Hier is ik ff
![]()
Ehm de Chinchilla is nog niet geploft, dus wrs loosalarm
![]()
Ag volgende keer beter
Mannen Shinchannen, hij bakt er niks van
Snotje is vorige week helaas alsnog overleden, maar dat hoorde ik gister zelf pas, mn moeder wou mn vakantie niet verpesten
![]()
Ze heeft gelukkig nog wel een paar dagen lekker buiten in de zon kunnen zitten, maar triest is het wel
![]()
Verder doet de rest het goed, ze genieten enorm van het weer
Nou de rest ook maar even updaten in een vogelvlucht
![]()
Asterix heeft een blokhutje gekregen in het nachthok, we hadden er nog een over van de chinchilla's dus we hadden um eerst in de ren bij Asterix gezet, maar hij vond het zo geweldig dattie er niet meer uit wou, en sliep dus ook gewoon buitenbuiten
![]()
dus we hebben um maar in het nachthok gezet, het konijn ging nogal protesteren dattie niet netjes naar bed kwam
De hondjes vinden het warm, behalve Fa Shi, die ligt het liefst de hele dag in de tuin (op het zuiden
![]()
) in de volle zon, dus op het 'warmst' van de dag gaat de achterdeur dicht, daarna mag ze weer buiten spelen
![]()
Poes gaat goed, uitstekend zelfs, ze komt niet eens meer de straat uit *klopt heel erg af* komt na 1x roepen echt super, en smorgens staat mevrouw om half 7 bij de voordeur te jengelen dat ze naar binnen MOET (kattenluikje keukendeur anyone ?
![]()
) de 3 andere poesjes doen het ook prima, we hebben eindelijk weer voer gevonden waarvan Pipo dr kont niet kaal wordt, ook geen gezicht btw, een overwegend zwarte kat, met zo'n kaal roze kontje
Nou andere diertjes gaan eigenlijk ook Prima, De goudvis uit de vijver woont in de badkamer inmiddels in een groot aquarium, met een nieuw vissenvriendinnetje en wat guppen. Moet nog even een deksel op komen, dan kunnen de andere guppen, tetra's én Slak ook naar boven verhuizen, zonder deksel ontsnapt slak
Ik hoor je denken, waaaaaarom een aquarium in de badkamer
nouwem, de badkamer was eigenlijk de enige plek waar die bak goed kon staan (op de oude wasmasjien), en het staat ontzettend vrolijk visjes in de badkamer
Oja, de 9e is Sade (Steller Zeeleeuw) bevallen van een meisje, Sitka
![]()
Heb nog geen foto's niemand verteld mij ook wat, en had vandaag uiteraard mn cam niet bij me
![]()
Hopen dattie het morgen even wil doen, tijdens de Eekhoorn-Sessies in Center Parks vond mn cam het opeens genoeg
Nou dat was het wel geloof ik
![]()
Tis een lekker verhaal geworden, en ik hoop een beetje leesbaar