Hij heeft al gegeten en fluit een klein beetje en speelt met het schommeltje. Dus zo te zien voelt hij zich al op z'n gemak. Echt leuk!! Het was zoooo saai op mijn kamer, nu is er tenminste wat leven en een beestje dat leuk is om naar te kijken!
wel cool opzich, elke dag vliegt ie een half uurtje ofzo los door de kamer.
Doen we wel ff de hond buiten, want dat gaat niet samen!
quote:"kop dicht"
Op vrijdag 12 december 2003 00:01 schreef AngelWings het volgende:gefeliciteerd met je parkietje
en hoe heet ie
quote:Mafkees
Op vrijdag 12 december 2003 00:02 schreef Rennus het volgende:
www.kanariepiet.com
quote:Neuh,
Op vrijdag 12 december 2003 00:02 schreef aarsdeugniet het volgende:
Ik heb nog een plek voor je parkietje
daar hoort een flinke stok in thuis jij hark.
[Dit bericht is gewijzigd door tisauch op 12-12-2003 00:06]
Ik heb er ook zo eentje voor m'n parkietjes en ze vinden het heerlijk, ze slapen er elke avond saampjes in.
hij heet Bobo.
ik weet niet hoe oud die van jou is, maar die van mij is nu 2 jaar oud en hij is echt super tam! Uit de hand eten, wijsjes fluiten, op je schouder slapen etc etc... alleen praten doet het kreng niet!
het is echt een schatje en hij is echt aan me gehecht...
mijn vriendin vindt hij niet zo aardig want daar is hij niet zo enthousiast mee...
echt heel erg leuk zo'n beestje!
Veel aandacht geven en je hebt er echt veel plezier aan!!!
quote:Is dit een vrijbrief om cavia-topiques vol te spemmen met Valkparkieten info?
Op vrijdag 12 december 2003 00:01 schreef Biancavia het volgende:
Een cavia of twee was misschien nog wel leuker geweest...
Nee hoor, heel veel plezier met je parkietje!!!
{sub}alsof dat al niet gebeurde {/sub}
On-topique: Geef je hem wel voldoende aandacht? Alleen is maar alleen en dan verdient hij op zijn minst een spiegeltje.
Hij is nu alleen tot zondagavond waarschijnlijk, en mijn fam zit mij op de kast te jagen door te zeggen dat hij dan zeeeeker met zijn pootjes omhoog zal liggen als ik thuiskom Nu ben ik helemaal bang en in staat morgen met de auto heen-en-weer naar Zwolle te tuffen
Volgend die vriend kan het makkelijk met wat extra voer. En ik heb de gordijnen open gelaten en ik heb de radio op de timer gezet zodat hij elke dag wat geluid om hem heen heeft....
*zucht*
quote:Voor parkieten is voer het belangrijkste, ze kunnen niet lang zonder. Kanaries daarentegen lijken wat meer op mensen; daar is water onmisbaar voor.
Op vrijdag 12 december 2003 20:35 schreef Waxxer het volgende:Hij is nu alleen tot zondagavond waarschijnlijk, en mijn fam zit mij op de kast te jagen door te zeggen dat hij dan zeeeeker met zijn pootjes omhoog zal liggen als ik thuiskom
Nu ben ik helemaal bang en in staat morgen met de auto heen-en-weer naar Zwolle te tuffen
Volgend die vriend kan het makkelijk met wat extra voer. En ik heb de gordijnen open gelaten en ik heb de radio op de timer gezet zodat hij elke dag wat geluid om hem heen heeft....
*zucht*
Dus met genoeg voer, houdt hij het wel uit tot zondag hoor!
quote:"Levend" bewijs.
Op zondag 14 december 2003 19:51 schreef Waxxer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |