Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef RichardQuest het volgende:
"Daar is onderzoek naar gedaan. Mensen die in vragenlijsten helemaal geen racist waren, waren toch vatbaar voor subtiele discriminatie. Ze moesten dan heel snel foto's beoordelen met mensen die wel of niet een wapen in de hand hebben. Bij allochtonen oordeelden ze veel sneller dat die een wapen hadden dan bij autochtonen.”
Een zwart geweer valt bij een neger ook minder op dan bij een blanke natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?
Om dat nu gelijk op discriminatie te gooien......
Geniaalquote:Kete Kervezee, inspecteur-generaal van het Onderwijs,
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Schop SHO.
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.
Ja, dat zeker:quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.
"Twee jaar maar, twee jaar"quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wie wil met me trouwen zodat ik in Nederland kan blijven.
Toe maar, popie jopiequote:Since his election last year, the pope has been spotted wearing Serengeti-branded sunglasses and brown walking shoes donated by Geox. He owns a specially engraved white Apple iPod, and he recently stirred much publicity with a pair of stylish red loafers that may or may not be from Prada.
[ bron ]quote:Later, Bush said: "I base a lot of my foreign policy decisions on some things that I think are true. One, I believe there's an Almighty. And, secondly, I believe one of the great gifts of the Almighty is the desire in everybody's soul, regardless of what you look like or where you live, to be free."
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Het is een complot! De 5e colonne ze zijn overal geïnfiltreerdquote:
Was er maar een 5e colonne van Brazialiaanse schoonheden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een complot! De 5e colonne ze zijn overal geïnfiltreerd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Die moet je eerst 'voor boren' met je vuist![]()
Kosovo, dikke kans dus. Volgens mij is het daar ook nog altijd niet echt veiligquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef MrX1982 het volgende:
Toch is het wel een mooie dame.
Zou ze islamitisch zijn.
Dr. Alban.quote:Ethnic groups
(2003) Albanians: 88%
Serbs: 7%
Others: 5%
Zou best kunnen en daarnaast wat voor toekomst heeft zo'n meisje daarquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef du_ke het volgende:
Kosovo, dikke kans dus. Volgens mij is het daar ook nog altijd niet echt veilig
quote:
Grotere dan kleine kans dat ze moslim is.quote:Religion
Since Ottoman rule, the majority of Albanians have been Muslim.
De een zeker zwart door slavenhandel en de ander wit omdat het slavendrijvers waren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Monidique het volgende:
De verschillen tussen Haïti en de Dominicaanse Republiek in etnische opbouw zijn interessant.
Het antwoord staat zeker achter haar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Het antwoord staat zeker achter haar?
Ik zie alleen SCH op het spandoek staan, maar dat zie ik al de hele dag.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Tafkahs het volgende:
Het antwoord staat zeker achter haar?
Ja, heb je al wat rust genomen eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie alleen SCH op het spandoek staan, maar dat zie ik al de hele dag.
Interessant hoofdstuk over in het boek Ondergang van Jared Diamond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Monidique het volgende:
De verschillen tussen Haïti en de Dominicaanse Republiek in etnische opbouw zijn interessant.
[POL SC 941] Area 51, voor al uw behoeftesquote:
Ja hoor... vrije dagquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, heb je al wat rust genomen eigenlijk?
Hij lijkt op Verdonk, die deed ook Pim Fortuyn na.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Mutant01 het volgende:
SCH roeleert, hij zegt wat hij denkt en doet wat ie zegt wat ie denkt dat ie doet.
Mwoa, ik vind 'r wel okay eigenlijk. Misschien komt dat door het licht ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er behoorlijk creepy uit.
Staat die tepels niet ver uit elkaar ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er behoorlijk creepy uit.
Nu is haar borstvergroting sowieso geen succes. Ik vind het in ieder geval niet passen bij haar postuur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:25 schreef Tafkahs het volgende:
Mwoa, ik vind 'r wel okay eigenlijk. Misschien komt dat door het licht ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |