Ahhhhhquote:
Ik koop banden meestal gewoon, die compound zelf mixen is zoveel werkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Bandje maken en rijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me ... Waarom geven ze nooit Lentevrij ofzo ...
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...quote:
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zwetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zweten![]()
![]()
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...
Tijd dat ze daar 's wat aan doen, is al 3 jaar hetzelfde begreep ik ...
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoKan niet zo geweldig tegen hitte
![]()
![]()
Ja ok maar om nou een krachtige centrale airco voor mijn slaapkamer aan te schaffenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...
Moet toch gewoon kunnen met een stevige centrale airco ...![]()
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef bwt het volgende:
Lekkere gereden moet ik zeggen - en dat voor de eerste keer dit jaar
alleen een beetje erg last van mijn hand - van het inknijpen van de koppeling
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgen<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Nope nog niet maar zometeen welquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Nope, ik heb de motor gepoetst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa vandaag toch nog gereden![]()
Vanmiddag op de bus gestapt naar mijn ouders, en training afgebeld![]()
Middag gereden, was knap warm zeg! Meteen ook de motor maar hier op mijn stekkie gedumpt![]()
ja jaquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:53 schreef bwt het volgende:
[..]Het is bedroevend ja met die benzineprijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgenIk schrik er steeds van wat je kwijt bent tijdens een leuk dagje rijden. Wat dat betreft is het leuke er eigenlijk vanaf
, maar ik kan echt niet stoppen met rijden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef bwt het volgende:
Hmmm, ga je jezelf al quoten om 4 op 1 rij te halen?
[edit]
[..]
ja ja
[/edit]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik was nog van plan om richting dat industrieterreintje te rijden waar Mercy regelmatig rijd, maar de temp. is flink gedaald
Inderdaad ja, bochtjes nemen en accelerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.Een paar rondjes rijden is al leuk.
![]()
ik denk dat ze op z'n minst een 3 zijn vergeten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bochtjes nemen en acceleren![]()
Goh, ik ben net een klein kind![]()
[afbeelding]
Wie denkt dat dit waar is?
hm dat is wel raar danquote:
Ja, jammer dat je aan een advertentie geen rechten kan ontlenen. Anders stonden er morgen genoeg mensen aan de deur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
En dan ineens piccies posten van je nieuwe motorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef dribbel79 het volgende:
zal ik es bellen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?![]()
website doet ook niet veelquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
categorie: Zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
Hallo zeg, das nie nixquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben net pas klaar met werken
![]()
was een lange dag![]()
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?quote:
Ik heb vandaag wel lekker gereden jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?
ook zo veel last gehad van stof en vuil in de lucht?
heb vandaag erg veel met me ogen zitten knipperen om dat vuil kwijt te raken
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil wat te vreten...![]()
Even kijken wat er nog te halen valt in dit studentenhuis.. ik weet zeker van niks, maar ik ga toch maar even kijken (houd je bezig hè)
ik heb me al uitgeleefd voor tweequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
Leeuwardenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef AndreB. het volgende:
Studentenhuis waar?
Hehe, bij mij kunnen er ook wel een paar kilo'tjes afquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wordt hier met de dag dikker,ben vanaf vorig jaar Juni toen m'n maag er uit is gehaald al ruim 10 kilo aangekomen
![]()
![]()
.
Krijg het in m'n leren pak ook knap warm toen ik dat nog met enige regelmaat droeg,maar sinds ik een textiel pak heb draag ik de leren over-all helemaal niet meer.Kan je trouwens ook bar weinig in mee nemen,je papieren en daar houdt het mee op.Zit alleen maar een heel klein binnen zakje in,en als je wat rechter op zit,zit het ook niet echt comfortabel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef bwt het volgende:
Van de warmte heb ik geen last gehad vandaag.
Leer,,, does wonders...
was vandaag iets van 130 Km of zo.
lekker rond gereden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb me al uitgeleefd voor twee![]()
Dacht dat jij een sixpack hadquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, bij mij kunnen er ook wel een paar kilo'tjes af![]()
Neee, daarvoor moet je bij mij zijnquote:
quote:
Heb een keer spice chikken cup a soup zitten eten.Brandt ook je bek uit,en je wordt er erg dorstig van,eigenlijk is alles wat je uit pakjes eet te pittig of zout,en Hertog Jan vindt ik een geweldig biertje,niet te bitter.Moet eigenlijk alleen nog eens het bier van stadsbrouwerij Houdaan of de Drie ringen hier in Amersfoort nog eens gaan proberenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe kratjes hebben we inderdaad. Zit nu aan de noodles
Brandt je de bek ook uit, spicy as hell![]()
Hertog Jan is trouwens wel erg lekker![]()
Jammer dat er hier nergens een Boni in de buurt is![]()
Bij een lokale motoshop passen, kijken of je over de prijs kan onderhandelen. Als ze niet willen/kunnen onderhandelen dan bestel je de jas alsnog bij Motodrome.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Goed plan, ga binnenkort met mijn pa en broertje kleding uitzoeken aangezien mijn vaders motor er ook aan zit te komen en dan moet er toch wel wat onderhandelruimte zijn aangezien we flink wat gaan uitgeven
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef AndreB. het volgende:
[..]Leeuwarden... Kom maar eens langs in m'n studentenhuis te groningen en leer
Leeuwarden.. niks mis mee!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
Leeuwarden.. kom anders even naar Den Haag![]()
![]()
ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben de FOK-MC/M-F msn chat sessie misgelopen![]()
Heb wel zin om hier heen te gaan met RBquote:Op woensdag 26 april 2006 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
30 april: 16e Landelijke Motordagen
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja lijkt me ook leuk, maar willen jullie dan rijden op het circuit? If so, tour of ster sessie(s)?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heb wel zin om hier heen te gaan met RB![]()
Fullie -->
Ik niet.Mis er dus ook niks aanquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee niet het circuit op, denk dat we daar ook veel te laat voor zijn. we kunnen natuurlijk wel zelf gaan toeren daarnaquote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja lijkt me ook leuk, maar willen jullie dan rijden op het circuit? If so, tour of ster sessie(s)?![]()
Ja prima, count me inquote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee niet het circuit op, denk dat we daar ook veel te laat voor zijn. we kunnen natuurlijk wel zelf gaan toeren daarna
quote:
RB ging volgens mij richting Pepsel vanavond voor een soepkom koffie.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat er allemaal te doen is weet ik niet precies, hopelijk komt RB nog ff langs zodat we concrete afspraken kunnen maken
Nog meer geinteresseerdenTis wel een eindje rijden, 't zou sowieso leuk zijn als er meer gingen
dan kunnen we er ook evt. samen heen rijden
Hoelaat wil je vertrekken? Ik heb wel interesse.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat er allemaal te doen is weet ik niet precies, hopelijk komt RB nog ff langs zodat we concrete afspraken kunnen maken
Nog meer geinteresseerdenTis wel een eindje rijden, 't zou sowieso leuk zijn als er meer gingen
dan kunnen we er ook evt. samen heen rijden
ach, die voorspellingen veranderen met de dagquote:Op woensdag 26 april 2006 12:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat wil je vertrekken? Ik heb wel interesse.
Net de weersverwachting bekeken, 50 % kans op regen
Dan is 240 Km enkele reis een beetje teveelIk rij wel in mijn regio
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heb wel zin om hier heen te gaan met RB![]()
Fullie -->
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk idee
waarschijnlijk zijn wij ook gewoon van de partij![]()
Ik geloof dat hij vandaag geen internet bij de hand heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 11:54 schreef ondeugend het volgende:
RB ging volgens mij richting Pepsel vanavond voor een soepkom koffie.![]()
Hmm, weer wat gemist zie ik.........quote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:
zgoed, mocht ik meegaan dan probeer ik wel bij de Boschenaren aan te sluitenquote:Op woensdag 26 april 2006 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, die voorspellingen veranderen met de dag
op Queensday is het altijd mooi weerde dag erna dus ook
zou leuk zijn als je ook zou komen
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
zgoed, mocht ik meegaan dan probeer ik wel bij de Boschenaren aan te sluiten
Dat wordt een lange rit naar Assen![]()
Wat is eigenlijk de opkomst bij de Horeon circuitdag?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk idee
Waarschijnlijk zijn wij ook gewoon van de partij![]()
yepquote:Op woensdag 26 april 2006 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is eigenlijk de opkomst bij de Horeon circuitdag?
OPM
Raus
Martie
De lims
Ikke.
