Hallohooooo dat begrijp ik toch hopelijk verkeerdquote:
Ik vind je wel goede kandidate hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 22:32 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hallohooooo dat begrijp ik toch hopelijk verkeerdikke niet hoor
niks voor mij
ben ik veel te stom -eigenwijs - lui enzo nog het een en ander voor
![]()
Dingesquote:Op maandag 29 mei 2006 22:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Die namen, hahaha!
Wat staat er nou bij de eerste, Drages?
Zo goed luistert hij ook weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Mss pas als jij toestemming had gegeven of zo?
Het zal wel anders werken bij honden denk ik.
Kikker..... vis......quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Jump het volgende:
De kat hier is al thuisgekomen met een merelaar, duifje dat ze uit de nest geplukt heeft, een kikker en eergisteren een vis
Ja hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:23 schreef lady-wrb het volgende:
dus het is gewoon het zelfde?
is merelaar een dialect ofzo?
Wat is Spike toch een knapperd zegquote:Op zondag 4 juni 2006 20:12 schreef Auticia het volgende:! Hoe is het met Bommel!? Ik moet ook nodig de kippensoop weer eens bij gaan lezen. Met mijn arm gaat het wel hoor. Goed genoeg om de hele middag met Spike aan de wandel te gaan en...
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:09 schreef Auticia het volgende:Bommel! Grote stoere vent!
! Hij heeft ook echt een lachebekje
!
Hij is ook ondeugend hoor, vanavond had hij weer een plant te pakkenquote:Op zondag 4 juni 2006 23:19 schreef lady-wrb het volgende:
bommel, jij bent ook al zo'n vrolijke vriend
ik snap 'em nietquote:Op zondag 4 juni 2006 23:46 schreef Uhmmie het volgende:
Ahja... Ik ben er ook weer!
Heb net 2 fietsen gekocht via marktplaats
Echter.. na thuiskomst refresh.. en toen stonden er in dezelfde advertentie een nieuwe fiets
En nog een andere fiets ook
Dus achteraf toch een dubieus gevoel
maarja.. wel mooie fiets op zich
en job gaat een spuitbus kopen om de fiets een ander kleurtje te geven
Da's wel ff schrikken ja.....quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef Uhmmie het volgende:
Lady-wrb: als iemand 4 fietsen en een auto te koop heeft.. en klaagt dat hij te weinig geld heeft.. ga ik er niet vanuit dat diegene op een eerlijke manier eraan gekomen is
En dat vind ik toch wat vervelend eigenlijk
Dat is een leuke kleur.quote:En de kleur wordt telefooncelgroen als het aan Job ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |