Ik heb haar een paar weken geleden gemaild.quote:Op donderdag 18 mei 2006 07:38 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand nog wel eens contact met spindizzy? ik zou wel eens willen weten hoe het met haar dieren is. (en met spin zelf natuurlijk)
Dat ik daar niet aan gedacht had ! We zijn nog niet met dr naar de DA geweest omdat we het eerst aan wouden zien tot zondag, ze is weer gestopt met niezen en snotteren opeensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:13 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm in rotterdam kun je als particulier terecht bij de blijdorp dierenarts
en in amsterdam dierenkliniek europaplein
zo even gauw uit het hoofd
geen baytrill voor het 'padje?
voglens mij werkt dat ook bij padjes prima
ik weet het niet, het zint me niet zo. ik kan er niet echt een vinger opleggen. intuïtie zeg maar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met doerak, lady?
Je was me voor met vertellenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef Yez het volgende:
Vandaag naar het dolfinarium geweest!![]()
Ondanks de regen toch een leuke dag gehad!![]()
Het gaat wat beter met Honey ondertussen, ze wil weer zelf
eten en zwemt in de 'fokgroep' (kan ik ook niets aan doen, zo schijnt het genoemd
te worden daar...)
Ook Prince is ondertussen verhuisd naar de 'fokgroep'!![]()
Ze zitten er nu met z'n 6-en, 2 mannetjes en 4 dames... ik hoop dat
het gaat lukken en we volgend jaar zo'n beetje weer jonge dolfijntjes kunnen
verwelkomen!![]()
Kite gaat nog niet zo lekker,het lijkt wel of hij steeds meer blaasjes krijgt...![]()
Bij de Steller zeeleeuwen stond ik ff raar te kijken,
Adak kwijt!(en aangezien Adak nou niet bepaald over het hoofd te zien is...
)
Maar die is verhuisd naar de mannenafdeling, ik denk dat dat dan te maken heeft
met de hoogzwangere dames die binnenkort zullen bevallen...![]()
Moest jij werken vandaag Nonneke?
Ik heb nog gelet op dolfimensen daaro maar heb je niet gezien geloof ik..![]()
bezoekers zijn altijd welkom hoorquote:
In de koepel ook al een ziekenboeg(je) dus?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Je was me voor met vertellenMaar Honey gaat idd weer goed, en Prince is uit logeren in de Odiezee
Er is ook gelukkig nog maar 1 dolfijn ziek in de koepel, dat waren er ook eerst 2.. (vraag me geen namen, ik zou het megod niet weten
maar wrs weet Yezzzzzzzz dat wel
)
[afbeelding]
Prince nog in de Koepel
Heb je Prince nog kunnen zien beneden ? Of wastie te druk ?![]()
![]()
Ja Adak zit lekker bij de mannen, Sade en Olympia moeten in juni/juli bevallen geloof ik, kunnen ze geen Adakjes bij gebruiken
Jups ik moest werkenJe hebt een lekker rustig dagje gehad, waren haast geen mensen
Ohw en kijken naar 'Manon' he, niet Nonneke
Maar ben zondag ook (express) weinig op het park geweest, kut weer
![]()
Beteje laat, maar volgens mij bedoel je hier de Snugglesafe? te bestellen via www.fretten.nl . Een soort kruikje die je 6 minuutje sin de magnetron legt, en vervolgens blijft hij zeker 9 uur warm. Is geweldig makkelijk van formaat voor een caaf (of kleiner dier) om na een operatie of bij ziekte op te liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Nonneke het volgende:
Een Baytrill is dat zo'n soort warmte matje oid ? Zoiets rade Zoeper me ook aan voor de Cavia....
Was ook de bedoeling. Ik wilde juist de gedachten van de SCers horen. Ik ga ook nog even bij wat bevriende kattenfokkers rondvragen wat zij denken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:14 schreef Bluezz het volgende:
Allereerst hier een nieuw topic over openen![]()
Dan valt het beter op dan hier in de SC die niet erg veel gelezen wordt....
quote:ik vind het moeilijk... als je dit kitten meeneemt red je er eentje... en wat haal je je op de hals...
Begin me ook serieus af te vragen of ik daar nog heen moet, is niet handig zo. Die mensen hebben katten "nodig" voor ongedierte, ze zijn een soort gebruiksvoorwerpen. Ook hebben ze al eens meegemaakt dat de katten op waren omdat die door verschillende oorzaken dood waren gegaan, toen moesten ze ergens anders katten vandaan halen, dus steriliseren enzo was ook geen optie, want dan konden ze weer zonder katten komen te zitten en dat is zo lastig.quote:Hardstikke goed dat je dit wilt natuurlijk, maar als je over een paar maanden weer komt heeft ie er vast weer een paar lopen.
Ik geloof dat je die boer op moet voeden
Heb jij zo'n ding ? Bevalt dat ?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:20 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Beteje laat, maar volgens mij bedoel je hier de Snugglesafe? te bestellen via www.fretten.nl . Een soort kruikje die je 6 minuutje sin de magnetron legt, en vervolgens blijft hij zeker 9 uur warm. Is geweldig makkelijk van formaat voor een caaf (of kleiner dier) om na een operatie of bij ziekte op te liggen.
Ik ook niet, is het hier gezellie.?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:39 schreef deedeetee het volgende:
Deel 50 al![]()
Ik heb 't nog nooit eerder gezien !!!!???![]()
? ga ff kijkenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij een dooie boel, FB was véél leuker![]()
Heeft Mirri nu die leuke foto al in 't goeie topic gezet ?
Nee, er staan al zoveel honden.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Volgens mij een dooie boel, FB was véél leuker![]()
Heeft Mirri nu die leuke foto al in 't goeie topic gezet ?
Dat is toch juist de bedoeling van dat topic en die van jou is leuk die hóórt er dus ook bijquote:
Ach wat een lieve foto die vogel met die poes, schattigquote:Op maandag 29 mei 2006 21:49 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, er staan al zoveel honden.![]()
Maar ik wil hier wel deze foto plaatsen van mijn vogel, die is in december vorig jaar overleden trouwens.![]()
[afbeelding]
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling van dat topic en die van jou is leuk die hóórt er dus ook bij![]()
http://zoeken.fok.nl/quote:Op maandag 29 mei 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?![]()
ff kijken op Flora & Faunaquote:Op maandag 29 mei 2006 21:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik vind parkietjes veel leuker, is er ook een vogeltopic?![]()
Zoiets bedoel ik dus nietquote:Op maandag 29 mei 2006 21:59 schreef maril het volgende:
[..]
ik heb er een gevonden Parkiet in huis nemen
Lekker eigenwijze snoetquote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Mirri het volgende:
Dit is een leuke foto van mijn poes:
[afbeelding]
Die link van Dee Dee is beter, en ja ik heb er 3 ze staan in moijn fotoboek ,heb ze ook ooit hier geplaatst bij een poezenfototopic maar ik heb geen idee welk nummer dat is.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zoiets bedoel ik dus niet![]()
Hoeveel poezen heb jij Maril?![]()
Dit is een leuke foto van mijn poes:
[afbeelding]
Die namen, hahaha!quote:Op maandag 29 mei 2006 22:08 schreef maril het volgende:
hier wat vage foto,s van mijn 3 monstertjes
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |