Jezusquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Trek je jas aan en ga winkelen?
Kloptquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Dat topic laatst van dat afrikaantje die 6 uur moest lopen voor een glas drinkwater vond ik al erg!
Maar wat jou overkomt is echt on-men-se-lijk! Een vlek in een shirt! Dat kan je toch niet menen!
kraspandaquote:
nee daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef TrenTs het volgende:
Ik denk niet dat 'een vies shirtje' jouw grootste probleem is.
Een glas drinkwater?! Sinds wanneer verkopen ze die in de Rimboe?!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Dat topic laatst van dat afrikaantje die 6 uur moest lopen voor een glas drinkwater vond ik al erg!
Maar wat jou overkomt is echt on-men-se-lijk! Een vlek in een shirt! Dat kan je toch niet menen!
Wie gaat er dan ook in een wit shirtje soep eten als je weet dat het je laatste shirt is? Drolquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:51 schreef Viking84 het volgende:
En ik dacht nog zo: nee níet knoeien met je soep. En ik had het nog niet gedaan of de handel spetterde op m'n laatste witte shirtje.
ja, ik gooide soep in de pan en ik dacht inderdaad nog even: hm, misschien beter even shirtje wisselen, maar ik dacht dat het wel mee zou vallen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in een wit shirtje soep eten als je weet dat het je laatste shirt is? Drol
Mijn idee, wat kan ons die soep nou schelen. Ga toch weg man, met je witte t-shirtjequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ach, lik je reet toch.
Die manden met raspen waren tofquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef Alcarin het volgende:
Donder je shirt in de wasbak, waspoeder erbij, beetje rommelen en schoon is uw shirt.
Klaar...
(pssst....vroeger waren er niet eens wasmachines)
Pics!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat dacht je van topless? Het weer is goed genoeg
Ik wil die vlekken wel witten of ze eruit kloppen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mijn idee, wat kan ons die soep nou schelen. Ga toch weg man, met je witte t-shirtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |