abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37264840
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Naar de hoeren dan, doe iets in godsnaam. Iets slechts. Dronken worden mag ook
. Morgen ga ik stomdronken een bushalte slopen, oké?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 24 april 2006 @ 23:40:33 #202
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37264917
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:36 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik kijk er totaal niet naar uit maar ik moet gewoon gaan. Als ik mezelf niet dwing komt het er niet meer van.

Als je niet inholland zit moet je ver héél ver van inholland vandaan blijven.
Ik zou wel willen, maar die competentiegerichte schoolstructuur verlangt nou eenmaal dat je een pad uitstippelt dat tegenwoordig via soortgelijke competentiegerichte andere vestigingen gaat. Een soort managersagreement ofzo.
Waarom de HvA niet gewoon opgebeld is, is mij een raadsel. Misschien hebben ze daar nog niet zoveel managers. Denken dat iemand ook maar iets aan hulp of informatie kan verschaffen, kun je vergeten. De suit, de shit en de grijns is alles wat je krijgt.. (misschien moesten we maar rapper worden ofzo.. )
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 24 april 2006 @ 23:41:50 #203
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37264966
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:38 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Morgen ga ik stomdronken een bushalte slopen, oké?
wel foto's maken he
pi_37265061
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:41 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

wel foto's maken he
Waarom kom je niet hierheen en share the fun?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_37265094
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:40 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zou wel willen, maar die competentiegerichte schoolstructuur verlangt nou eenmaal dat je een pad uitstippelt dat tegenwoordig via soortgelijke competentiegerichte andere vestigingen gaat. Een soort managersagreement ofzo.
Waarom de HvA niet gewoon opgebeld is, is mij een raadsel. Misschien hebben ze daar nog niet zoveel managers. Denken dat iemand ook maar iets aan hulp of informatie kan verschaffen, kun je vergeten. De suit, de shit en de grijns is alles wat je krijgt.. (misschien moesten we maar rapper worden ofzo.. )
Hmm rapper worden. het niveau van de Neder-rap is vrij laag dat moeten we makkelijk kunnen verbeteren .

Maar wat doe je dan precies op inholland? Dat competentiegerichte onderwijs is wel zo'n holle frase. Elk blok staat er in het blokboek aan welke competenties worden gewerkt. Aan het einde van het blok zou je die competenties moeten beheersen .
  maandag 24 april 2006 @ 23:45:28 #206
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265101
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waarom kom je niet hierheen en share the fun?
Ja, spijbelen kan wel op mijn leeftijd he? Het is alleen jammer dat ik geen ov heb
Is er wat te doen met koninginnedag eigenlijk?
pi_37265272
http://www.zodiakcommune.com/ws/events/right_events.htm#00
http://www.pactfestival.nl/

Denk dat het op-en-neer fietsen wordt voor mij. In ieder geval beter dan die gare optredens in A'dam .
pi_37265304
Huilie
Allah Al Watan Al Malik
pi_37265348
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:50 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie
Hey, blanken die zich als negers gedragen zijn wiggers hè, negers die zich als blanken gedragen zijn bounties....wat zijn moslims die zich als Westerlingen gedragen eigenlijk?
  maandag 24 april 2006 @ 23:52:15 #210
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265366
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm rapper worden. het niveau van de Neder-rap is vrij laag dat moeten we makkelijk kunnen verbeteren .

Maar wat doe je dan precies op inholland? Dat competentiegerichte onderwijs is wel zo'n holle frase. Elk blok staat er in het blokboek aan welke competenties worden gewerkt. Aan het einde van het blok zou je die competenties moeten beheersen .
Nou, momenteel heb ik een contract voor een omscholingstraject op het mbo, niveau 4. Dat niveau is te licht voor mij, dus ik heb gevraagd of het propedeusejaar niet alvast wat verlicht kon worden, tenslotte geven ze me zonder moeite vrijstelling voor 10 van de 14 modules. De logica is tot dusver makkelijk en met het traject ging men akkoord. Degene met wie ik het contract afsloot, zou dat regelen via inholland. Nu, 7 maanden later ofzo, komt ie terug met het bericht dat inholland niet thuisgeeft en dus geen boekenlijst wil presenteren.

Het MBO is een hell!!! Dat gun je je ergste vijand niet en het is nog stomvervelende bezigheidstherapie ook

Misschien is de OU een beter alternatief, ik weet het gewoon niet, het wordt sowieso een langere weg dan ik van plan was om te volgen.
pi_37265405
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hey, blanken die zich als negers gedragen zijn wiggers hè, negers die zich als blanken gedragen zijn bounties....wat zijn moslims die zich als Westerlingen gedragen eigenlijk?
Westlims?
Allah Al Watan Al Malik
pi_37265424
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Westlims?
Hybride Mutants?
pi_37265447
Fo sho!
Allah Al Watan Al Malik
pi_37265470
Fo' shizzle ma nizzle
  maandag 24 april 2006 @ 23:55:20 #215
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265487
It ain't nuttin' but a G thang, biatch!
pi_37265540
Gez up hoes down, steady long nigga
pi_37265561
Shut up fool!
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 24 april 2006 @ 23:57:34 #218
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265567
Man c'mon now, I don't want your wife
Stop screamin' it's not the end of your life
(But supposin' she said she loved me)
What's wrong with some color in your family tree
I don't know
pi_37265676
With the Eastside hoes on my motherfuckin dick
And the Compton niggaz all about to set trip
Swing it back, bring it back, just like this
And if you with my shit, then blaze up another spliff
And keep the motherfuckin blunt in your pocket loc
Cuz Doggy Dogg is all about the zig zag smoke

Ga maffen, niggaz.
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:01:51 #221
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265751
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:00 schreef RichardQuest het volgende:
With the Eastside hoes on my motherfuckin dick
And the Compton niggaz all about to set trip
Swing it back, bring it back, just like this
And if you with my shit, then blaze up another spliff
And keep the motherfuckin blunt in your pocket loc
Cuz Doggy Dogg is all about the zig zag smoke

Ga maffen, niggaz.
watch yo back homey, you might get smoked if you keep that up
pi_37265909
quote:
Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
Nou, momenteel heb ik een contract voor een omscholingstraject op het mbo, niveau 4. Dat niveau is te licht voor mij, dus ik heb gevraagd of het propedeusejaar niet alvast wat verlicht kon worden, tenslotte geven ze me zonder moeite vrijstelling voor 10 van de 14 modules. De logica is tot dusver makkelijk en met het traject ging men akkoord. Degene met wie ik het contract afsloot, zou dat regelen via inholland. Nu, 7 maanden later ofzo, komt ie terug met het bericht dat inholland niet thuisgeeft en dus geen boekenlijst wil presenteren.

Het MBO is een hell!!! Dat gun je je ergste vijand niet en het is nog stomvervelende bezigheidstherapie ook

Misschien is de OU een beter alternatief, ik weet het gewoon niet, het wordt sowieso een langere weg dan ik van plan was om te volgen.
Een goede communicatie is geen sterk punt van inholland hoewel dat waarschijnlijk nog eufemistisch is.

Het is inderdaad misschien wel handig om naar een andere onderwijsinstelling te kijken. Inholland is niets en zal ook niet wat worden zeker niet met de schaalgrootte van het hedendaagse geheel.

De studie die ik nu volg is 2 jaar geleden geaccrediteerd door een of andere commissie dat ze onze studie niet per direct hebben geschrapt is me een raadsel aan de andere kant kan ik op een relatief eenvoudige methode een hbo diploma halen. Het zal weinig voldoening geven eerder een enorme opluchting.
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:06:05 #223
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37265961
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:00 schreef pberends het volgende:
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden

Gek dat die 15-jarige zwangere het kind wilde houden .
is het dan een crime passionele eigenlijk
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:07:52 #224
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37266024
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een goede communicatie is geen sterk punt van inholland hoewel dat waarschijnlijk nog eufemistisch is.

Het is inderdaad misschien wel handig om naar een andere onderwijsinstelling te kijken. Inholland is niets en zal ook niet wat worden zeker niet met de schaalgrootte van het hedendaagse geheel.

De studie die ik nu volg is 2 jaar geleden geaccrediteerd door een of andere commissie dat ze onze studie niet per direct hebben geschrapt is me een raadsel aan de andere kant kan ik op een relatief eenvoudige methode een hbo diploma halen. Het zal weinig voldoening geven eerder een enorme opluchting.
Het lijkt de LOI wel man (Wouteuhhrrr)

Denk je niet dat je straks je papieren moet gaan verdedigen als je solliciteert eigenlijk?
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:13:29 #225
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_37266243
Ik ga maar es pitten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')