Am I right?![]()
LOL , maar niet thuis.quote:
En nu ga je je user icon ergens anders onderbrengen?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm volgens mij heeft UPC nu definitief mijn webspace verwijderd![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 14:52 schreef bwt het volgende:
En nu ga je je user icon ergens anders onderbrengen?
quote:
Dat zal eerst in 3 voud bij de commissie aangevraagd moeten worden.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zal eerst in 3 voud bij de commissie aangevraagd moeten worden.
quote:Maar ik moet nog steeds mijn duoseat ophalen (van het weekend te lui), even testen
quote:en wie weet komen wij met zijn tweetjes. Zal wel net even teveel worden gelijk. (zonder offence)
Yepquote:Heb niet helemaal bijgelezen, maar dat ging over Assen?
Tis voor de meeste een lange ritquote:Zelfs voor mij al een lange zit..maar ik ben altijd enthousiast en hou alle opties open.![]()
Misschien kan dat evenement in Assen even opschuiven.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:33 schreef kratjuh het volgende:
Zondag ga ik niet redden ... Maar 28 mei wil ik er wel bij zijn ...
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kan dat evenement in Assen even opschuiven.
OPM, regel jij dat ff?![]()
The Black Ninja is powerfull.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
isgoeik trek wel aan wat touwtjes
Hoog opgeven over de intimiteit van Fok! meetings, en dan toch naar de MM gaan.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Worldbeater het volgende:
Hoog opgeven over de intimiteit van Fok! meetings, en dan toch naar de MM gaan.![]()
Werk.![]()
Moet je niet wat harder werken dan ...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
Nope.Althans, die ene minuut tel je niet neem ik aan.
![]()
Hier nog even een half uurtje 4 offertes eruit rammelen.
Is nog 1 te weinig.![]()
Tilburg, een paar weken terug nog naar Vaassen gereden. Ik laat het van het weer afhangen want het was niet leuk in de harde wind en regenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]waar woon je eigenlijk
missch kunnen wij samen rijden?? ik woon in Arnhem...
is goedquote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Rib-i het volgende:
Tilburg, een paar weken terug nog naar Vaassen gereden. Ik laat het van het weer afhangen want het was niet leuk in de harde wind en regen![]()
Ik mis de planning voor de Gixxer.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Makster het volgende:
NExt step:
Waskamer afmaken, werkbank maken in de schuur. Motoren hierheen sjeffen, KLX spuiten. En blazen, dat is de planning![]()
Mocht het niet doorgaan door het weer, ik ben wel van plan om eens in de buurt van Arnhem/Nijmegen te rijden. Als je iets weet hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is goedhetzelfde geldt voor mij hoor
ik ga echt niet meer dan 3 uur (heen en weer) de snelweg op in de regen
maar het wordt vast goed weer
edit: volgens de routeplanner kom je wel langs Arnhem als je naar Assen gaat![]()
ik neem aan dat RB hier wel een goed idee voor heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm Assen.. spreken we met z'n allen ergens af in Assen dan? Of bij het circuit ofzo.
Denk dat het beste is dat mensen 's ochtends nog wel even posten dat ze gaan vertrekken of dat ze thuisblijven, aangezien het weer nogal kan verschillen in de delen van Nederland. Heb er wel zin in
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Rib-i het volgende:
Mocht het niet doorgaan door het weer, ik ben wel van plan om eens in de buurt van Arnhem/Nijmegen te rijden. Als je iets weet hou ik me aanbevolen![]()
Berg & Dal, zevenheuvelenweg
quote:
Gaan we doen!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik weet wel een paar leuke dijkjes hier in de buurt
Overal spierpijn van het crossenquote:[..]leuk speelgoed
Ik heb meer vrije tijd dan geld om de plots ontstane financiele gaten te vullen, niemand op zoek naar een IT-er?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:11 schreef richardgie het volgende:
Hiep hoi,het begint nu toch echt voorjaar te worden.De zon schijnt,de vogeltjes zijn druk bezig met nestjes bouwen
en de bomen en struiken staan weer volop in de knop,en dat al een paar dagen lang,en richardgie heeft van de week alweer een stukje over de dijk getoerd,zonder dat er gegierd was
.Wat kan het leven toch mooi zijn zo af en toe.Alleen jammer dat er in dat werken zo veel vrije tijd gaat zitten.
Sorry,ben helaas niet van de werkvoorzieningquote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb meer vrije tijd dan geld om de plots ontstane financiele gaten te vullen, niemand op zoek naar een IT-er?
