mja kom ik ook nooitquote:Op zondag 30 april 2006 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hop naar CUL met jou
Oeps daar zat je al
Rena, echt lachen dat filmpje... wie laat wie nou uit
quote:Op maandag 1 mei 2006 09:53 schreef moussy het volgende:
Ik kom toch weer even binnen vallen....![]()
Een hele tijd geleden ben ik in contact gekomen (waarom weet ik niet eens meer) met een fokker van groenendaelers. Deze man heeft ongeveer 1 x per jaar een nestje wat gefokt is om later te gaan "werken". Maar wat blijkt nu... er zit een blind teefje tussen. Het meisje is 17 maart geboren, maar ze zijn er niet eerder achter gekomen omdat ze zich wel tegen dingen stoot, maar daarna niet meer, madam is dus behoorlijk pienter. Zoals het er nu nog naar uit ziet zitten wij binnenkort vol op in de koekjes, snoepjes en clickers poepjes en plasjes
Misschien kan ik een extra grote wetsuit uitzoeken waar je dan heel stiekemquote:
Mooi zo, ben blij dattie het leuk vindquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke
luca is heel blij met je verrassing
de dolfijn is opgeblazen (wat een groot ding trouwens)
en het tasje gaat in gebruik voor zijn gymspullen.
(eindelijk, meneer de autist is al 3 jaar gehecht aan een lullig pastic tasje van een winkel die hier niet in de buurt zit. het ding valt van ellende uit elkaar maar tot jouw tas mocht het alleen maar die ene tas zijn
)
dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik was zo net een toets aan het doen op de computer voor school. Toen kwam mijn poes en ze liep over het toetsenbord en ik weet niet wat voor combinatie ze indrukte maar prompt sloot mijn computer af. Nu heb ik een onvoldoende, maar dat maakt niet uit want ze is liev![]()
volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:31 schreef Nonneke het volgende:
Tering je moet nog opletten ook zeg, wil je niet op de film staanMaar tis me vandaag gelukkig weer gelukt om alle camera's enzo te ontlopen, ik hoef niet in beeld, zelfs niet in een dolfijnenserie op Nickelodeon
Een van de acteurs probeerde me nog te lijmen vanmiddag, hij ging een rol voor me regelen enzo.... Neuh hoeft niet hoor, ik kijk wel gewoon naar de serie hoef er niet in
Nouja dan woudie alleen mn deo ff lenen, want niemand had deo bij zich, erg vervelend op zo'n dag als vandaag, dus ik kan vanaf vandaag zeggen dat ik mn deo heb geleend aan Jannes
![]()
quote:
hij had een kwakje op zijn kopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:40 schreef inkie1010 het volgende:
Hahahaha![]()
Idefix had er behoorlijk zin in vanavond.. hij bleef maar op Obelix rijden en die was het helemaal zat.Op een gegeven moment wist idefix zo van geen ophouden dat ik hem ff eruit gezet heb, zodat Obelix kon eten zonder de hele tijd een trillende Idefix op zich te hebben. Jaja.. Idefix is nu officieel puber. En we zullen het weten!
Nu issie echter zo moe van het rijden dattie lekker ligt te pitten en Obelix doet alsof er niets gebeurd is(hij had zelfs een kwakje op z'n kop van Idefix..........)
Maar goed de rust is wedergekeerd!
Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:10 schreef Yez het volgende:
Ben vandaag ook naar het dolfi geweest, tering wat druk!![]()
We gingen nog "met de trainer mee", en ik ben midden in de filmset
beland...![]()
In het laboratorium van de professor!![]()
(Dat zit onder het platform in de koepel)
Godzijdank waren er op dat moment geen opnames bezig haha!
Ook nog even bij het bassin achter de koepel geweest, en voor het
eerst dit seizoen K'wisa en Yola weer eens gezien!![]()
En... ik begreep al niet waarom het hek tussen de winterbaai en de hoofdbaai
dichtbleef maar dat is me nu ook duidelijk!
Ze hebben een mannetje (Smarty) met wat vrouwtjes apart gezet in de hoop volgend
jaar weer 1 of meerdere jonge dolfijntjes te krijgen!![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:00 schreef lady-wrb het volgende:
volgens mij regel jij meer rollen dan hij. (jij doet toch iets met toiletten ?)
Mag jijquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:02 schreef Ellatjuh het volgende:
owja btw Nonneke bij deze wil ik van je aanbod gebruik maken of je digitale camera te lenen als ik er weer ben![]()
![]()
We hebben nog steeds niet definitief ja gezegd. We zijn nog vooral véél aan het overleggen samen maar ook met de fokker. Tot nu toe vindt de fokker ons het meest geschikt. Máár... Peter heeft zijn enkel sinds maandag op 2 plaatsen gebroken, zal zoals het er naar uit ziet maandag te horen krijgen dat er een operatie volgt, dus de hele belangrijkste periode zal toch echt op mijn nek neer komen. En daarbij vind ik het erg moeilijk met Cas, die is nog maar 2. We gaan van het weekend met de fokker om de tafel zitten om vooral veel vragen te stellen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Moussy wat ontzettend goed dat jullie dat doen zeg
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vol trots presenteren wij u:
[afbeelding]
Vince Silver van Thymar, een uurtje geleden in de tuin!
Heel veel sterkte Rena!! Ik weet hoe het voelt, dit komt altijd onverwachts! Veel sterkte .quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een prachtbeest
!!
Bluezz, veel plezier![]()
Ik heb minder nieuws, mijn opa is gisteren overledenIk ben echt van slag, het kwam nog vrij onverwachts hoewel hij al 2 maanden vrij ziek was.
Het wordt best een mooie serie volgens mij, het laboratorium zag er in ieder geval gaaf uit!quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja het was een dolle dag, rond 6100 man, viel opzich nog wel mee, vandaag waren het er ong 6800... we wachten op de 13.000 in het hoogseizoen![]()
ja heeeeel lastig zijn die camera's ! maar wel leuk dat je nog ff hebt kunnen sneaken in het lab van prof Desi BellIn de vissershut (dat gele huisje in het wad) worden ze opgemaakt en gekleed enzo, daar is ook wel leuk om beetje rond te hangen, beetje met die lui auwehoeren enzo
Ja ze zijn weer bezig voor kleine dolfijntjesAls het goed is, gaat ook Prince (uit de koepel) een tijdje met Smarty feestvieren
![]()
![]()
Igor heeft een tijd terug ook al gezellig bij Rossita gezetenZe willen een brusje voor Raisa
Die zit trouwens ook steeds vaker bij de rest, is zo kjoet om die te zien zwemmen in de Odiezee, zo klein vergeleken bij de rest
![]()
[..]
Ja ik had hem meer rollen kunnen bezorgen dan hij mij
![]()
[..]
Mag jijhoor het wel
Edit; Oja, de 21e komt Dolfi in de Smaakpolitie
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
edit; Duncan had gisteren ook wat, die kwam helemaal onder de indruk thuis, hij had op het station een overreden kat zien liggen, hoofd aan de ene kant van de rails en lijf aan de andere. Hij bleef het er maar over hebben, vandaag ook nog. Ik heb maar even naar Amivedi in die regio gemaild, ik wist niet wat ik anders moest doen. Krijg ik een mailtje terug dat ze de dierenambulance had ingeschakeld, de kat is eindelijk opgehaald en de eigenaar is via het chipnummer op de hoogte gesteld. Toch nog fijn dat ze het baasje hebben kunnen vinden.
ik vind jouw hond altijd zo'n lieve hondenkop hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:32 schreef rena het volgende:
Wat grappig dat eekhoorntjeLeuke beestjes
, een konijn en kat gaat dat samen?
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |