quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Naar de hoeren dan, doe iets in godsnaam. Iets slechts. Dronken worden mag ook
Ik zou wel willen, maar die competentiegerichte schoolstructuur verlangt nou eenmaal dat je een pad uitstippelt dat tegenwoordig via soortgelijke competentiegerichte andere vestigingen gaat. Een soort managersagreement ofzo.quote:Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik kijk er totaal niet naar uit maar ik moet gewoon gaan. Als ik mezelf niet dwing komt het er niet meer van.
Als je niet inholland zit moet je ver héél ver van inholland vandaan blijven.
wel foto's maken hequote:Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Morgen ga ik stomdronken een bushalte slopen, oké?
Hmm rapper worden. het niveau van de Neder-rap is vrij laag dat moeten we makkelijk kunnen verbeterenquote:Op maandag 24 april 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zou wel willen, maar die competentiegerichte schoolstructuur verlangt nou eenmaal dat je een pad uitstippelt dat tegenwoordig via soortgelijke competentiegerichte andere vestigingen gaat. Een soort managersagreement ofzo.
Waarom de HvA niet gewoon opgebeld is, is mij een raadsel. Misschien hebben ze daar nog niet zoveel managers. Denken dat iemand ook maar iets aan hulp of informatie kan verschaffen, kun je vergeten. De suit, de shit en de grijns is alles wat je krijgt.. (misschien moesten we maar rapper worden ofzo..)
Ja, spijbelen kan wel op mijn leeftijd he? Het is alleen jammer dat ik geen ov hebquote:Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom kom je niet hierheen en share the fun?
Hey, blanken die zich als negers gedragen zijn wiggers hè, negers die zich als blanken gedragen zijn bounties....wat zijn moslims die zich als Westerlingen gedragen eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie
Nou, momenteel heb ik een contract voor een omscholingstraject op het mbo, niveau 4. Dat niveau is te licht voor mij, dus ik heb gevraagd of het propedeusejaar niet alvast wat verlicht kon worden, tenslotte geven ze me zonder moeite vrijstelling voor 10 van de 14 modules. De logica is tot dusver makkelijk en met het traject ging men akkoord. Degene met wie ik het contract afsloot, zou dat regelen via inholland. Nu, 7 maanden later ofzo, komt ie terug met het bericht dat inholland niet thuisgeeft en dus geen boekenlijst wil presenteren.quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm rapper worden. het niveau van de Neder-rap is vrij laag dat moeten we makkelijk kunnen verbeteren.
Maar wat doe je dan precies op inholland? Dat competentiegerichte onderwijs is wel zo'n holle frase. Elk blok staat er in het blokboek aan welke competenties worden gewerkt. Aan het einde van het blok zou je die competenties moeten beheersen.
Westlims?quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hey, blanken die zich als negers gedragen zijn wiggers hè, negers die zich als blanken gedragen zijn bounties....wat zijn moslims die zich als Westerlingen gedragen eigenlijk?
watch yo back homey, you might get smoked if you keep that upquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:00 schreef RichardQuest het volgende:
With the Eastside hoes on my motherfuckin dick
And the Compton niggaz all about to set trip
Swing it back, bring it back, just like this
And if you with my shit, then blaze up another spliff
And keep the motherfuckin blunt in your pocket loc
Cuz Doggy Dogg is all about the zig zag smoke
Ga maffen, niggaz.![]()
Een goede communicatie is geen sterk punt van inholland hoewel dat waarschijnlijk nog eufemistisch is.quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, momenteel heb ik een contract voor een omscholingstraject op het mbo, niveau 4. Dat niveau is te licht voor mij, dus ik heb gevraagd of het propedeusejaar niet alvast wat verlicht kon worden, tenslotte geven ze me zonder moeite vrijstelling voor 10 van de 14 modules. De logica is tot dusver makkelijk en met het traject ging men akkoord. Degene met wie ik het contract afsloot, zou dat regelen via inholland. Nu, 7 maanden later ofzo, komt ie terug met het bericht dat inholland niet thuisgeeft en dus geen boekenlijst wil presenteren.
Het MBO is een hell!!! Dat gun je je ergste vijand niet en het is nog stomvervelende bezigheidstherapie ook
Misschien is de OU een beter alternatief, ik weet het gewoon niet, het wordt sowieso een langere weg dan ik van plan was om te volgen.![]()
is het dan een crime passionele eigenlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:00 schreef pberends het volgende:
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
Gek dat die 15-jarige zwangere het kind wilde houden.
Het lijkt de LOI wel man (Wouteuhhrrr)quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een goede communicatie is geen sterk punt van inholland hoewel dat waarschijnlijk nog eufemistisch is.
Het is inderdaad misschien wel handig om naar een andere onderwijsinstelling te kijken. Inholland is niets en zal ook niet wat worden zeker niet met de schaalgrootte van het hedendaagse geheel.
De studie die ik nu volg is 2 jaar geleden geaccrediteerd door een of andere commissie dat ze onze studie niet per direct hebben geschrapt is me een raadsel aan de andere kant kan ik op een relatief eenvoudige methode een hbo diploma halen. Het zal weinig voldoening geven eerder een enorme opluchting.
Misschien wel. Ik moet eerst nog stage lopen volgend jaar. Ik zou graag die stage in het buitenland willendoen. Dat is op dit moment iets wat ik als doel voor ogen heb en probeer daaruit mijn motivatie te halen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Tafkahs het volgende:
Het lijkt de LOI wel man (Wouteuhhrrr)
Denk je niet dat je straks je papieren moet gaan verdedigen als je solliciteert eigenlijk?
Westerlingenquote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
wat zijn moslims die zich als Westerlingen gedragen eigenlijk?
Fijn bezig oude baasquote:Op dinsdag 25 april 2006 05:05 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ga maar eens douchen, en hopelijk wordt er geen herrie gemaakt zometeen als De Lasteraar zijn (vergeefse) schoonheidsslaapje doet![]()
Uitermate slim.quote:Op maandag 24 april 2006 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben een beetje dom geweest in mijn planning, vorig semester had ik het hartstikke druk omdat ik alles af wilde hebben, is ook gelukt..en nu heb ik bijna niets meer te doen.
Werd hij weer gepijpt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet tientallen dingen die beter zijn dan wakker worden met Giel Beelen en Femke Halsema.
Morgen.
Ja wakker worden nadat het programma is afgelopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet tientallen dingen die beter zijn dan wakker worden met Giel Beelen en Femke Halsema.
Morgen.
Kom maar op met dat lijstje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:08 schreef RichardQuest het volgende:
Morgen.
Ik hoop dat hij zelf eens een keer pijpt, dan hoeven we tenminste even niet naar dat irritan te gezwam te luisteren.quote:
Niks hoeft, behalve poepen. Er zijn zat zenders opzich...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zelf eens een keer pijpt, dan hoeven we tenminste even niet naar dat irritan te gezwam te luisteren.
Hij was op Lowlands '05 ook aan het posen, liet iemand anders draaien en af en toe mocht hij ook iets aanraken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:08 schreef George-Butters het volgende:Giel Beelen is een beetje vervelend. Niet echt een dj om dagelijks te volgen.
Had ie een Belgisch paspoort dan? Anders was het geen allochtoon, maar een buitenlander.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Poolse jongen bekent Brusselse mp3-moord
Maar wees gerust, het was toch een allochtoon!
Die katholieken ook altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Poolse jongen bekent Brusselse mp3-moord
Maar wees gerust, het was toch een allochtoon!
Kutje pik, nu kunnen ze niet meer in een hele villa gaan wonen, maar moeten ze het doen met een huisje van 750.000 euri.quote:Rutte liet weten mordicus tegen elke aanpassing van de hypotheekrenteaftrek te zijn, waar Verdonk zich daarop niet wilde vastpinnen. Dat leverde haar enig boegeroep vanuit de zaal op.
De hypotheekrenteaftrek zelfmoordcommando's uit Wassenaar staan al klaar om in te grijpen op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:10 schreef pberends het volgende:
Rutte krijgt voorkeur na eerste VVD-debat
[..]
Kutje pik, nu kunnen ze niet meer in een hele villa gaan wonen, maar moeten ze het doen met een huisje van 750.000 euri.![]()
![]()
boehoehoe.
"De zwartjes" aldus onze boomknuffelaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:14 schreef du_ke het volgende:
Je weet toch het gaat bij de VVD leden uiteindelijk weer gewoon om de stemmen. Dat ageren tegen de zwartjes doen ze slechts omdat dit goed is voor 10 extra zetels en dus meer kans op regeringsverantwoordelijkheid.
Ik leef me in in Wassenaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef pberends het volgende:
[..]
"De zwartjes" aldus onze boomknuffelaar![]()
.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4827980quote:Panamakanaal voor $5,2 miljard verbreed
Het Panamakanaal wordt voor 5,2 miljard dollar verbreed. Dat blijkt uit een plan dat is gepresenteerd aan de Panamese president Martin Torrijos.
Het plan van de exploitanten van het kanaal voorziet in de aanleg van nieuwe grote sluizen aan zowel de Atlantische als de Stille-Oceaan-kant. Daarmee kan een nieuwe generatie van mammoetvrachtschepen gebruik maken van de waterweg. Het verbrede kanaal moet in 2014 of 2015 klaar zijn. Het Panamakanaal werd in 1914 geopend.
Tegenstanders, waaronder boeren langs het kanaal, noemen het verbredingsproject geldverslindend en nutteloos. Over het plan moet nog een referendum worden gehouden.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6684415E3B108.htmlquote:25 April 2006 11:36
Koffie niet slecht voor het hart
Veel koffie drinken is niet slecht voor het hart. Tot die conclusie komen onderzoekers die twintig jaar 128.000 mannen en vrouwen volgden.
Volgens één van de onderzoeksters van de Universidad Autonoma de Madrid is er voldoende bewijs dat gefilterde koffie bij de meeste mensen geen gevaar voor het hart oplevert."Wij geloven dat deze studie duidelijk laat zien dat er geen verband is tussen consumptie van koffie en hartziekten."
Uit de studie blijkt wel dat mensen die koffie drinken vaker roken en alcohol consumeren. En die twee zaken verhogen de kans op hartklachten wel.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
Tumult rond Finse inzending songfestival
[afbeelding]
Net zoals in de tekst van Abba's songfestivalnummer een geheime boodschap zat die de aandacht van de wereld vestigde op het inbrekers-schandaal, welke 4 maanden erop erop de Amerikaanse president zou doen vallen, en dit vergeleek met de val van Napoleon .....quote:In de Finse tabloidpers wordt druk gespeculeerd over de verbinding tussen Lordi en de Russische geheime dienst. De Russische president Poetin zou de groep gestuurd hebben om zijn buurland te destabiliseren en te heroveren.
Geweldig. Ierland kan wel inpakken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:51 schreef RichardQuest het volgende:
Tumult rond Finse inzending songfestival
[afbeelding]
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=539549quote:'Lagere belasting verjaagt Japanners'
VAN ONZE REDACTEUR
AMSTERDAM - Nederland loopt het risico dat Japanse bedrijven Nederland verlaten als de vennootschapsbelasting wordt verlaagd tot 25%. Dit zegt Cees van der Helm, hoofd van de Japan-desk bij belastingadviseur KPMG Meijburg & Co.
Het mogelijke vertrek van Japanse bedrijven heeft te maken met de zogenoemde CFC-wetgeving in Japan. Deze wet stelt dat landen met een belastingtarief van 25% of lager worden gezien als een belastingparadijs. Het tarief in dit soort paradijzen wijkt zoveel af van het tarief dat in Japan wordt geheven dat Japanse bedrijven met vennootschappen in die landen een extra heffing krijgen. Alleen als een bedrijf aan bepaalde voorwaarden voldoet, is het belastingtarief niet van belang en is de wetgeving niet van toepassing.
In het geval van Japanse bedrijven met vennootschappen in Nederland zou dat neerkomen op een bijheffing in Japan van ongeveer 15% op de in Nederland gerealiseerde winst. 'In landen als Singapore en Ierland, die ook tarieven hebben van beneden de 25%, heeft dit al geleid tot grote desinvesteringen door Japanse ondernemingen', zegt Van der Helm. Volgens hem gaat het in Nederland om grote bedragen. Hij heeft het belastingprobleem voor een aantal Japanse bedrijven aangekaart bij het ministerie van Financiën.
Volgens een woordvoerder van staatssecretaris Joop Wijn is het probleem bekend bij het ministerie. 'Er zal bij de uitvoering van de wetgeving in ieder geval rekening mee worden gehouden, en in principe kan dat ook'.
Copyright (c) 2006 Het Financieele Dagblad
Interessant, en als je de belasting nou op 25,1% doet, wat dan? Dan heb je alle voordelen die je wil.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.fd.nl/ShowKrantArtikel.asp?KrantArtikelId=539549
quote:Nu maakt Samir A weer kranten met zijn nieuwe process
Berry van Aerle zou dat nooit gedaan hebben, al wordt hij wel verdacht van stiekem Brieven van sommige inwoners van Helmond te hebben opengestoomd en stiekem gelezen, waarna deze weer netjes dichtgelijmd werd, maar daarvoor is nooit een bewijs gevondenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat een kneus. Voetballer met bijbaan.
hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
BNN: Over mijn lijk.
Die gast zelf op het forum. De enige die nog leeft.
zoiets als : "je zal het maar hebben", maar dan voor terminalen (geen big terminal). Het programma is goed opgezet, de mensen die aan het woord komen, worden goed in hun waarde gelaten in elk geval.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
Wat is dat voor programma? emotainmaint?.
Bron: KBquote:World's oldest woman is Seher Bulut from Bitlis in eastern Turkey
The world's oldest woman is 122-year-old Seher Bulut who lives in the Adilcevaz district of the eastern Turkish province of Bitlis - according to the Guinness Book of Records representative in Turkey.
Guinness Book of Records Turkey Representative Prof. Orhan Kural stated that, following information received from the Bitlis Governor's Office and after subsequent investigations, they had established that 122-year-old Seher Bulut was the oldest living woman in the world.
Seher Bulut was born in 1884, had 8 children and 250 grandchildren and great-grandchildren. Four of Mrs Bulut's children are still alive and are aged between 90 and 95 years.
Until now the world's oldest living woman had been thought to be Maria Ester Copavilla of Ecuador, who was born on 14 September 1889, making her 116 years of age.
Guinness officials immediately accepted the documents regarding Mrs Bulut. They are expected to officially announce her as the world's oldest woman in the coming days.
Het is een soort vinger aan de pols, maar dan verteld vanuit de beleving van de patient. Het is best aardig opgezet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, nou ja, ik hoef de ellende van die mensen allemaal niet te weten.
6 dacht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hoeveel uitzendingen zijn er eigenlijk?
Een tragedie was het zeker, itt de tragi-komedie die bepaalde revisionistische armenen nu opvoeren.quote:US President Bush refers to Armenian "tragedy" on anniversary of 1915 events
US President George W. Bush has qualified the killings of Armenians during the last years of the Otoman Empire as a "tragedy" – in a message issued to mark the 91st anniversary of the First World War events.
In the statement broadcast from the White House in Washington, President Bush stated that the events which began 91 years ago were a tragedy for all humanity which should never be forgotten. Bush also said that the 1915 events were a source of pain for Armenians and that they felt grief due to this page of history.
Bush's statement fell short of the Armenian request that he specifically refer to the losses of Armenian lives during the First World War as "genocide."
Bush called on the two sides, Turks and Armenians, to move towards dialogue and common understanding. He said that the historical events should be investigated in Turkey and Armenia with sensitivity and honesty.
The fate of the Armenians under the Ottoman Empire during WW1 and after is still a sensitive issue in Turkey. Armenians claim that 1.5 million Armenians living in the Ottoman Empire were killed as part of an intentional and systematic campaign of genocide during World War I.
Turkey denies the allegations claiming that 200,000 Armenians died during forced migrations due to cold weather and bad transportation conditions.
quote:Bush Says He Tried to Avoid War 'To The Max,' Explains How God Shapes His Foreign Policy
NEW YORK President Bush today said he had tried to avoid war with Iraq "diplomatically to the max."
Speaking to a business group in Irvine, Ca., he admitted mistakes were made in planning for the Iraq invasion, but he defended the troop level, saying "it was the troop level necessary to do the job," and he would commit the same number if given a second chance.
The remarks came as another former general joined seven others who in recent days have called for the resignation of Pentagon chief Donald Rumsfeld, saying he had mismanaged the planning and execution of the war.
Bush also explained, in unusually stark terms, how his belief in God influences his foreign policy. "I base a lot of my foreign policy decisions on some things that I think are true," he said. "One, I believe there's an Almighty. And, secondly, I believe one of the great gifts of the Almighty is the desire in everybody's soul, regardless of what you look like or where you live, to be free.
"I believe liberty is universal. I believe people want to be free. And I know that democracies do not war with each other."
A new CNN poll released today shows Bush with his lowest approval rating in any poll so far, at 32%.
Taking questions from members of the Orange County Business Council, Bush said the United States erred in attempting large reconstruction projects soon after the invasion was completed. This "didn't make any sense," he said, because they "became convenient targets for the enemy."
Bush said he'd sat in a California church on Sunday near a mother and stepfather grieving for their son who had been killed in Iraq. "I also want to let you know that before you commit troops that you must do everything that you can to solve the problem diplomatically," he commented. "And I can look you in the eye and tell you I feel I tried to solve the problem diplomatically to the max and would have committed troops both in Afghanistan and Iraq, knowing what I know today."
One decision he questions: After the successful invasion, "preparing an Iraqi army for an external threat. Well, it turns out there may have been an external threat but it's nothing compared to the internal threat." He did not explain what external threat the Iraqis were being trained for.
In his remarks, the president repeatedly referred to the need to stay in Iraq to deny terrorists a "safe haven." He asserted, according to the White House transcript that, "Iraq has -- had weapons of mass destruction and has the knowledge as to how to produce weapons of mass destruction." He also said that our enemies "know, and it doesn't take much to realize, that when you put carnage on our TV screens, it causes us to weep."
He also said: "It's not easy work, by the way, to go from tyranny to democracy. We had kind of a round go ourself, if you look back at our history. My Secretary of State's relatives were enslaved in the United States even though we had a Constitution that said all were -- that believed in the dignity, or at least proclaimed to believe in the dignity of all. The Articles of Confederation wasn't exactly a real smooth start for our government to begin. And what you're watching on your TV screens is a new democracy emerging."
Goeie vraagquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is een soort vinger aan de pols, maar dan verteld vanuit de beleving van de patient. Het is best aardig opgezet.
Bij ''je zal het maar hebben'' was een gozer die bij de minste wrijving al een soort brandwonden kreeg, overal op z'n lichaam. Vraagt die gast: hoe ruk je dan?![]()
![]()
het is soms wat direct (maar dat kan je verwachten) maar ik vind dat BNN dit soort programma's eignelijk wel erg goed doet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:36 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het is een soort vinger aan de pols, maar dan verteld vanuit de beleving van de patient. Het is best aardig opgezet.
Bij ''je zal het maar hebben'' was een gozer die bij de minste wrijving al een soort brandwonden kreeg, overal op z'n lichaam. Vraagt die gast: hoe ruk je dan?![]()
![]()
quote:U.S. to free 141 Guantanamo suspects
WASHINGTON, April 25 (UPI) -- The United States is planning to release 141 terror suspects being held at the U.S. military prison at Guantanamo Bay in Cuba.
The decision to release the men follows a year-long review of their cases in which interrogators determined the detainees could provide no further intelligence and would pose no threat to U.S. security, the Los Angeles Times reported.
There are about 490 prisoners still being held, and only 10 of them have been charged after nearly four years of captivity and interrogation.
Lt. Cmdr. Chito Peppler of the Pentagon office in charge of reviewing detainee status said the men's detention had been justified. Battlefield commanders in Afghanistan and Pakistan had determined when the men were arrested that they were a threat to U.S. forces in the region.
Peppler said the majority would be leaving the island "in the near future," but noted some detainees who had been cleared might remain until an appropriate release site could be found.
About 250 detainees have been released since the prison was established in 2002.
Dat was de scene overdracht volgens mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Goeie vraagWat was het antwoord?
De vraag konden ze er zeker niet meer uitknippen. Wel lullig voor die kerel...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat was de scene overdracht volgens mij
vind ik ook, niet te soft, maar een hele open en eerlijke confrontatie waarbij iemand gewoon in z'n waarde gelaten wordt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:42 schreef du_ke het volgende:
et behoud van eigenwaarde
[..]
het is soms wat direct (maar dat kan je verwachten) maar ik vind dat BNN dit soort programma's eignelijk wel erg goed doet.
Zou jij die vraag dan niet hebben gesteld aan een gozer met een stompje als handje?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De vraag konden ze er zeker niet meer uitknippen. Wel lullig voor die kerel...
Ik zou er niet op komen denk ik...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Zou jij die vraag dan niet hebben gesteld aan een gozer met een stompje als handje?
Ligt er aan hoe je het interview houdt. Die vent is best wel een natuurtalent, hij presenteert trouwens ook de Lama'squote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zou er niet op komen denk ik...
quote:"In die tijd bestond in de Verenigde Staten al de .com-domeinnaam. Ik bedacht dat het wel handig was als we per land een eigen uitgang hanteren. Op goed geluk heb ik .nl bij de Amerikaanse toezichthouder (die de uitgifte van webadressen wereldwijd regelde) aangevraagd en twee weken later kreeg ik zowaar toestemming.“
quote:"Daar is onderzoek naar gedaan. Mensen die in vragenlijsten helemaal geen racist waren, waren toch vatbaar voor subtiele discriminatie. Ze moesten dan heel snel foto's beoordelen met mensen die wel of niet een wapen in de hand hebben. Bij allochtonen oordeelden ze veel sneller dat die een wapen hadden dan bij autochtonen.”
Ik heb trouwens naast het CWI gewerkt, ze hadden destijds een testje met een toenmalig 'snelle x86 computer' om te kijken of de rekenkracht genoeg zou zijn om een hele verzameling .nl domeinen te kunnen beheren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:00 schreef RichardQuest het volgende:
Domeinnaam .nl begon in 1986 als noodoplossing
[..]
Geheugen van een klein Word-documentje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik heb trouwens naast het CWI gewerkt, ze hadden destijds een testje met een toenmalig 'snelle x86 computer' om te kijken of de rekenkracht genoeg zou zijn om een hele verzameling .nl domeinen te kunnen beheren.
Nou, die vent van SIDN vertelde gister toch al dat je 1,9 mln .nl domeinen hebt, dat waren er toen misschien anderhalf miljoen. Dat machientje heeft het nog best lang gedaan, een week ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geheugen van een klein Word-documentje..
hehehe, net ook al, gejammer over een vriendin die altijd jankt.. so fucking whatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |