Ahhhhhquote:
Ik koop banden meestal gewoon, die compound zelf mixen is zoveel werkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Bandje maken en rijden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef kratjuh het volgende:
Ik verveel me ... Waarom geven ze nooit Lentevrij ofzo ...
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...quote:
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zwetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah ... Tis toch f*kking discriminatie om als er een beetje ijs of sneeuw ligt wel vrij te geven en als het eindelijk eens mooi weer is niet ...
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt nog veeel warmer dus over een paar maandjes zit je wss met 30+ graden je kantoor uit te zweten![]()
![]()
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:54 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Idd, airco hier is maar berekend op 3 man en een paardenkop ipv 14 man inclusief pc's ...
Tijd dat ze daar 's wat aan doen, is al 3 jaar hetzelfde begreep ik ...
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel plezier daar, heb hier zonnewerende gordeinen die geen hitte doorlaten, 2 ventilators en een draagbare aircoKan niet zo geweldig tegen hitte
![]()
![]()
Ja ok maar om nou een krachtige centrale airco voor mijn slaapkamer aan te schaffenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die hebben ze hier ook, maar daar willen de werknemers hier graag vanaf (werkt niet goed en staat op onhandige plekken waardoor men RSI-achtige klachten kan krijgen) ...
Moet toch gewoon kunnen met een stevige centrale airco ...![]()
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef bwt het volgende:
Lekkere gereden moet ik zeggen - en dat voor de eerste keer dit jaar
alleen een beetje erg last van mijn hand - van het inknijpen van de koppeling
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat kan betekenen dat je veeeeeel te weinig gereden heb dit jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgen<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Nope nog niet maar zometeen welquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Nope, ik heb de motor gepoetst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef bwt het volgende:
is iedereen nu in eens motor rijden of zo?
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaa vandaag toch nog gereden![]()
Vanmiddag op de bus gestapt naar mijn ouders, en training afgebeld![]()
Middag gereden, was knap warm zeg! Meteen ook de motor maar hier op mijn stekkie gedumpt![]()
ja jaquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:53 schreef bwt het volgende:
[..]Het is bedroevend ja met die benzineprijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tell me about it![]()
![]()
d'r moet genoeg geld apart gezet worden om voor benzine te zorgenIk schrik er steeds van wat je kwijt bent tijdens een leuk dagje rijden. Wat dat betreft is het leuke er eigenlijk vanaf
, maar ik kan echt niet stoppen met rijden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:48 schreef bwt het volgende:
Hmmm, ga je jezelf al quoten om 4 op 1 rij te halen?
[edit]
[..]
ja ja
[/edit]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
Ik was nog van plan om richting dat industrieterreintje te rijden waar Mercy regelmatig rijd, maar de temp. is flink gedaald
Inderdaad ja, bochtjes nemen en accelerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net iets te laat he? Hoewel... volgens mij is het nog best goed te doen.Een paar rondjes rijden is al leuk.
![]()
ik denk dat ze op z'n minst een 3 zijn vergeten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaad ja, bochtjes nemen en acceleren![]()
Goh, ik ben net een klein kind![]()
[afbeelding]
Wie denkt dat dit waar is?
hm dat is wel raar danquote:
Ja, jammer dat je aan een advertentie geen rechten kan ontlenen. Anders stonden er morgen genoeg mensen aan de deur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
En dan ineens piccies posten van je nieuwe motorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef dribbel79 het volgende:
zal ik es bellen?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh leuk, kon je 'm toch gewoon binnen kwijt?![]()
website doet ook niet veelquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hm dat is wel raar dan![]()
zouden ze failliet zijn en volgende week dringend geld nodig hebben of zoZelfs voor een zaak die failliet gaat, zijn dit nog absurde prijzen. Maar ik ben wel nieuwsgierig nu.
lijkt me dus een prima stunt om de aandacht te trekken![]()
categorie: Zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
Hallo zeg, das nie nixquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben net pas klaar met werken
![]()
was een lange dag![]()
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?quote:
Ik heb vandaag wel lekker gereden jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey richardgie, Lekker gereden vandaag?
ook zo veel last gehad van stof en vuil in de lucht?
heb vandaag erg veel met me ogen zitten knipperen om dat vuil kwijt te raken
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uitquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nope, ik heb de motor gepoetst.Wat een takkeklus zeg
Het begin was leuk.
Met het begin bedoel ik nagenoeg de hele motor wassen en poetsen en ik was toen al ongeveer een uur en een kwartier bezig. Daarna ben ik met de wielen begonnen, maar die waren zo pekzwart
dat ik het eigenlijk al op wilde geven. Ze wilden maar niet geel worden.
![]()
Eindelijk toch even doorgezet en na drie kwartier schrobben zag het er goed genoeg uit.
![]()
Zul je zien dat ik straks toch weer vlekken zie zitten.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik wil wat te vreten...![]()
Even kijken wat er nog te halen valt in dit studentenhuis.. ik weet zeker van niks, maar ik ga toch maar even kijken (houd je bezig hè)
ik heb me al uitgeleefd voor tweequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hierrrrrr staat er ook nog ééntje.....dying for a bath. Aangezien jij nu de smaak te pakken hebt, nodig ik je uit![]()
![]()
mijn velgen sijn swart....dat scheelt wel iets![]()
Leeuwardenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef AndreB. het volgende:
Studentenhuis waar?
Hehe, bij mij kunnen er ook wel een paar kilo'tjes afquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik wordt hier met de dag dikker,ben vanaf vorig jaar Juni toen m'n maag er uit is gehaald al ruim 10 kilo aangekomen
![]()
![]()
.
Krijg het in m'n leren pak ook knap warm toen ik dat nog met enige regelmaat droeg,maar sinds ik een textiel pak heb draag ik de leren over-all helemaal niet meer.Kan je trouwens ook bar weinig in mee nemen,je papieren en daar houdt het mee op.Zit alleen maar een heel klein binnen zakje in,en als je wat rechter op zit,zit het ook niet echt comfortabel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef bwt het volgende:
Van de warmte heb ik geen last gehad vandaag.
Leer,,, does wonders...
was vandaag iets van 130 Km of zo.
lekker rond gereden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb me al uitgeleefd voor twee![]()
Dacht dat jij een sixpack hadquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe, bij mij kunnen er ook wel een paar kilo'tjes af![]()
Neee, daarvoor moet je bij mij zijnquote:
quote:
Heb een keer spice chikken cup a soup zitten eten.Brandt ook je bek uit,en je wordt er erg dorstig van,eigenlijk is alles wat je uit pakjes eet te pittig of zout,en Hertog Jan vindt ik een geweldig biertje,niet te bitter.Moet eigenlijk alleen nog eens het bier van stadsbrouwerij Houdaan of de Drie ringen hier in Amersfoort nog eens gaan proberenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:28 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hehe kratjes hebben we inderdaad. Zit nu aan de noodles
Brandt je de bek ook uit, spicy as hell![]()
Hertog Jan is trouwens wel erg lekker![]()
Jammer dat er hier nergens een Boni in de buurt is![]()
Bij een lokale motoshop passen, kijken of je over de prijs kan onderhandelen. Als ze niet willen/kunnen onderhandelen dan bestel je de jas alsnog bij Motodrome.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:36 schreef BazzieK het volgende:
Goed plan, ga binnenkort met mijn pa en broertje kleding uitzoeken aangezien mijn vaders motor er ook aan zit te komen en dan moet er toch wel wat onderhandelruimte zijn aangezien we flink wat gaan uitgeven
quote:Op woensdag 26 april 2006 09:35 schreef AndreB. het volgende:
[..]Leeuwarden... Kom maar eens langs in m'n studentenhuis te groningen en leer
Leeuwarden.. niks mis mee!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:41 schreef Faithy het volgende:
Leeuwarden.. kom anders even naar Den Haag![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |