hm dat is wel raar danquote:
Ja, jammer dat je aan een advertentie geen rechten kan ontlenen. Anders stonden er morgen genoeg mensen aan de deur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
En dan ineens piccies posten van je nieuwe motorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef dribbel79 het volgende:
zal ik es bellen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?![]()
website doet ook niet veelquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
categorie: Zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
Hallo zeg, das nie nixquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben net pas klaar met werken
![]()
was een lange dag![]()
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?quote:
Ik heb vandaag wel lekker gereden jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?
ook zo veel last gehad van stof en vuil in de lucht?
heb vandaag erg veel met me ogen zitten knipperen om dat vuil kwijt te raken
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil wat te vreten...![]()
Even kijken wat er nog te halen valt in dit studentenhuis.. ik weet zeker van niks, maar ik ga toch maar even kijken (houd je bezig hè)
ik heb me al uitgeleefd voor tweequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
Leeuwardenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef AndreB. het volgende:
Studentenhuis waar?
Hehe, bij mij kunnen er ook wel een paar kilo'tjes afquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wordt hier met de dag dikker,ben vanaf vorig jaar Juni toen m'n maag er uit is gehaald al ruim 10 kilo aangekomen
![]()
![]()
.
Krijg het in m'n leren pak ook knap warm toen ik dat nog met enige regelmaat droeg,maar sinds ik een textiel pak heb draag ik de leren over-all helemaal niet meer.Kan je trouwens ook bar weinig in mee nemen,je papieren en daar houdt het mee op.Zit alleen maar een heel klein binnen zakje in,en als je wat rechter op zit,zit het ook niet echt comfortabel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef bwt het volgende:
Van de warmte heb ik geen last gehad vandaag.
Leer,,, does wonders...
was vandaag iets van 130 Km of zo.
lekker rond gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |