Ahhhhhquote:
Ik koop banden meestal gewoon, die compound zelf mixen is zoveel werkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Bandje maken en rijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me ... Waarom geven ze nooit Lentevrij ofzo ...
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...quote:
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zwetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zweten![]()
![]()
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...
Tijd dat ze daar 's wat aan doen, is al 3 jaar hetzelfde begreep ik ...
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoKan niet zo geweldig tegen hitte
![]()
![]()
Ja ok maar om nou een krachtige centrale airco voor mijn slaapkamer aan te schaffenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...
Moet toch gewoon kunnen met een stevige centrale airco ...![]()
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef bwt het volgende:
Lekkere gereden moet ik zeggen - en dat voor de eerste keer dit jaar
alleen een beetje erg last van mijn hand - van het inknijpen van de koppeling
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgen<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Nope nog niet maar zometeen welquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Nope, ik heb de motor gepoetst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa vandaag toch nog gereden![]()
Vanmiddag op de bus gestapt naar mijn ouders, en training afgebeld![]()
Middag gereden, was knap warm zeg! Meteen ook de motor maar hier op mijn stekkie gedumpt![]()
ja jaquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:53 schreef bwt het volgende:
[..]Het is bedroevend ja met die benzineprijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgenIk schrik er steeds van wat je kwijt bent tijdens een leuk dagje rijden. Wat dat betreft is het leuke er eigenlijk vanaf
, maar ik kan echt niet stoppen met rijden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef bwt het volgende:
Hmmm, ga je jezelf al quoten om 4 op 1 rij te halen?
[edit]
[..]
ja ja
[/edit]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik was nog van plan om richting dat industrieterreintje te rijden waar Mercy regelmatig rijd, maar de temp. is flink gedaald
Inderdaad ja, bochtjes nemen en accelerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.Een paar rondjes rijden is al leuk.
![]()
ik denk dat ze op z'n minst een 3 zijn vergeten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bochtjes nemen en acceleren![]()
Goh, ik ben net een klein kind![]()
[afbeelding]
Wie denkt dat dit waar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |