Ik had nog niet gezegd hoe mooi ik je padjesverblijf vond, Nonneke, dus bij deze.
Die foto met dat zwijn is echt leuk, Bluezz !
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:51 schreef Miss_B het volgende:Hier gaat trouwens alles goed met Loki. Hij komt al onder de tafel vandaan. Eigenlijk heeft hij maar een half dagje onder de tafel gezeten. Dat was op het moment het beste om een foto van hem te maken.
Nu rent en vliegt hij door het huis heen en lag net heerlijk op schoot te slapen.
HIj is dol op kaas, en daardoor probeert hij nu het zakje Doritos Cheese open te maken
![]()
Spetter begint het verder wel ok te vinden. Ze laat hem nog wel eens zien wie hier de baas is en dus alles als eerst mag doen. Bv: Hij wil naar boven, rent naar boven. Spetter ziet dat rent sneller en gaat op de bovenste trede liggen. Loki ziet dat en staat stil en gaat naar mij mauwen omdat hij er langs wilt maar niet durft. Want zodra hij er toch langs wilt krijgt hij een paar meppen van haar (wel zonder nagels)
Wel lief en grappig om te zien is dat als ze eten of zo krijgen. Dan staan ze samen naast elkaar aan me benen te mauwen
![]()
Het enige jammere is dat hij nog geen echte brokken eet. Hij eet ze wel, maar alleen gemengd met een klein beetje mousse... Dus ik probeer hem wel eventjs aan de brokken te zetten...
Heeft iemand misschien nog een link naar die leuke Bouncing Balls?
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.htmlHeeft hij geen brokjes leren eten bij de fokker dan ? Wat erg
![]()
Fijn dat hij zich wat meer op zijn gemak voelt, nu nog even wennen voor Spetter. Voor Loki zijn de kaassnoepjes en tubes kaaspasta van Gimpet waarschijnlijk wel een aanrader, hier in huis een absolute topper en zomaar door mijn selectie gekomen
![]()
Ik ben Loki's fokkers misgelopen op de show in Bergen op Zoom eergisteren, ze waren er wel maar ik heb ze niet gezien, zal komen omdat ze alleen een Sibeer poesje meehadden, als Atif erbij was was ik zeker even gaan kijken. Was een erg gezellige dag, dEUS heeft zijn tweede CAP gehaald (spaar ze alledrie
![]()
) en heeft de rest van de dag op schoot gezeten en geprobeerd in de kooi van zijn halfbroer Louka of Flynn's broer Rowan te komen. In je eentje is natuurlijk helemaal niet zo gezellig als met andere poesies.
Ik heb het balkon een beetje aangepakt vorige week, kunstgras gelegd, regentonnetje ingericht als vijver met een waterlelie en hottonia (visjes komen nog), allemaal groene potjes gekocht en gevuld met kattengras, kattenkruid enzo. Ik had al een groenbloeiende clematis, een groene Japanse esdoorn, een stamroos, en wat bakken met kruiden, vrouwenmantel en lelietjes van dalen. En lantaarntjes, allemaal groene want dat past in m'n thema. Nu ik een kattennet heb opgehangen kunnen we lekker met z'n allen op het balkon zitten, deden we hiervoor ook maar het was toch een irritant gehannes met tuigjes enzo. Ik wil heel graag nog het balkon beter afzetten met gaas zodat de katten ook helemaal zonder supervisie zomer en winter erop kunnen, maar dat komt nog.
Lekker op het balkon zitten op de Fatboy, maar opgestaan is duidelijk plaats vergaan !
![]()
Ze zijn de riolering van de flat hierachter aan het vernieuwen, en we kregen een schrijven van de gemeente dat dat maar liefst 80 werkdagen gaat duren plus de bouwvak. Ernesto is het er alvast niet mee eens dat er van alles veranderd wordt aan zijn territorium (wat volgens Ermesto alles is wat hij vanuit het raam kan zien, wanneer hij een kat ziet lopen of een hond die uitgelaten wordt in "zijn" domein gaat hij voor het raam zitten mopperen), en hij houdt de hele toestand vanuit m'n plantenbakken in de gaten (en zo'n kat van 5.7 kilo is niet echt goed voor m'n kruiden
![]()
)
M'n achtertuin, wat doe je !?