lady-wrb - dinsdag 25 april 2006 @ 12:17quote:hèhè.
Ze kan er juist niet aan. Maar ze probeert toch.
Even teentjes kuisen, hier kan ze er juist ook niet aan.
Het is zo'n zielig zicht om ze zo te zien lopen, en ze is er ook niet blij mee. Grollen tot en met.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
jump, bij de eerste foto mis ik eigenlijk de schakelaar
het lijkt wel een bureaulamp
Ik geef je alle tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
bluezz, ik ben klaar hoor, nu mag je weer
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
tuuuuuurlijk mag je luca wat opsturen nonneke
wat lief
luca houdt erg van post
en gelijk heeftie, hij krijgt toch nog geen rekeningen
Ja hoor, anders huppel ik morgen gewoon ff langs de Directeur, en zal um dan gelijk vertellen dat zn front-office personeel een opfriscursusje nodig heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, ik dacht, als je die kaartjes al van tevoren kan regelen, kan ik misschien wel iets leuks voor luca regelen.
maar denk je dat je ooit wel een begrijpelijk antwoord gaat krijgen?
Dat achteruitlopen herken ik ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Jump het volgende:
Als een kat men zo'n "lampenkap" rondloopt, is dat normaal dat ze dan veel achteruit lopen?
Zojuist liep zoemie gans de huis achterwaarts doorDenk wel dat het is om er precies van weg te lopen maar niet wil lukken.
De kaartjes zijn (als je ze gekocht hebt) geldig tot eind september, maar je moet er wel optijd bij zijn, ze wisten me te vertellen dat er nu nog ' ongeveer' 1750 waren van de 2000, met 3 IGLO punten krijg je je 2e kaartje gratis, en 5 punten is met de trainermee/rondje achter de schermen. Als ik je nu dingen vertel die je al weet dan spijt het me, en raad ik je aan het Front Office zelf even te bellenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke weet je al wat?
luca heeft vrijdag vrij en ik denk erover om met goed weer richting dolfijnen te gaan (als het met openbaar vervoer een beetje te doen is tenminste)
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:23 schreef Miss_B het volgende:
Nieuwe Loki Spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief he![]()
![]()
Ik durf bijna niks meer over die Iglo kaartjes te zeggenquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:05 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag gaat niet lukken nonneke.
maar als ik jou geld stuur en de spaarkaarten, zou jij ze dan voor me kunnen halen? (als ze dus niet voor alleen die dag gelden bedoel ik)
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Hoi Marietje
Zeg, vogel ik kekker je zo van het dak af!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
quote:
Hop naar CUL met jouquote:Op zondag 30 april 2006 21:11 schreef Uhmmie het volgende:
en.. news of the day
![]()
ik heb een blender
![]()
![]()
lang geleden dat ik zo blij was keukenapparatuur te kopen
nou nog allemaal lekkere dingen maken
mja kom ik ook nooitquote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hop naar CUL met jou
Oeps daar zat je al
Rena, echt lachen dat filmpje... wie laat wie nou uit
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef moussy het volgende:
Ik kom toch weer even binnen vallen....![]()
Een hele tijd geleden ben ik in contact gekomen (waarom weet ik niet eens meer) met een fokker van groenendaelers. Deze man heeft ongeveer 1 x per jaar een nestje wat gefokt is om later te gaan "werken". Maar wat blijkt nu... er zit een blind teefje tussen. Het meisje is 17 maart geboren, maar ze zijn er niet eerder achter gekomen omdat ze zich wel tegen dingen stoot, maar daarna niet meer, madam is dus behoorlijk pienter. Zoals het er nu nog naar uit ziet zitten wij binnenkort vol op in de koekjes, snoepjes en clickers poepjes en plasjes
Misschien kan ik een extra grote wetsuit uitzoeken waar je dan heel stiekemquote:
Mooi zo, ben blij dattie het leuk vindquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke
luca is heel blij met je verrassing
de dolfijn is opgeblazen (wat een groot ding trouwens)
en het tasje gaat in gebruik voor zijn gymspullen.
(eindelijk, meneer de autist is al 3 jaar gehecht aan een lullig pastic tasje van een winkel die hier niet in de buurt zit. het ding valt van ellende uit elkaar maar tot jouw tas mocht het alleen maar die ene tas zijn
)
dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik was zo net een toets aan het doen op de computer voor school. Toen kwam mijn poes en ze liep over het toetsenbord en ik weet niet wat voor combinatie ze indrukte maar prompt sloot mijn computer af. Nu heb ik een onvoldoende, maar dat maakt niet uit want ze is liev![]()
volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nonneke het volgende:
Tering je moet nog opletten ook zeg, wil je niet op de film staanMaar tis me vandaag gelukkig weer gelukt om alle camera's enzo te ontlopen, ik hoef niet in beeld, zelfs niet in een dolfijnenserie op Nickelodeon
Een van de acteurs probeerde me nog te lijmen vanmiddag, hij ging een rol voor me regelen enzo.... Neuh hoeft niet hoor, ik kijk wel gewoon naar de serie hoef er niet in
Nouja dan woudie alleen mn deo ff lenen, want niemand had deo bij zich, erg vervelend op zo'n dag als vandaag, dus ik kan vanaf vandaag zeggen dat ik mn deo heb geleend aan Jannes
![]()
quote:
hij had een kwakje op zijn kopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef inkie1010 het volgende:
Hahahaha![]()
Idefix had er behoorlijk zin in vanavond.. hij bleef maar op Obelix rijden en die was het helemaal zat.Op een gegeven moment wist idefix zo van geen ophouden dat ik hem ff eruit gezet heb, zodat Obelix kon eten zonder de hele tijd een trillende Idefix op zich te hebben. Jaja.. Idefix is nu officieel puber. En we zullen het weten!
Nu issie echter zo moe van het rijden dattie lekker ligt te pitten en Obelix doet alsof er niets gebeurd is(hij had zelfs een kwakje op z'n kop van Idefix..........)
Maar goed de rust is wedergekeerd!
Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Yez het volgende:
Ben vandaag ook naar het dolfi geweest, tering wat druk!![]()
We gingen nog "met de trainer mee", en ik ben midden in de filmset
beland...![]()
In het laboratorium van de professor!![]()
(Dat zit onder het platform in de koepel)
Godzijdank waren er op dat moment geen opnames bezig haha!
Ook nog even bij het bassin achter de koepel geweest, en voor het
eerst dit seizoen K'wisa en Yola weer eens gezien!![]()
En... ik begreep al niet waarom het hek tussen de winterbaai en de hoofdbaai
dichtbleef maar dat is me nu ook duidelijk!
Ze hebben een mannetje (Smarty) met wat vrouwtjes apart gezet in de hoop volgend
jaar weer 1 of meerdere jonge dolfijntjes te krijgen!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:00 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)
Mag jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef Ellatjuh het volgende:
owja btw Nonneke bij deze wil ik van je aanbod gebruik maken of je digitale camera te lenen als ik er weer ben![]()
![]()
We hebben nog steeds niet definitief ja gezegd. We zijn nog vooral véél aan het overleggen samen maar ook met de fokker. Tot nu toe vindt de fokker ons het meest geschikt. Máár... Peter heeft zijn enkel sinds maandag op 2 plaatsen gebroken, zal zoals het er naar uit ziet maandag te horen krijgen dat er een operatie volgt, dus de hele belangrijkste periode zal toch echt op mijn nek neer komen. En daarbij vind ik het erg moeilijk met Cas, die is nog maar 2. We gaan van het weekend met de fokker om de tafel zitten om vooral veel vragen te stellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Moussy wat ontzettend goed dat jullie dat doen zeg
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vol trots presenteren wij u:
[afbeelding]
Vince Silver van Thymar, een uurtje geleden in de tuin!
Heel veel sterkte Rena!! Ik weet hoe het voelt, dit komt altijd onverwachts! Veel sterkte .quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een prachtbeest
!!
Bluezz, veel plezier![]()
Ik heb minder nieuws, mijn opa is gisteren overledenIk ben echt van slag, het kwam nog vrij onverwachts hoewel hij al 2 maanden vrij ziek was.
Het wordt best een mooie serie volgens mij, het laboratorium zag er in ieder geval gaaf uit!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoen![]()
ja heeeeel lastig zijn die camera's ! maar wel leuk dat je nog ff hebt kunnen sneaken in het lab van prof Desi BellIn de vissershut (dat gele huisje in het wad) worden ze opgemaakt en gekleed enzo, daar is ook wel leuk om beetje rond te hangen, beetje met die lui auwehoeren enzo
Ja ze zijn weer bezig voor kleine dolfijntjesAls het goed is, gaat ook Prince (uit de koepel) een tijdje met Smarty feestvieren
![]()
![]()
Igor heeft een tijd terug ook al gezellig bij Rossita gezetenZe willen een brusje voor Raisa
Die zit trouwens ook steeds vaker bij de rest, is zo kjoet om die te zien zwemmen in de Odiezee, zo klein vergeleken bij de rest
![]()
[..]
Ja ik had hem meer rollen kunnen bezorgen dan hij mij
![]()
[..]
Mag jijhoor het wel
Edit; Oja, de 21e komt Dolfi in de Smaakpolitie
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
edit; Duncan had gisteren ook wat, die kwam helemaal onder de indruk thuis, hij had op het station een overreden kat zien liggen, hoofd aan de ene kant van de rails en lijf aan de andere. Hij bleef het er maar over hebben, vandaag ook nog. Ik heb maar even naar Amivedi in die regio gemaild, ik wist niet wat ik anders moest doen. Krijg ik een mailtje terug dat ze de dierenambulance had ingeschakeld, de kat is eindelijk opgehaald en de eigenaar is via het chipnummer op de hoogte gesteld. Toch nog fijn dat ze het baasje hebben kunnen vinden.
ik vind jouw hond altijd zo'n lieve hondenkop hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef rena het volgende:
Wat grappig dat eekhoorntjeLeuke beestjes
, een konijn en kat gaat dat samen?
[afbeelding]![]()
Leuk om te weten in ieder geval dat dat kekkeren over de rangorde gaat. Dacht eerst dat Spetter dat gewoon voor de lol doetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben gelijk in de soop gaan kijken, had er een hele tijd niet gelezen (), wat leuk weer !
Nog gecondoleerd Rena.
Gefeliciteerd met Loki, Miss_B ! Leuk dat hij de feline flyer leuk vindt. Er is hier maar één kat van de vier die kekkert naar "rivalen", en dat is Flynn. Hij doet het alleen naar katten die hij eigenlijk wel tot een gevecht om de rangorde wil uitdagen maar waarbij hij het niet durft (op het moment is dat alleen Ernesto, een paar maanden geleden ook Mimosa, daar staat hij inmiddels boven) En ik vroeg me af of die plantenspuit op de foto voor de planten is
Ik heb net dEUS ingepoederd (= ingesmeerd met maizena) omdat we zondag naar een show in Bergen op Zoom gaan. Ik dacht eerst dat hij rustig verder ging slapen, maar nee, hij heeft de hele tijd druk door het huis gehuppeld, overal wolkjes meel achterlatendeIk ga hem maar eens uitborstelen.
Wat een prachtige kat zeg!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:20 schreef Xanteh het volgende:
[afbeelding]
Didi, hond van mijn 2 zusjes. Ze is alweer bijna 3 jaar oud.
[afbeelding]
Hartje (meestal Poespoes genoemd) in de tuin van de buren. Alweer bijna 16 jaar ^^
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:24 schreef Nonneke het volgende:
Verder is Honey (een van de Odiezee Dolfijnen) ziekal 3 dagen ! ze wou niet eten, wou niks
dus ze zit apart, DA heeft hele weekend erbij gezeten, ze hebben dr water gegeven (jaja dolfijnen krijgen water
), en medicatie geloof ik, gelukkig heeft ze vandaag alweer wat vis gegeten, en wou ze een beetje met de bal spelen, dus het lijkt weer de goede kant op te gaan
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:46 schreef Yez het volgende:
Ik moet steeds weer lachen als ik foto's van Bommel zie!![]()
Ik vind um zo übergrappig om te zien...![]()
![]()
Prachtige hond!
Nou Honey is nog niet superquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:46 schreef Yez het volgende:
![]()
![]()
Hoe gaat het ondertussen met Honey? Ik hoop dat ze gauw weer de oude is!
Is Prince ondertussen al verhuisd of zit hij nog in de koepel?
Ik ga denk ik volgende week maar weer een dagje dolfi prikken, anders moet
ik wachten tot 3 juni en dat duurt me nou net iets te lang!![]()
![]()
Wat een gave schildpaddenvijver heb je trouwens! cool zeg!![]()
Hoeveel schildpadden heb je?
En blijft Pim er aleen naar kijken? kan me zo voorstellen dattie er eens met zn poot een
tik op zou willen even, of doettie dat niet?![]()
jullie worden gewoon opgevoedquote:net of ze wil zeggen : mijn taak zit er op, nu mogen jullie!
Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:36 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
jullie worden gewoon opgevoed
volgns mij doen poezemamma's dat nameljik ook met hun kroost om ze te leren jagen
zou max tevreden zijn over jullie?
en.. grotere vraag.. tegen de tijd dat jullie heel goed zijn in vangen.. zou max dan stoppen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Miss_B het volgende:
Welkom terug Bluezz. Met veeel leuke foto's zie ik al
En ik heb ook nog wat foto's van Loki:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gemist waar je geweest bent bluezz.
t was niet de beekse bergen
Er is ooit een hondenuitlaatmeet geweest, dit is wel een erg leuk idee mssquote:Op maandag 15 mei 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
wordt er in f&f aan meeting gedaan? (nu ik twee vrijkaartjes voor het dolfinarium kreeg bij mijn avi-fauna abbo heb ik er helemaal zin in)
In Delft zit Serpa, zij vangen reptielen/schildpadden op maar hebben vlgs mij ook een "medische" service.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:27 schreef Nonneke het volgende:
Stomme vraag misschien, maar weet hier iemand een goede schildpadden/reptielen arts ?
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.htmlquote:Op zondag 14 mei 2006 13:51 schreef Miss_B het volgende:
Hier gaat trouwens alles goed met Loki. Hij komt al onder de tafel vandaan. Eigenlijk heeft hij maar een half dagje onder de tafel gezeten. Dat was op het moment het beste om een foto van hem te maken.
Nu rent en vliegt hij door het huis heen en lag net heerlijk op schoot te slapen.
HIj is dol op kaas, en daardoor probeert hij nu het zakje Doritos Cheese open te maken
Spetter begint het verder wel ok te vinden. Ze laat hem nog wel eens zien wie hier de baas is en dus alles als eerst mag doen. Bv: Hij wil naar boven, rent naar boven. Spetter ziet dat rent sneller en gaat op de bovenste trede liggen. Loki ziet dat en staat stil en gaat naar mij mauwen omdat hij er langs wilt maar niet durft. Want zodra hij er toch langs wilt krijgt hij een paar meppen van haar (wel zonder nagels)
Wel lief en grappig om te zien is dat als ze eten of zo krijgen. Dan staan ze samen naast elkaar aan me benen te mauwen
Het enige jammere is dat hij nog geen echte brokken eet. Hij eet ze wel, maar alleen gemengd met een klein beetje mousse... Dus ik probeer hem wel eventjs aan de brokken te zetten...
Heeft iemand misschien nog een link naar die leuke Bouncing Balls?
hmm in rotterdam kun je als particulier terecht bij de blijdorp dierenartsquote:Op maandag 15 mei 2006 18:27 schreef Nonneke het volgende:
Lieve fototjes weer![]()
Hier een wat minder bericht, Snotje (een van de schildpadden) heeft weer longontsteking (ze dankt dr naam al aan dr vorige longontsteking), dus na een paar dagen weer lekker buiten, mag ze nu weer minstens 2 weken in dr binnen vijver met weinig water, alleen, met een fles antibiotica onder de rode lamp![]()
![]()
Stomme vraag misschien, maar weet hier iemand een goede schildpadden/reptielen arts ?
Ik heb haar een paar weken geleden gemaild.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:38 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand nog wel eens contact met spindizzy? ik zou wel eens willen weten hoe het met haar dieren is. (en met spin zelf natuurlijk)
Dat ik daar niet aan gedacht had ! We zijn nog niet met dr naar de DA geweest omdat we het eerst aan wouden zien tot zondag, ze is weer gestopt met niezen en snotteren opeensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:13 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm in rotterdam kun je als particulier terecht bij de blijdorp dierenarts
en in amsterdam dierenkliniek europaplein
zo even gauw uit het hoofd
geen baytrill voor het 'padje?
voglens mij werkt dat ook bij padjes prima
ik weet het niet, het zint me niet zo. ik kan er niet echt een vinger opleggen. intuïtie zeg maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met doerak, lady?
Je was me voor met vertellenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef Yez het volgende:
Vandaag naar het dolfinarium geweest!![]()
Ondanks de regen toch een leuke dag gehad!![]()
Het gaat wat beter met Honey ondertussen, ze wil weer zelf
eten en zwemt in de 'fokgroep' (kan ik ook niets aan doen, zo schijnt het genoemd
te worden daar...)
Ook Prince is ondertussen verhuisd naar de 'fokgroep'!![]()
Ze zitten er nu met z'n 6-en, 2 mannetjes en 4 dames... ik hoop dat
het gaat lukken en we volgend jaar zo'n beetje weer jonge dolfijntjes kunnen
verwelkomen!![]()
Kite gaat nog niet zo lekker,het lijkt wel of hij steeds meer blaasjes krijgt...![]()
Bij de Steller zeeleeuwen stond ik ff raar te kijken,
Adak kwijt!(en aangezien Adak nou niet bepaald over het hoofd te zien is...
)
Maar die is verhuisd naar de mannenafdeling, ik denk dat dat dan te maken heeft
met de hoogzwangere dames die binnenkort zullen bevallen...![]()
Moest jij werken vandaag Nonneke?
Ik heb nog gelet op dolfimensen daaro maar heb je niet gezien geloof ik..![]()
bezoekers zijn altijd welkom hoorquote:
In de koepel ook al een ziekenboeg(je) dus?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je was me voor met vertellenMaar Honey gaat idd weer goed, en Prince is uit logeren in de Odiezee
Er is ook gelukkig nog maar 1 dolfijn ziek in de koepel, dat waren er ook eerst 2.. (vraag me geen namen, ik zou het megod niet weten
maar wrs weet Yezzzzzzzz dat wel
)
[afbeelding]
Prince nog in de Koepel
Heb je Prince nog kunnen zien beneden ? Of wastie te druk ?![]()
![]()
Ja Adak zit lekker bij de mannen, Sade en Olympia moeten in juni/juli bevallen geloof ik, kunnen ze geen Adakjes bij gebruiken
Jups ik moest werkenJe hebt een lekker rustig dagje gehad, waren haast geen mensen
Ohw en kijken naar 'Manon' he, niet Nonneke
Maar ben zondag ook (express) weinig op het park geweest, kut weer
![]()
Beteje laat, maar volgens mij bedoel je hier de Snugglesafe? te bestellen via www.fretten.nl . Een soort kruikje die je 6 minuutje sin de magnetron legt, en vervolgens blijft hij zeker 9 uur warm. Is geweldig makkelijk van formaat voor een caaf (of kleiner dier) om na een operatie of bij ziekte op te liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Nonneke het volgende:
Een Baytrill is dat zo'n soort warmte matje oid ? Zoiets rade Zoeper me ook aan voor de Cavia....
Was ook de bedoeling. Ik wilde juist de gedachten van de SCers horen. Ik ga ook nog even bij wat bevriende kattenfokkers rondvragen wat zij denken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Allereerst hier een nieuw topic over openen![]()
Dan valt het beter op dan hier in de SC die niet erg veel gelezen wordt....
quote:ik vind het moeilijk... als je dit kitten meeneemt red je er eentje... en wat haal je je op de hals...
Begin me ook serieus af te vragen of ik daar nog heen moet, is niet handig zo. Die mensen hebben katten "nodig" voor ongedierte, ze zijn een soort gebruiksvoorwerpen. Ook hebben ze al eens meegemaakt dat de katten op waren omdat die door verschillende oorzaken dood waren gegaan, toen moesten ze ergens anders katten vandaan halen, dus steriliseren enzo was ook geen optie, want dan konden ze weer zonder katten komen te zitten en dat is zo lastig.quote:Hardstikke goed dat je dit wilt natuurlijk, maar als je over een paar maanden weer komt heeft ie er vast weer een paar lopen.
Ik geloof dat je die boer op moet voeden
Heb jij zo'n ding ? Bevalt dat ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Beteje laat, maar volgens mij bedoel je hier de Snugglesafe? te bestellen via www.fretten.nl . Een soort kruikje die je 6 minuutje sin de magnetron legt, en vervolgens blijft hij zeker 9 uur warm. Is geweldig makkelijk van formaat voor een caaf (of kleiner dier) om na een operatie of bij ziekte op te liggen.
Ik ook niet, is het hier gezellie.?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef deedeetee het volgende:
Deel 50 al![]()
Ik heb 't nog nooit eerder gezien !!!!???![]()
? ga ff kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij een dooie boel, FB was véél leuker![]()
Heeft Mirri nu die leuke foto al in 't goeie topic gezet ?
Nee, er staan al zoveel honden.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij een dooie boel, FB was véél leuker![]()
Heeft Mirri nu die leuke foto al in 't goeie topic gezet ?
Dat is toch juist de bedoeling van dat topic en die van jou is leuk die hóórt er dus ook bijquote:
Ach wat een lieve foto die vogel met die poes, schattigquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, er staan al zoveel honden.![]()
Maar ik wil hier wel deze foto plaatsen van mijn vogel, die is in december vorig jaar overleden trouwens.![]()
[afbeelding]
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van dat topic en die van jou is leuk die hóórt er dus ook bij![]()
http://zoeken.fok.nl/quote:Op maandag 29 mei 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?![]()
ff kijken op Flora & Faunaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?![]()
Zoiets bedoel ik dus nietquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb er een gevonden Parkiet in huis nemen
Lekker eigenwijze snoetquote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Mirri het volgende:
Dit is een leuke foto van mijn poes:
[afbeelding]
Die link van Dee Dee is beter, en ja ik heb er 3 ze staan in moijn fotoboek ,heb ze ook ooit hier geplaatst bij een poezenfototopic maar ik heb geen idee welk nummer dat is.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik dus niet![]()
Hoeveel poezen heb jij Maril?![]()
Dit is een leuke foto van mijn poes:
[afbeelding]
Die namen, hahaha!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef maril het volgende:
hier wat vage foto,s van mijn 3 monstertjes
[afbeelding]
Hallohooooo dat begrijp ik toch hopelijk verkeerdquote:
Ik vind je wel goede kandidate hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hallohooooo dat begrijp ik toch hopelijk verkeerdikke niet hoor
niks voor mij
ben ik veel te stom -eigenwijs - lui enzo nog het een en ander voor
![]()
Dingesquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die namen, hahaha!
Wat staat er nou bij de eerste, Drages?
Zo goed luistert hij ook weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Mss pas als jij toestemming had gegeven of zo?
Het zal wel anders werken bij honden denk ik.
Kikker..... vis......quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Jump het volgende:
De kat hier is al thuisgekomen met een merelaar, duifje dat ze uit de nest geplukt heeft, een kikker en eergisteren een vis
Ja hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:23 schreef lady-wrb het volgende:
dus het is gewoon het zelfde?
is merelaar een dialect ofzo?
Wat is Spike toch een knapperd zegquote:Op zondag 4 juni 2006 20:12 schreef Auticia het volgende:! Hoe is het met Bommel!? Ik moet ook nodig de kippensoop weer eens bij gaan lezen. Met mijn arm gaat het wel hoor. Goed genoeg om de hele middag met Spike aan de wandel te gaan en...
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Auticia het volgende:Bommel! Grote stoere vent!
! Hij heeft ook echt een lachebekje
!
Hij is ook ondeugend hoor, vanavond had hij weer een plant te pakkenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef lady-wrb het volgende:
bommel, jij bent ook al zo'n vrolijke vriend
ik snap 'em nietquote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Uhmmie het volgende:
Ahja... Ik ben er ook weer!
Heb net 2 fietsen gekocht via marktplaats
Echter.. na thuiskomst refresh.. en toen stonden er in dezelfde advertentie een nieuwe fiets
En nog een andere fiets ook
Dus achteraf toch een dubieus gevoel
maarja.. wel mooie fiets op zich
en job gaat een spuitbus kopen om de fiets een ander kleurtje te geven
Da's wel ff schrikken ja.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Uhmmie het volgende:
Lady-wrb: als iemand 4 fietsen en een auto te koop heeft.. en klaagt dat hij te weinig geld heeft.. ga ik er niet vanuit dat diegene op een eerlijke manier eraan gekomen is
En dat vind ik toch wat vervelend eigenlijk
Dat is een leuke kleur.quote:En de kleur wordt telefooncelgroen als het aan Job ligt
Wat een lief klein knagertjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix is boos dattie niet naar buiten kan door de regen...
Verder hier ook weereens een fotootje van Gert die altijd graag in zijn voerbak zit en er een hele zooi omheen maakt omdat hij altijd het onderste brokje wil hebben
[afbeelding]
Tentamensquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
Verder hier ook weereens een fotootje van Gert die altijd graag in zijn voerbak zit en er een hele zooi omheen maakt omdat hij altijd het onderste brokje wil hebben
[afbeelding]
Gertquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
[afbeelding]
Super vrolijkquote:Op maandag 19 juni 2006 19:21 schreef Bluezz het volgende:
Nonneke, een aquarium in de badkamer, hoe kom je erop, het lijkt me echt superleuk![]()
Hmm katten worden op zich ook gewoon verkoudenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef R81 het volgende:
Ik heb even een klein vraagje, mag dat in dit topic?![]()
De kat van mijn vriendin is een beetje verkouden ofzo, nat neusje/waterige oogjes en ze niest wel eens.
Moeten we hiermee naar de dierenarts of niet? Ze eet/drinkt goed en ze is ook gewoon levendig.
Ontzettend kjoetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:12 schreef Nonneke het volgende:
Zoals beloofd (mn cam was lief)
Welkom Sitka !
[afbeelding]
Lekker slapen bij mama Sade
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Mahaaam waar ben je ??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ze niet kjoet ?![]()