Het moet wel mogelijk zijn om te kunnen FOKken onder werktijd![]()
Dan heb je het vast heeeeeeel drukquote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef Faithy het volgende:
ik ben geen IT-er maar Fok! wel tijdens werktijd
ik ookquote:ik ben geen IT-er maar Fok! wel tijdens werktijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef RB het volgende:
Ik ga niet op alles reageren![]()
Als ik het goed heb zijn er een paar van jullie die naar assen willen komen![]()
![]()
OPM
Fulcrum
Rib-i
en misschien BWT en Pepijn
Zou een mooi ploegje zijn![]()
Afsprekken op het Jack Middelburg plein is dan een optie of ergens waar jeof id kan krijgen
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langsquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef RB het volgende:
Ik ga niet op alles reageren![]()
Als ik het goed heb zijn er een paar van jullie die naar assen willen komen![]()
![]()
OPM
Fulcrum
Rib-i
en misschien BWT en Pepijn
Zou een mooi ploegje zijn![]()
Afsprekken op het Jack Middelburg plein is dan een optie of ergens waar jeof id kan krijgen
enne, wanneer is dat ook al weerquote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
Zondag aanstaandequote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef bwt het volgende:
[..]
enne, wanneer is dat ook al weer
is best wel handig om f te weten ook al weer
Lijkt me leuk.. al moet ik dan wel vroeg weg. Ga ook nog flink op stap zaterdag (koninginnedag)quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
Koninginnenacht zal je bedoelenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.. al moet ik dan wel vroeg weg. Ga ook nog flink op stap zaterdag (koninginnedag)![]()
Ja, shame on mequote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnenacht zal je bedoelen
Jij woont nog het dichtste bij
![]()
Is voor jou maar 54 min of 66 kilometerquote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, shame on me![]()
Hoop dat het niet te laat wordt dan![]()
Ja maar als ik 6 uur 's ochtends straalbezopen thuis kom.. dan weet ik niet of het verstandig is om 10 uur weer op de motor te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef RB het volgende:
[..]
Is voor jou maar 54 min of 66 kilometer![]()
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar als ik 6 uur 's ochtends straalbezopen thuis kom.. dan weet ik niet of het verstandig is om 10 uur weer op de motor te zitten![]()
Maar zo laat zal het wel niet worden, dus ik ben wel van de partij.. tenzij het echt heel slecht weer is (maar dat geldt voor iedereen)
En zo istquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMs
Donderdagavond = studenten-stapavond hè, dus is al redelijk cheapquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMs
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenachquote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnenacht zal je bedoelen
Jij woont nog het dichtste bij
![]()
Weet je zeker dat je zo stel op sprong van de VT1100 voor de goede motor gekozen hebt?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenach
Waarom zien universele relais er totaal anders uit dan kawa-relais![]()
Ik vind die ZX9R wel heel mooi hoor, laat daar geen misverstand over bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninginnedag is toch altijd op 30 aprilquote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenach
Waarom zien universele relais er totaal anders uit dan kawa-relais![]()
Vergeet de doperwten nietquote:Op donderdag 27 april 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
JaaaaaH.. nu alweer etentijd.![]()
Althans, na de afwas van gisteren nog weggewerkt te hebben.![]()
![]()
Er is een wetsbesluit ooit gemaakt dat bepaalt dat indien 30 april een zondag is, Koninginnedag op 29 april (dus zaterdag) gevierd zal worden ...quote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnedag is toch altijd op 30 aprilen zondag is 30 april
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er is een wetsbesluit ooit gemaakt dat bepaalt dat indien 30 april een zondag is, Koninginnedag op 29 april (dus zaterdag) gevierd zal worden ...
Serieus, ik maak geen grapje ...
Zie hier het bewijs ...
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
Ik had eigenlijk nog foto's verwacht vanavondquote:Op donderdag 27 april 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Tja ik zit ook met een biertje te relaxen ...
Maar vroeg gaan slapen vrees ik, dat relais ga ik voorlopig niet meer vinden
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klikquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog foto's verwacht vanavond![]()
Landelijke motordagen zijn op Zondag 30 april en Maandag 1 meiquote:Op donderdag 27 april 2006 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar op welk moment is de Motordagen @ cicrcuit Assen gepland
ik dacht dat dat ook een optie was, leek me iig wel leuk op daar ff te kijken
en idd, het weer moet meezitten...no way dat ik door de regen ga baggerenmaar dat bespreken we zondagochtend wel
Dat is wat anders dan pappa en mamma hotel he?quote:
Moeilijk te zien op een 2d foto, is het niet dat grote blok bovenaan, links van het midden?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef kratjuh het volgende:
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klik
Biertje voor degene die mij kan vertellen waar het knipper-relais zit ...
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef dribbel79 het volgende:
Morgenvroeg de CBR ophalen (en helaas ook dik afrekenen)...
Het nare is, ik heb een universeel relais dat er dus niet eens op lijkt .. Inderdaad, tot nu toe heb ik alleen kunnen vinden dat dat blokje het moet zijn, maar ik heb het gemeten en het is niet het apparaat dat voor de knippers zorgt.. Plus het heeft teveel draadjes (en een zekering van 30A) dus ik weet zeker dat ik die niet moet hebben ...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moeilijk te zien op een 2d foto, is het niet dat grote blok bovenaan, links van het midden?
Knipperrelais ziet er ongeveer zo uit.Maar dat wist je misschien al.
![]()
Anders toch ff zoeken aan de hand van de bedrading van de knippers zelf.![]()
Ghehequote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg wel eens een motor mee zonder betaling.Beoordelingsfoutje bij aankoop.
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatquote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klik
Biertje voor degene die mij kan vertellen waar het knipper-relais zit ...
Alle hulp is welkom want ik zit momenteel toch muurvast ...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatof waren die nou van een zx 7
![]()
D`r zal tovh niet veel verschil in zitten denk ik![]()
(Hopelijk help ik je hiermee) Wellicht bij je zekeringkastje, of idd in/ onder je cockpit...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
Ik vrees dat m'n cockpit eraf moet en dat het daar opeens blijkt te zitten ...
Ik vrees dus het laatste, het enige waar ik van gehoopt had het te kunnen laten zitten ..quote:Op donderdag 27 april 2006 21:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
(Hopelijk help ik je hiermee) Wellicht bij je zekeringkastje, of idd in/ onder je cockpit...
je hebt me ooit die van een 7 toegestuurdquote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef RB het volgende:
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatof waren die nou van een zx 7
![]()
D`r zal tovh niet veel verschil in zitten denk ik![]()
Ah, verklaart ook gelijk de naamquote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
Dat zekeringkastje zitten helaas echt alleen maar zekeringen in voor zover ik heb gezien ..![]()
Klopt als een busquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hebt me ooit die van een 7 toegestuurd
Motorzaak verkocht een motor van een partikulier.quote:
http://users.pandora.be/z1000/links/page1.htmquote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alle hulp is welkom want ik zit momenteel toch muurvast ...![]()
8:30 vertrekken uit tilburg, spreken we af of we onderweg eventueel aan gaan sluitenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
als ik toch in Assen ben wip ik daar wel langsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef RB het volgende:
[..]
Landelijke motordagen zijn op Zondag 30 april en Maandag 1 mei
Klik
Lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan niet mee... heel misschien wel onderweg even botsen.
Nou, geweldig...quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef bwt het volgende:
Hmm, goede weersverwachting voor het weekend
http://teletekst.nos.nl/tekst/704-01.html
Randvuurpatroon zeker.Zijn iets gevoeliger voor het niet perfect raken van de slagpinquote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
Kratjuh mail even als je wil.Heb of iets over het hoofd gezien of die MF dude is niet helemaal lekker.
Heb jij het trouwens weleens voor elkaar gekregen een patroon 4 keer te moeten herladen voor ie afging?Godver de godver, had net zo goed met een hamer op dat kl#teding kunnen gaan meppen... ;{
Weet niet waar je mee stond te schieten, maar ik heb wel 's gehad dat een patroon niet af gaat. Meestal lag het aan het geweer (ouwe AK47) waar de slagpin van vervuild was, waardoor deze niet ver genoeg uit de behuizing kon komen en dus slechts een klein putje of niks op het patroon maakte ...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
Heb jij het trouwens weleens voor elkaar gekregen een patroon 4 keer te moeten herladen voor ie afging?Godver de godver, had net zo goed met een hamer op dat kl#teding kunnen gaan meppen... ;{
En ik ging voor mijn doen nog wel vroeg slapen... het is voornamelijk een zonnige werkdag voor me. Toch hoop ik vanavond nog even de stad in te komen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie morgen.
En het is nog wel zo'n prachtige dag vandaag.
Als het van dit weer blijft,is het echt weer om een terrasje te gaan pakkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En ik ging voor mijn doen nog wel vroeg slapen... het is voornamelijk een zonnige werkdag voor me. Toch hoop ik vanavond nog even de stad in te komen.
Niet dus.. ik wou net posten hoe kut het weer is.. het begint hier al aardig te plenzenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het van dit weer blijft,is het echt weer om een terrasje te gaan pakken.Het is best warm buiten,alleen 's nacht koelt het flink af heb ik vannacht gemerkt
.
Is het eerlijk?Hier schijnt de zon nog volopquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet dus.. ik wou net posten hoe kut het weer is.. het begint hier al aardig te plenzen![]()
Ja. Check deze link eens: http://www.cable4u.nl/~vrien-v6/quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is het eerlijk?Hier schijnt de zon nog volop![]()
.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gisteren is hier de nieuwe S80 geintro'dheb ik gemist dus, net even in de showroom plaatsgenomen in de nieuwe limo
mooie bak weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, R2D2 reageert al 2 weken niet meer op Fok! èn e-mail..maak me zorgen.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 28-04-2006 12:17:14 ]
Heb het gezien ja.Lopik is hier het dichtste bij en daar is het volop zonnig,alleen de rest van Noord Nederland is een stuk slechter.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja. Check deze link eens: http://www.cable4u.nl/~vrien-v6/
Als je een klein stukje naar beneden scrolled zie je het beeld van webcams op verschillende plekken in Nederland.. en zoals je daar kunt zien is het hier kutweer in Lwd. Maar op andere plekken is het inderdaad mooi, zo lijkt het![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil de waah smiley...
Ik verliest hem steeds
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:Mwuah..háhá,,,Volvo,,middenklasse pauperbakken voor gemiddelde mensjes.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis iig weer een aardige facelift met een hoop nwe goodies
de versie die hier staat is een V8
![]()
.22LR he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:41 schreef richardgie het volgende:
Randvuurpatroon zeker.Zijn iets gevoeliger voor het niet perfect raken van de slagpin.
nouquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik toch in Assen ben wip ik daar wel langs![]()
...weet niet hoe de rest erover denkt
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis iig weer een aardige facelift met een hoop nwe goodies
de versie die hier staat is een V8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.
Of een Volvo truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.
Is dezelfde V8 als in de huidige XC90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ie in de S80 komt is zeker
is idd errug lekker
![]()
oortjes --> brommerzaak![]()
Worden we brutaal? Ik heb mijn B 'al' ruim 3 jaarquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kom je nog wel achter als je groot bent - B hebt![]()
Heb ook al een auto gehadquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gebruik em dan ook eensdan weet je waar we het over hebben
![]()
Ja, zeker weten? Weerberichten zinnen me nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maarre, we gaan wel ff langs het circuit zondag he
Valt genoeg te beleven dacht ik, in de pits/stands.. even kijken hoe anderen zich uitleven op het circuitquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja, wel ff het weer afwachten
Maar mocht het meezitten en we gaan naar Assen dan wel naar het circuit dus
Mijn oude V8.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
V8 is rommel.. zuipt als een tierelier![]()
Het is de Josti MC van Nederland, dus stoere mensen hebben we niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Faithy het volgende:
na 3 ietwat chaotische dagen op het werk en thuis even eenen een
voor de stoerste motormensen van Fok!
![]()
Netjes.. mijn oude barrel deed 1 op 11 en dat was een 4cyl. 1.6 liter multipoint injectiequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude V8.![]()
[afbeelding]
5.7 liter Tpi inject, liep 1:8 met een fluwelen gasvoetje. Maar dan was er niks aan.![]()
Wel maar slechts 1.200 Rpm op de snelweg bij 120 km/u.![]()
![]()
![]()
![]()
Kilometerstand is wel een beetje aan de hoge kant naar mijn mening,quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:34 schreef Rib-i het volgende:
Hier regent het inmiddels ...
Ik ben vandaag langs wat lokale motorshops geweest
[afbeelding]
Model: Suzuki GSX-R750
Vraagprijs: 1750 Euro (Krijg ik vast nog wel wat vanaf)
Bouwjaar: 1990
Kilometerstand: Ca. 80.000
De bedoeling is er een streetfighter van te maken, is het wat of moet ik het niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |