abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 mei 2006 @ 09:53:56 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_37446437
Ik kom toch weer even binnen vallen....

Een hele tijd geleden ben ik in contact gekomen (waarom weet ik niet eens meer) met een fokker van groenendaelers. Deze man heeft ongeveer 1 x per jaar een nestje wat gefokt is om later te gaan "werken". Maar wat blijkt nu... er zit een blind teefje tussen. Het meisje is 17 maart geboren, maar ze zijn er niet eerder achter gekomen omdat ze zich wel tegen dingen stoot, maar daarna niet meer, madam is dus behoorlijk pienter. Zoals het er nu nog naar uit ziet zitten wij binnenkort vol op in de koekjes, snoepjes en clickers poepjes en plasjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37449850
quote:
Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hop naar CUL met jou
Oeps daar zat je al

Rena, echt lachen dat filmpje... wie laat wie nou uit
mja kom ik ook nooit
kom nooit verder dan F&F.. maar dat blender topic moet ik natuurlijk ff zien
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_37469741
*stuitert binnen*

Ik heb me toch een gaaf cadeau gekregen voor mijn verjaardag!
Ik kreeg een foto met daarop de volgende tekst :
"Tegoedbon voor 'dichter bij dolfijnen' 03-06-2006"

Sjoooow, dat was wel het laatste wat ik als cadeau zou verwachten aangezien
het nou niet bepaald goedkoop is maar mn familie en vrienden hebben dit dus samen
gedaan en hebben me daarmee totaal verrast!

Normaalgesproken ben ik niet stil te krijgen maar hiermee is het ze toch wel
even voor 5 seconden gelukt! (okee, daarna gelijk hysterisch dat wel.. )

Dus : Dolfies here i come!!
pi_37470367
Wat gaaf Yez Ik ben jaloers
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37470619
quote:
Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef moussy het volgende:
Ik kom toch weer even binnen vallen....

Een hele tijd geleden ben ik in contact gekomen (waarom weet ik niet eens meer) met een fokker van groenendaelers. Deze man heeft ongeveer 1 x per jaar een nestje wat gefokt is om later te gaan "werken". Maar wat blijkt nu... er zit een blind teefje tussen. Het meisje is 17 maart geboren, maar ze zijn er niet eerder achter gekomen omdat ze zich wel tegen dingen stoot, maar daarna niet meer, madam is dus behoorlijk pienter. Zoals het er nu nog naar uit ziet zitten wij binnenkort vol op in de koekjes, snoepjes en clickers poepjes en plasjes
Begrijp ik hieruit dat jullie haar nemen?
pi_37496412
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:37 schreef rena het volgende:
Wat gaaf Yez Ik ben jaloers
Misschien kan ik een extra grote wetsuit uitzoeken waar je dan heel stiekem
bij in past! Valt vast niet op!
pi_37497791
Moussy wat ontzettend goed dat jullie dat doen zeg

En voor Yez :
pi_37498768
Hahahaha

Idefix had er behoorlijk zin in vanavond.. hij bleef maar op Obelix rijden en die was het helemaal zat.Op een gegeven moment wist idefix zo van geen ophouden dat ik hem ff eruit gezet heb, zodat Obelix kon eten zonder de hele tijd een trillende Idefix op zich te hebben. Jaja.. Idefix is nu officieel puber. En we zullen het weten!
Nu issie echter zo moe van het rijden dattie lekker ligt te pitten en Obelix doet alsof er niets gebeurd is (hij had zelfs een kwakje op z'n kop van Idefix..........)
Maar goed de rust is wedergekeerd!
  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2006 @ 09:22:19 #59
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37502864
nonneke

luca is heel blij met je verrassing
de dolfijn is opgeblazen (wat een groot ding trouwens )
en het tasje gaat in gebruik voor zijn gymspullen.
(eindelijk , meneer de autist is al 3 jaar gehecht aan een lullig pastic tasje van een winkel die hier niet in de buurt zit. het ding valt van ellende uit elkaar maar tot jouw tas mocht het alleen maar die ene tas zijn )
pi_37503059
Whaha, die caafs van jou Inkie, je moet ze echt beter opvoeden hoor! (Houd zelf braaf haar mond over de seksuele escapades van haar eigen puberberen)
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 3 mei 2006 @ 18:31:17 #61
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37517696
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke

luca is heel blij met je verrassing
de dolfijn is opgeblazen (wat een groot ding trouwens )
en het tasje gaat in gebruik voor zijn gymspullen.
(eindelijk , meneer de autist is al 3 jaar gehecht aan een lullig pastic tasje van een winkel die hier niet in de buurt zit. het ding valt van ellende uit elkaar maar tot jouw tas mocht het alleen maar die ene tas zijn )
Mooi zo, ben blij dattie het leuk vind
Ha ! Is hij mooi de enige in de klas (wellicht zelfs op school) met een mooie Dolfi- Gymrugzaktasje Ik hoor het wel alstie kapot is, voordattie weer met een kapot tasje gaat lopen

aaaaaaaaaah Arme Obelix, Idefix Viespeuk !

Yez wat gaaf ! Dat zijn nog eens de cadeautjes Heeeeeeel veel plezier weer ! Je hoeveelste keer wordt dit nu ? je 3e of je 4e ? Uiteraard worden er foto's hier verwacht Geen idee of ik dan moet werken, maar als ik er ben die dag doek ff zwaaien Je gaat wel op een goede tijd, Spetter en Nalu zijn ze nu aan het trainen, nouja trainen, voortrainen dan, vis eten enzo, dus misschien kan je een van hun ook aanraken dan Rocco is een beetje een mietje, die durft nog niet zo best en Kite heeft probs met zn huid, dus die zwemt veel met moeders.

Tering je moet nog opletten ook zeg, wil je niet op de film staan Maar tis me vandaag gelukkig weer gelukt om alle camera's enzo te ontlopen, ik hoef niet in beeld, zelfs niet in een dolfijnenserie op Nickelodeon Een van de acteurs probeerde me nog te lijmen vanmiddag, hij ging een rol voor me regelen enzo.... Neuh hoeft niet hoor, ik kijk wel gewoon naar de serie hoef er niet in Nouja dan woudie alleen mn deo ff lenen, want niemand had deo bij zich, erg vervelend op zo'n dag als vandaag, dus ik kan vanaf vandaag zeggen dat ik mn deo heb geleend aan Jannes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_37521077
*bijgelezen*
pi_37523343
hehe,nonneke:P
altijd leuk camera's ontlopen en ze weten je toch wel weer te vinden.
moet echt snel terug naar de dolfijntjes want de foto's in de koepel zijn erg slecht gelukt.
te donker:(
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_37525949
Bluezz! die foto had ik nog niet eerder gezien!
haha! ik zal zo'n tuigje meenemen! (denk niet dat ze daar zo blij mee zijn.. )

Het wordt de 3e keer Nonneke! (in nog geen 1 jaar tijd! )
Er wordt gefilmt en gefotografeerd dus dan zal ik hier ook even eea showen!

Ben vandaag ook naar het dolfi geweest, tering wat druk!
We gingen nog "met de trainer mee", en ik ben midden in de filmset
beland...
In het laboratorium van de professor!
(Dat zit onder het platform in de koepel)
Godzijdank waren er op dat moment geen opnames bezig haha!
Ook nog even bij het bassin achter de koepel geweest, en voor het
eerst dit seizoen K'wisa en Yola weer eens gezien!

En... ik begreep al niet waarom het hek tussen de winterbaai en de hoofdbaai
dichtbleef maar dat is me nu ook duidelijk!
Ze hebben een mannetje (Smarty) met wat vrouwtjes apart gezet in de hoop volgend
jaar weer 1 of meerdere jonge dolfijntjes te krijgen!

Het was weer een geslaagde dag, lekker weertje erbij.. (en mn neus verbrand )
pi_37527588
Ik was zo net een toets aan het doen op de computer voor school. Toen kwam mijn poes en ze liep over het toetsenbord en ik weet niet wat voor combinatie ze indrukte maar prompt sloot mijn computer af. Nu heb ik een onvoldoende, maar dat maakt niet uit want ze is liev
De status 'bagger-user' voorbij
pi_37529133
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik was zo net een toets aan het doen op de computer voor school. Toen kwam mijn poes en ze liep over het toetsenbord en ik weet niet wat voor combinatie ze indrukte maar prompt sloot mijn computer af. Nu heb ik een onvoldoende, maar dat maakt niet uit want ze is liev
dus
De status 'bagger-user' voorbij
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 07:00:40 #67
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37534477
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nonneke het volgende:

Tering je moet nog opletten ook zeg, wil je niet op de film staan Maar tis me vandaag gelukkig weer gelukt om alle camera's enzo te ontlopen, ik hoef niet in beeld, zelfs niet in een dolfijnenserie op Nickelodeon Een van de acteurs probeerde me nog te lijmen vanmiddag, hij ging een rol voor me regelen enzo.... Neuh hoeft niet hoor, ik kijk wel gewoon naar de serie hoef er niet in Nouja dan woudie alleen mn deo ff lenen, want niemand had deo bij zich, erg vervelend op zo'n dag als vandaag, dus ik kan vanaf vandaag zeggen dat ik mn deo heb geleend aan Jannes
volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)
pi_37534720
pi_37535433
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 08:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Ik zou er bijna ook een cavia van willen
And you know I might
pi_37535948
*Stuitert bijna vakantie binnen*

laatste dagje werken
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:41:19 #71
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37535996
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef inkie1010 het volgende:
Hahahaha

Idefix had er behoorlijk zin in vanavond.. hij bleef maar op Obelix rijden en die was het helemaal zat.Op een gegeven moment wist idefix zo van geen ophouden dat ik hem ff eruit gezet heb, zodat Obelix kon eten zonder de hele tijd een trillende Idefix op zich te hebben. Jaja.. Idefix is nu officieel puber. En we zullen het weten!
Nu issie echter zo moe van het rijden dattie lekker ligt te pitten en Obelix doet alsof er niets gebeurd is (hij had zelfs een kwakje op z'n kop van Idefix..........)
Maar goed de rust is wedergekeerd!
hij had een kwakje op zijn kop
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37542092
heb ooit gezegt dat ik nog foto's ging posten van toen ik bij het dofli was.
nou het zijn er niet veel,maar ga nog een keer terug.
de foto's in de koepel zijn slecht

altijd leuk die dolfijntjes die springen.

alle 4 op een rij,moet je wel goed kijken

hier die zotte zeeleeuwen

en hier zitten van die dikke beesten.
kan niet op de naam komen
pi_37542123
owja btw Nonneke bij deze wil ik van je aanbod gebruik maken of je digitale camera te lenen als ik er weer ben

[ Bericht 3% gewijzigd door Ellatjuh op 04-05-2006 13:02:47 (spelfouten en slecht geformuleerd) ]
  Lieve Belg donderdag 4 mei 2006 @ 17:45:27 #74
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37550658
Straks naar de dierenarts om de draadjes uit de kat te halen. Het "anti-lik" kapje zal geen probleem zijn, maar die draadjes is een ander verhaal
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:49:21 #75
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37552032
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Yez het volgende:

Ben vandaag ook naar het dolfi geweest, tering wat druk!
We gingen nog "met de trainer mee", en ik ben midden in de filmset
beland...
In het laboratorium van de professor!
(Dat zit onder het platform in de koepel)
Godzijdank waren er op dat moment geen opnames bezig haha!
Ook nog even bij het bassin achter de koepel geweest, en voor het
eerst dit seizoen K'wisa en Yola weer eens gezien!

En... ik begreep al niet waarom het hek tussen de winterbaai en de hoofdbaai
dichtbleef maar dat is me nu ook duidelijk!
Ze hebben een mannetje (Smarty) met wat vrouwtjes apart gezet in de hoop volgend
jaar weer 1 of meerdere jonge dolfijntjes te krijgen!
Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoen

ja heeeeel lastig zijn die camera's ! maar wel leuk dat je nog ff hebt kunnen sneaken in het lab van prof Desi Bell In de vissershut (dat gele huisje in het wad) worden ze opgemaakt en gekleed enzo, daar is ook wel leuk om beetje rond te hangen, beetje met die lui auwehoeren enzo

Ja ze zijn weer bezig voor kleine dolfijntjes Als het goed is, gaat ook Prince (uit de koepel) een tijdje met Smarty feestvieren
Igor heeft een tijd terug ook al gezellig bij Rossita gezeten Ze willen een brusje voor Raisa Die zit trouwens ook steeds vaker bij de rest, is zo kjoet om die te zien zwemmen in de Odiezee, zo klein vergeleken bij de rest
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 07:00 schreef lady-wrb het volgende:

volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)
Ja ik had hem meer rollen kunnen bezorgen dan hij mij
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef Ellatjuh het volgende:
owja btw Nonneke bij deze wil ik van je aanbod gebruik maken of je digitale camera te lenen als ik er weer ben
Mag jij hoor het wel

Edit; Oja, de 21e komt Dolfi in de Smaakpolitie

[ Bericht 3% gewijzigd door Nonneke op 04-05-2006 18:58:10 ]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:50:01 #76
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37552048
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 08:07 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 21:17:27 #77
43556 miss_dynastie
pi_37556716
Vol trots presenteren wij u:

Vince Silver van Thymar, een uurtje geleden in de tuin!
  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2006 @ 21:27:32 #78
7074 moussy
kuttekop
pi_37557090
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Moussy wat ontzettend goed dat jullie dat doen zeg
We hebben nog steeds niet definitief ja gezegd. We zijn nog vooral véél aan het overleggen samen maar ook met de fokker. Tot nu toe vindt de fokker ons het meest geschikt. Máár... Peter heeft zijn enkel sinds maandag op 2 plaatsen gebroken, zal zoals het er naar uit ziet maandag te horen krijgen dat er een operatie volgt, dus de hele belangrijkste periode zal toch echt op mijn nek neer komen. En daarbij vind ik het erg moeilijk met Cas, die is nog maar 2. We gaan van het weekend met de fokker om de tafel zitten om vooral veel vragen te stellen.

Miss D, wat een lief pluizenbolletje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_37557345
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen Mous, sterkte voor P. pffff lijkt me echt verschrikkelijk

Vince-je wat een scheeeeeetje

Als ik jullie niet meer tref hier, ik ben zondag de 14e weer aanwezig, wij gaan lekker een week naar de Ardennen
pi_37559480
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vol trots presenteren wij u:
[afbeelding]
Vince Silver van Thymar, een uurtje geleden in de tuin!

Wat een prachtbeest !!

Bluezz, veel plezier

Ik heb minder nieuws, mijn opa is gisteren overleden Ik ben echt van slag, het kwam nog vrij onverwachts hoewel hij al 2 maanden vrij ziek was.
And you know I might
pi_37560688
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef rena het volgende:

[..]

Wat een prachtbeest !!

Bluezz, veel plezier

Ik heb minder nieuws, mijn opa is gisteren overleden Ik ben echt van slag, het kwam nog vrij onverwachts hoewel hij al 2 maanden vrij ziek was.
Heel veel sterkte Rena!! Ik weet hoe het voelt, dit komt altijd onverwachts! Veel sterkte .
=^.^=
pi_37560817
Heel veel sterkte Rena

Bluezz geniet van je weekie!!!
pi_37561920
Sterkte Rena.

Komt even uit lurk-stand en zwaait naar iedereen

Wat een lekker ding zeg, Miss_dynastie ! En wat een lekker neusje heeft hij ! Ik wil méér foto's !
Danielle (van de kattenfotos) gaat traditionele Perzen fokken, morgen vertrekt haar vriend naar Amerika om een geweldig poesje op te halen, ik heb Duncan al laten beloven dat 'ie zich nooit door mij laat ompraten om zo'n katje in huis te nemen, ik ga ze steeds mooier vinden maar ik ben niet zo'n borstelaar.

Fijne vakantie, Bluezz !

Mooie foto tussen de paardebloempjes, Zoeperzazke !

edit; Duncan had gisteren ook wat, die kwam helemaal onder de indruk thuis, hij had op het station een overreden kat zien liggen, hoofd aan de ene kant van de rails en lijf aan de andere. Hij bleef het er maar over hebben, vandaag ook nog. Ik heb maar even naar Amivedi in die regio gemaild, ik wist niet wat ik anders moest doen. Krijg ik een mailtje terug dat ze de dierenambulance had ingeschakeld, de kat is eindelijk opgehaald en de eigenaar is via het chipnummer op de hoogte gesteld. Toch nog fijn dat ze het baasje hebben kunnen vinden.

[ Bericht 27% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 04-05-2006 23:46:02 ]
pi_37567134
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:49 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoen

ja heeeeel lastig zijn die camera's ! maar wel leuk dat je nog ff hebt kunnen sneaken in het lab van prof Desi Bell In de vissershut (dat gele huisje in het wad) worden ze opgemaakt en gekleed enzo, daar is ook wel leuk om beetje rond te hangen, beetje met die lui auwehoeren enzo

Ja ze zijn weer bezig voor kleine dolfijntjes Als het goed is, gaat ook Prince (uit de koepel) een tijdje met Smarty feestvieren
Igor heeft een tijd terug ook al gezellig bij Rossita gezeten Ze willen een brusje voor Raisa Die zit trouwens ook steeds vaker bij de rest, is zo kjoet om die te zien zwemmen in de Odiezee, zo klein vergeleken bij de rest
[..]

Ja ik had hem meer rollen kunnen bezorgen dan hij mij
[..]

Mag jij hoor het wel

Edit; Oja, de 21e komt Dolfi in de Smaakpolitie
Het wordt best een mooie serie volgens mij, het laboratorium zag er in ieder geval gaaf uit!
Het gaat ook niet alleen om de dolfijnen kreeg ik het idee, ze waren namelijk ook aan het
filmen bij de Stellers.

Prince naar de odiezee? Dat zou cool zijn! Kan ik hem ook weer eens op mn
gemak bekijken!

En wat geweldig zou het zijn als er een walrusje bij komt!
Jonge walrussen zijn zoooo cute!

---

Vince! wat een beauty!

---

Rena, heel veel sterkte toegewenst!
pi_37569696
Dank jullie wel Ik heb er nu wel vrede mee opzich, hoewel het verschrikkelijk verdrietig en zo blijft. Ik knuffel af en toe even lekker met Bommel, het is net of hij het aanvoelt
And you know I might
pi_37569737
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
edit; Duncan had gisteren ook wat, die kwam helemaal onder de indruk thuis, hij had op het station een overreden kat zien liggen, hoofd aan de ene kant van de rails en lijf aan de andere. Hij bleef het er maar over hebben, vandaag ook nog. Ik heb maar even naar Amivedi in die regio gemaild, ik wist niet wat ik anders moest doen. Krijg ik een mailtje terug dat ze de dierenambulance had ingeschakeld, de kat is eindelijk opgehaald en de eigenaar is via het chipnummer op de hoogte gesteld. Toch nog fijn dat ze het baasje hebben kunnen vinden.

Lijkt me verschrikkelijk om zoiets te vinden zeg Ik heb echt respect voor het personeel van de dierenambulance, voor dat werk sowieso.
And you know I might
pi_37570326
hmm de poesjes hier hebben onwijs last van het mooie weer

abby heeft een tijdje in de tuin gelegen met dr tuigje.. en nadat ze onrustig begon te doen maar weer naar binnen
maar nu staat ze toch al een eeuwigheid voor de deur te mauwen

dot geprobeerd ine en tuigje te hijzen.. maar zelfs zonder dat ik uberhaupt een poging deed om het tuigje om te doen...
ligt mn hand nu dus al open *grin*
voorlopig dus geen tuigje voor dot
toch best jammer.. dan kan ze ook eens naar buiten enzo
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_37571103

En onze eekhoorn

Ok weer klaar met spammen
pi_37578458
Wat grappig dat eekhoorntje Leuke beestjes , een konijn en kat gaat dat samen?

And you know I might
pi_37578534
Ze liggen momenteel met z'n 3-en naast elkaar in het gras op een rijtje
Geweldig om te zien, maar zodra ik een foto wil schieten springt er wel 1tje weg
Haha.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:42:23 #91
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37578705
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef rena het volgende:
Wat grappig dat eekhoorntje Leuke beestjes , een konijn en kat gaat dat samen?

[afbeelding]
ik vind jouw hond altijd zo'n lieve hondenkop hebben Die oogjes
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_37599590
Ja hij is er hoor, ons bolletje wol! Loki:

En maar gelijk even spammen

Beetje vaag, maar wel eeen beetje goed te zien zijn blauwe ogen.

Lekker op de stoel liggen, nadat ik er eerst opgeklommen ben..

2 actie foto's van Loki die de Feline Flyer WEL leuk vindt

Spetter die reageert er best raar op. Volgens mij weet ze niet zo goed hoe ze hierop moet reageren. Hij is wel wat voorzichtig en bangig, maar niet heel bangig. Hij heeft het nu heerlijk naar zijn zin en is nu weer lekker aan het spelen.
Als Loki zit en Spetter ziet dat, rent ze mekkerend op hem af. Net zoals ze doet als ze een vogeltje in de tuin ziet. Loopt op hem af en blijft dan net zolang blazen en tikken met haar poot (zonder nagels) totdat ik ingrijp. Loki is dan beetje bangig geworden en duikt helemaal in een en maakt zich zo klein mogelijk... Best zielig om te zien ook.
Verder eet hij goed en houdt van knuffelen en lekker spelen. Hij is nu bezig om zijn staart op te eten
=^.^=
  † In Memoriam † zaterdag 6 mei 2006 @ 14:20:01 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_37602242
even naar iedereen zwaaien
ik heb het razend druk met een vakantievierend ventje in huis die alle aandacht opeist.
en het is nog lekker weer ook

rena, gecondoleerd meid

nonneke, binnenkort dolfi-meeten?
pi_37641828
Bommel
Beestjes van Ymme

Loki!!! Welkom!!!

Ik maakte vandaag dit mee: Reddingsactie Muis de Poes
pi_37658820
Nonneke!

Kreeg gisteren de vraag of jij dat caviadametje van Barcelona nog wilde hebben? Ook heeft ze nog ene leuke amerikaan zitten (zoals mijn Qwerty), met twee vouworen. Is voor de show een zware fout, maar maakt verder niks uit voor de gezondheid ofzo. Wil je het even laten weten op msn of hier?
  maandag 8 mei 2006 @ 19:24:33 #96
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37666421
@ Lady-wrb; leuk, maar dan wel op een dag dat ik vrij ben leuk een dagje naar het Dolfinarium ! kan ik de shows ook eens helemaal zien de laatste koepelshow die ik bezocht heb is like 5 jaar terug

En Zoeper heb ik inmiddels gesproken

Verder is Honey (een van de Odiezee Dolfijnen) ziek al 3 dagen ! ze wou niet eten, wou niks dus ze zit apart, DA heeft hele weekend erbij gezeten, ze hebben dr water gegeven (jaja dolfijnen krijgen water ), en medicatie geloof ik, gelukkig heeft ze vandaag alweer wat vis gegeten, en wou ze een beetje met de bal spelen, dus het lijkt weer de goede kant op te gaan

En ik vond ook nog wat oude foto's op mn cam

Bunny Says

Bunny en Pizvlecje lekker op het gras

Ik wil ook best een hapje van jouw Quarter Pounder hoor

Faith en Shinchan hebben een nieuw huisje gekregen (de achterste) hun eigen werd een beetje te krap, dus tijd voor een maatje groter

Steph zn prive parasol
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_37666717
Pizvlecje ? Leuke foto's Nonneke

En Loki Wat ben je leuk!

Vandaag had ik dus die begrafenis van mijn opa. Komen we thuis, heeft Bommel voor het eerst sinds lange tijd weer eens een plant gesloopt. Gek beest. Zo lang waren we niet eens weg.
And you know I might
  maandag 8 mei 2006 @ 19:45:01 #98
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37667199
En er wordt hier druk gewerkt in de tuin Want jawel, het wordt weer half mei, tijd voor onze geliefde schildpadjes om hun rugzakjes in te pakken, en tot het weer slechter wordt buiten in de tuin te gaan kamperen op hun eigen eiland
Ze zijn giga gegroeid afgelopen jaar dus we zijn druk opzoek naar een nieuwe grotere vijver voor erbij (we hadden er al 2, maar een een onhandig formaat, dus te klein) dus als iemand nog iets weet voor een leuk prijsje

Kortom het is een complete chaos in de tuin overal rotzooi, bergen onkruid, losse vijvers etcetc
Máár....

De vijver is weer kraakhelder Vis leeft nog Vis gaat wel verhuizen naar de moerasbak als de schildpadden komen hoor Die pot is btw Vis zn huis

De moerasbak kan gevuld worden mjah dit wordt een soort filter oid, geen idee wat mn moeder vanplan is, maar het komt vast goed

Alleen nog even een nieuw hekje aan de achterkant, lekker zand erover, en we hebben een vers strand voor een vers zonjaar De 2e vijver komt rechts tegen het strandje aan, hekje eromheen zit nog dicht tot we de andere vijver ernaast hebben Ze hebben dit jaar een Aloë Vera plant En ze krijgen nog een ander plantje

Te Koop 20,- op te halen in de Flevopolder

foto's van de schildpadden zelf volgen van de week nog
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 8 mei 2006 @ 19:56:12 #99
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_37667637
Zow nog 1 Faasje, en dan ben ik echt uitgespammed

;)