft op Wimbledon de vrouwen minder betalen dan de mannen. Als enige van de vier grandslams in het tennis heeft Wimbledon de gelijkberechtiging nog steeds niet doorgevoerd.
Wimbledon is het meest traditionalistische tennistoernooi ter wereld. De deelnemers dienen nog steeds in overwegend witte kleding de wedstrijden te spelen.
Het prijzengeld voor Wimbledon is dit jaar met vier procent verhoogd naar 15 miljoen euro. De winnaar van het mannenenkelspel krijgt 943 duizend euro, de kampioene bij de vrouwen mag op 900.200 euro rekenen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4831582quote:Zimbabwe verhoogt tarieven gezondheidszorg
Zimbabwe heeft met onmiddelijke ingang de tarieven voor de gezondheidszorg fors verhoogd.
De ziekenhuistarieven stijgen van driehonderd Zimbabwaanse dollar naar bijna één miljoen. Met de maatregel wil de regering onder meer voorkomen dat mensen voor geringe klachten naar het ziekenhuis gaan.
Zimbabwe is het land met de hoogste inflatie ter wereld. De gezondsheidszorg wordt hard getroffen door de economische crisis. Ziekenhuizen kampen met gebrek aan medicijnen en geschoold personeel. Duizend artsen en verpleegkundigen zijn de afgelopen jaren naar het buitenland vertrokken.
Ik weet niet wat droeviger is; de eerste bewering, de foutieve vervoeging of ''media'', wat alleen in de ogen van gebrekkig geschoolden enkelvoud is.quote:Heel 9/11 is in scene gezet, dat jullie maar alles klakkeloos aannemen wat de media verteld
Leuk? LEUK? LEUK!?!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:54 schreef Monidique het volgende:
Ook leuk: de nieuwe persvoorlichter van het Witte Huis is presentator bij... Fox News. Hahahahaha!
Frankrijk en Turkije.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:32 schreef sizzler het volgende:
Zeg, weet iemand eigenlijk welke landen geen scheiding tussen kerk en staat kennen?
Ik weet het alleen van Iran en Israel.
Wat dus eigenlijk voorbeelden zijn van een moskee en synagoge en staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:32 schreef sizzler het volgende:
Zeg, weet iemand eigenlijk welke landen geen scheiding tussen kerk en staat kennen?
Ik weet het alleen van Iran en Israel.
Frankrijk ook niet? Why?quote:
De staat bemoeit zich op een dusdanige manier met religie dat je niet meer kan spreken van een scheiding. Te denken valt aan het verbod op religieuze uitingen in het openbaar waardoor religie achtergesteld wordt ten opzichte van uitingen van andere levensovertuigingen. In die landen wordt dat jammergenoeg uitgelegd als juist een scheiding tussen kerk en staat, maar initieel is dei scheiding er gekomen puur om religieuze leiders niet ook politieke leiding te geven. En in mijn ogen is het tweerichtingverkeer waar de overheid zich ook niet direct inmengt met religie, en moet behandelen zoals de overheid ieder andere meningsuiting behandeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat dus eigenlijk voorbeelden zijn van een moskee en synagoge en staat.
[..]
Frankrijk ook niet? Why?
Op zo'n ffiets. Maar verder is er wel een vrijheid van godsdienst en wordt de ene godsdienst niet echt boven de andere geplaatst, toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De staat bemoeit zich op een dusdanige manier met religie dat je niet meer kan spreken van een scheiding. Te denken valt aan het verbod op religieuze uitingen in het openbaar waardoor religie achtergesteld wordt ten opzichte van uitingen van andere levensovertuigingen. In die landen wordt dat jammergenoeg uitgelegd als juist een scheiding tussen kerk en staat, maar initieel is dei scheiding er gekomen puur om religieuze leiders niet ook politieke leiding te geven. En in mijn ogen is het tweerichtingverkeer waar de overheid zich ook niet direct inmengt met religie, en moet behandelen zoals de overheid ieder andere meningsuiting behandeld.
quote:Van de ondervraagden dacht 83 procent dat de jodenvervolging een aanleiding voor de oorlog was.
quote:Dhimmi's hebben echter beperkte burgerrrechten. Zo kunnen zij doorgaans niet tegen moslims getuigen of in het leger dienen.
quote:Zo'n 7% van de scholen in het speciaal onderwijs kampt met rechts-extremisme, door kinderen die Lonsdale kleding of white power-tekens dragen.
quote:MTV:
In Nederland is Big Brother niet alleen op tv (geweest): de overheid houdt er wel van om haar onderdanen in de peiling te houden. E-mail kan zo maar worden gecontroleerd en opgeslagen. Vind je dat ok omdat je toch niets te verbergen hebt, vind je het een noodzakelijk kwaad, of zou het niet moeten mogen?
quote:User:
Ik heb niets te verbergen en denk dat dat voor een heleboel mensen geldt. Die controleurs gaan echt geen potje zitten lachen als ze een mailtje onderscheppen waarin je je vriendje een veeg uit de pan geeft of je baas afzeikt, dat interesseert ze niet. Waar ze naar op zoek zijn is potentieel gevaar en ik vind dat ze daar de mogelijkheid voor moeten krijgen.
En dat is dan de meerderheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:46 schreef sizzler het volgende:
http://www.nu.nl/news/720(...)orzaak_WO_II%27.html
[..]
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
![]()
quote:Daarnaast blijkt dat de grote rol van Rusland in de oorlog bij veel mensen onbekend is.
Wat bedoelen ze eigenlijk precies met de oorzaak? Dat Hitler aan de macht kwam of het Verdrag van Versailles ofzo?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
![]()
Dan toch een gevolg van de WO2? Tis maar net hoe je het zietquote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef RichardQuest het volgende:
Invasie in Polen?
Iedereen terug naar het Poolgebergte.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:12 schreef RichardQuest het volgende:
Invasie in Polen?
Je kunt je ook afvragen waarom Polen nou juist aangevallen werd inderdaad en dat als oorzaak noemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan toch een gevolg van de WO2? Tis maar net hoe je het ziet.
En de moederkoek op, wat een beschaafde cultuur hebben we toch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Katie Holmes, gelukkig is het kind er nu uit.
Dit is em:quote:Fox Commentator to Join White House, Officials Say
By JIM RUTENBERG
Published: April 26, 2006
WASHINGTON, April 25 — Tony Snow, the Fox News radio and television commentator, has agreed to become the White House press secretary and could be officially named to the post as early as Wednesday, administration officials said on Tuesday.
Ik zou zeggen dat de oorzaak van WO2 was de ellende die het strikte Verdrag van Versailles voor de Duitsers meebracht. Anders was Hitler nooit aan de macht gekomen. Maarja, is het Verdrag van Versailles niet een gevolg van de eerste wereldoorlogquote:Op woensdag 26 april 2006 09:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt je ook afvragen waarom Polen nou juist aangevallen werd inderdaad en dat als oorzaak noemen.
Oorzaak was trouwens de moslims.
Ik denk dan, dat de overwinning van Oostenrijk-Hongarije op de Turken de oorzaak was.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de oorzaak van WO2 was de ellende die het strikte Verdrag van Versailles voor de Duitsers meebracht. Anders was Hitler nooit aan de macht gekomen. Maarja, is het Verdrag van Versailles niet een gevolg van de eerste wereldoorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |