quote:
Op vrijdag 28 april 2006 07:05 schreef lady-wrb het volgende:vandaag gaat niet lukken nonneke.
maar als ik jou geld stuur en de spaarkaarten, zou jij ze dan voor me kunnen halen? (als ze dus niet voor alleen die dag gelden bedoel ik)
Ik durf bijna niks meer over die Iglo kaartjes te zeggen
![]()
Maar ik ben vandaag maar weer eens langs de F-O gelopen
![]()
En de kaartjes zijn alleen op de dag zelf geldig
![]()
Je kan volgens hun op die (iglo ?)site zien (ik neem aan die site van dat spelletje
![]()
) hoeveel kaartjes er nog zijn. Ik had ze graag voor je willen halen, maar dat gaat dus niet
![]()
Sorry voor de foute info van hiervoor
Ik hoop dat ik het goed kan maken door te zeggen dat Luca zn pakketje onderweg is
![]()
Zal er maandag wel zijn, was vergeten dat ze op koninginnedag geen post bezorgen
(tis opgestuurd als pakket post, paste niet in een normale bubbel envelop, moest grote nemen, dus Ome Postbode belt even aan)Oja en ik moet even reclame maken voor de Dolfi ZOOP......
SPETTER!v/a maandag filmen ze, en het is v/a 14 juni te zien op Nickelodeon, tis een soort ZOOP, maar dan gaat het over een tweeling een weirde professor (ofzo) en de dieren van het Dolfi natuurlijk
![]()
Nickelodeon is op dit moment bezig om een site te maken voor het programma dus binnenkort is het allemaal te lezen
Binnekort 'update' over mn dierentuin hier hoor
![]()
Nu ga ik even zitten, werken op koninginnedag
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh