abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 mei 2006 @ 21:34:33 #126
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37798843
Welkom Thuis Bluezzzzzzzzzzzz leuke foto's ! meer ?

Loki komtie al onder de tafel vandaan ? bevalt ut em een beetje daar ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_37798876
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef Miss_B het volgende:
Welkom terug Bluezz. Met veeel leuke foto's zie ik al

En ik heb ook nog wat foto's van Loki:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hebben, hebben, hebben!!! Wat is hij mooi!!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 22:07:32 #128
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37799783
ik heb gemist waar je geweest bent bluezz.
t was niet de beekse bergen
pi_37801513
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 22:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb gemist waar je geweest bent bluezz.
t was niet de beekse bergen
Lijkt het erop

Nope, de mooie belgische ardennen

Loki
  † In Memoriam † zaterdag 13 mei 2006 @ 23:41:14 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37802779
opgepast: doerak spam !

slapend

poezenpootjes

luchtfoto

natuurlijk draai ik me om voor een fototoestel

ik kan poseren en slapen tegelijk
pi_37803316
Doerak Genietend van het zonnetje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † zondag 14 mei 2006 @ 00:02:50 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37803505
ja lief he?
ze gaat alleen niet zo lekker. net weer gekotst enzo.
ik heb haar al weer extra water toegediend en zo straks gaat er nog een plons extra in.
dan knapt ze hopenlijk weer snel op.
t is niks met dat warme weer voor haar.
pi_37813676
Beterschap met Doerak lady!! hoop voor haar dat het warme weer wat iets minder wordt!!

Hier gaat trouwens alles goed met Loki. Hij komt al onder de tafel vandaan. Eigenlijk heeft hij maar een half dagje onder de tafel gezeten. Dat was op het moment het beste om een foto van hem te maken.
Nu rent en vliegt hij door het huis heen en lag net heerlijk op schoot te slapen.
HIj is dol op kaas, en daardoor probeert hij nu het zakje Doritos Cheese open te maken
Spetter begint het verder wel ok te vinden. Ze laat hem nog wel eens zien wie hier de baas is en dus alles als eerst mag doen. Bv: Hij wil naar boven, rent naar boven. Spetter ziet dat rent sneller en gaat op de bovenste trede liggen. Loki ziet dat en staat stil en gaat naar mij mauwen omdat hij er langs wilt maar niet durft. Want zodra hij er toch langs wilt krijgt hij een paar meppen van haar (wel zonder nagels)
Wel lief en grappig om te zien is dat als ze eten of zo krijgen. Dan staan ze samen naast elkaar aan me benen te mauwen
Het enige jammere is dat hij nog geen echte brokken eet. Hij eet ze wel, maar alleen gemengd met een klein beetje mousse... Dus ik probeer hem wel eventjs aan de brokken te zetten...

Heeft iemand misschien nog een link naar die leuke Bouncing Balls?
=^.^=
pi_37813831
Doerakspam kan mij nooit genoeg zijn, die voetjes !

Wat fijn dat het zo goed met Loki gaat, gewoon steeds minder mousse door de knabbels, eventueel nog wat met water erbij doen?
Ze neemt zo te zien het gedrag over van Spetter
  † In Memoriam † maandag 15 mei 2006 @ 08:01:11 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37835820
wordt er in f&f aan meeting gedaan? (nu ik twee vrijkaartjes voor het dolfinarium kreeg bij mijn avi-fauna abbo heb ik er helemaal zin in )
pi_37840528
Zomaar leuk:

Owen... ssssnurrrrk...

I had a signature once. It was awful.
pi_37844399
quote:
Op maandag 15 mei 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
wordt er in f&f aan meeting gedaan? (nu ik twee vrijkaartjes voor het dolfinarium kreeg bij mijn avi-fauna abbo heb ik er helemaal zin in )
Er is ooit een hondenuitlaatmeet geweest, dit is wel een erg leuk idee mss
pi_37846877
hmm kan je dr niet wat meer blikvoer of gekookte vis voeren met het mooie weer?
daar zit ook veel vocht in

(overigens hebben de poezen hier met het mooi weer ook alweer 2x gekotst maar is gelukkig alweer over)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_37849117
Owen

Meeting lijkt me trouwens hartstikke leuk!
  maandag 15 mei 2006 @ 18:27:12 #140
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37851484
Lieve fototjes weer

Hier een wat minder bericht, Snotje (een van de schildpadden) heeft weer longontsteking (ze dankt dr naam al aan dr vorige longontsteking), dus na een paar dagen weer lekker buiten, mag ze nu weer minstens 2 weken in dr binnen vijver met weinig water, alleen, met een fles antibiotica onder de rode lamp
Stomme vraag misschien, maar weet hier iemand een goede schildpadden/reptielen arts ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_37853505
Sterke met snotje

Van spelen wordt je moe

maandag 15 mei 2006 @ 20:59:26 #142
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37856291
Xena, vermoeiend is het ook he, zeker daarna de rest van de dag moeten slapen ?

Faith begint toch wel een beetje een spekrandje te krijgen......

Shinchan de koele kikker

Dickey dr is niks met zn oog hoor, gewoon super getimed ofzo
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_37857478
Chinnies zijn zo leuk
pi_37875651
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:27 schreef Nonneke het volgende:

Stomme vraag misschien, maar weet hier iemand een goede schildpadden/reptielen arts ?
In Delft zit Serpa, zij vangen reptielen/schildpadden op maar hebben vlgs mij ook een "medische" service.
Don't follow me, I'm lost too
pi_37887270
Ik had nog niet gezegd hoe mooi ik je padjesverblijf vond, Nonneke, dus bij deze.

Die foto met dat zwijn is echt leuk, Bluezz !
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:51 schreef Miss_B het volgende:
Hier gaat trouwens alles goed met Loki. Hij komt al onder de tafel vandaan. Eigenlijk heeft hij maar een half dagje onder de tafel gezeten. Dat was op het moment het beste om een foto van hem te maken.
Nu rent en vliegt hij door het huis heen en lag net heerlijk op schoot te slapen.
HIj is dol op kaas, en daardoor probeert hij nu het zakje Doritos Cheese open te maken
Spetter begint het verder wel ok te vinden. Ze laat hem nog wel eens zien wie hier de baas is en dus alles als eerst mag doen. Bv: Hij wil naar boven, rent naar boven. Spetter ziet dat rent sneller en gaat op de bovenste trede liggen. Loki ziet dat en staat stil en gaat naar mij mauwen omdat hij er langs wilt maar niet durft. Want zodra hij er toch langs wilt krijgt hij een paar meppen van haar (wel zonder nagels)
Wel lief en grappig om te zien is dat als ze eten of zo krijgen. Dan staan ze samen naast elkaar aan me benen te mauwen
Het enige jammere is dat hij nog geen echte brokken eet. Hij eet ze wel, maar alleen gemengd met een klein beetje mousse... Dus ik probeer hem wel eventjs aan de brokken te zetten...

Heeft iemand misschien nog een link naar die leuke Bouncing Balls?
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html

Heeft hij geen brokjes leren eten bij de fokker dan ? Wat erg Fijn dat hij zich wat meer op zijn gemak voelt, nu nog even wennen voor Spetter. Voor Loki zijn de kaassnoepjes en tubes kaaspasta van Gimpet waarschijnlijk wel een aanrader, hier in huis een absolute topper en zomaar door mijn selectie gekomen

Ik ben Loki's fokkers misgelopen op de show in Bergen op Zoom eergisteren, ze waren er wel maar ik heb ze niet gezien, zal komen omdat ze alleen een Sibeer poesje meehadden, als Atif erbij was was ik zeker even gaan kijken. Was een erg gezellige dag, dEUS heeft zijn tweede CAP gehaald (spaar ze alledrie ) en heeft de rest van de dag op schoot gezeten en geprobeerd in de kooi van zijn halfbroer Louka of Flynn's broer Rowan te komen. In je eentje is natuurlijk helemaal niet zo gezellig als met andere poesies.

Ik heb het balkon een beetje aangepakt vorige week, kunstgras gelegd, regentonnetje ingericht als vijver met een waterlelie en hottonia (visjes komen nog), allemaal groene potjes gekocht en gevuld met kattengras, kattenkruid enzo. Ik had al een groenbloeiende clematis, een groene Japanse esdoorn, een stamroos, en wat bakken met kruiden, vrouwenmantel en lelietjes van dalen. En lantaarntjes, allemaal groene want dat past in m'n thema. Nu ik een kattennet heb opgehangen kunnen we lekker met z'n allen op het balkon zitten, deden we hiervoor ook maar het was toch een irritant gehannes met tuigjes enzo. Ik wil heel graag nog het balkon beter afzetten met gaas zodat de katten ook helemaal zonder supervisie zomer en winter erop kunnen, maar dat komt nog.

Lekker op het balkon zitten op de Fatboy, maar opgestaan is duidelijk plaats vergaan !

Ze zijn de riolering van de flat hierachter aan het vernieuwen, en we kregen een schrijven van de gemeente dat dat maar liefst 80 werkdagen gaat duren plus de bouwvak. Ernesto is het er alvast niet mee eens dat er van alles veranderd wordt aan zijn territorium (wat volgens Ermesto alles is wat hij vanuit het raam kan zien, wanneer hij een kat ziet lopen of een hond die uitgelaten wordt in "zijn" domein gaat hij voor het raam zitten mopperen), en hij houdt de hele toestand vanuit m'n plantenbakken in de gaten (en zo'n kat van 5.7 kilo is niet echt goed voor m'n kruiden )

M'n achtertuin, wat doe je !?
pi_37887420
quote:
Op maandag 15 mei 2006 18:27 schreef Nonneke het volgende:
Lieve fototjes weer

Hier een wat minder bericht, Snotje (een van de schildpadden) heeft weer longontsteking (ze dankt dr naam al aan dr vorige longontsteking), dus na een paar dagen weer lekker buiten, mag ze nu weer minstens 2 weken in dr binnen vijver met weinig water, alleen, met een fles antibiotica onder de rode lamp
hmm in rotterdam kun je als particulier terecht bij de blijdorp dierenarts
en in amsterdam dierenkliniek europaplein

zo even gauw uit het hoofd

geen baytrill voor het 'padje?
voglens mij werkt dat ook bij padjes prima
jobensaskia.nl
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 07:38:27 #147
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37940740
heeft iemand nog wel eens contact met spindizzy? ik zou wel eens willen weten hoe het met haar dieren is. (en met spin zelf natuurlijk)
pi_37943948
Wat een knus balkon ruby!

Ernesto!
Wat doen ze dan ook in jouw tuin he?
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2006 @ 12:34:20 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37947176
die ernesto hou ze in de gaten hoor !
pi_37950893
maar hoe gaat het nou met nonneke dr 'padje met longontsteking?
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')