Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:03 schreef RichardQuest het volgende:
"Daar is onderzoek naar gedaan. Mensen die in vragenlijsten helemaal geen racist waren, waren toch vatbaar voor subtiele discriminatie. Ze moesten dan heel snel foto's beoordelen met mensen die wel of niet een wapen in de hand hebben. Bij allochtonen oordeelden ze veel sneller dat die een wapen hadden dan bij autochtonen.”
Een zwart geweer valt bij een neger ook minder op dan bij een blanke natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien hadden die allochtonen ook gewoon vaker stiekem een gun verstopt bij zich .... dat ze hem verstopt hielden onder hun jas ofzo?
Om dat nu gelijk op discriminatie te gooien......
Geniaalquote:Kete Kervezee, inspecteur-generaal van het Onderwijs,
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Schop SHO.
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
"We're so perfect" aldus de doorsnee celeb.
Ja, dat zeker:quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonder make-up en plastic "verfraaiingen" zijn de meeste celebs lelijker dan de gemiddelde vrouw heb ik het idee.
"Twee jaar maar, twee jaar"quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wie wil met me trouwen zodat ik in Nederland kan blijven.
Toe maar, popie jopiequote:Since his election last year, the pope has been spotted wearing Serengeti-branded sunglasses and brown walking shoes donated by Geox. He owns a specially engraved white Apple iPod, and he recently stirred much publicity with a pair of stylish red loafers that may or may not be from Prada.
[ bron ]quote:Later, Bush said: "I base a lot of my foreign policy decisions on some things that I think are true. One, I believe there's an Almighty. And, secondly, I believe one of the great gifts of the Almighty is the desire in everybody's soul, regardless of what you look like or where you live, to be free."
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wie wil met me trouwen zodat ik in Nederland kan blijven.
Het is een complot! De 5e colonne ze zijn overal geïnfiltreerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |