En zo istquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMs
Donderdagavond = studenten-stapavond hè, dus is al redelijk cheapquote:Op donderdag 27 april 2006 19:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMs
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenachquote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnenacht zal je bedoelen
Jij woont nog het dichtste bij
![]()
Weet je zeker dat je zo stel op sprong van de VT1100 voor de goede motor gekozen hebt?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenach
Waarom zien universele relais er totaal anders uit dan kawa-relais![]()
Ik vind die ZX9R wel heel mooi hoor, laat daar geen misverstand over bestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koninginnedag is toch altijd op 30 aprilquote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zaterdag = koninginnedag overigens ... Dus vrijdag is koninginnenach
Waarom zien universele relais er totaal anders uit dan kawa-relais![]()
Vergeet de doperwten nietquote:Op donderdag 27 april 2006 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
JaaaaaH.. nu alweer etentijd.![]()
Althans, na de afwas van gisteren nog weggewerkt te hebben.![]()
![]()
Er is een wetsbesluit ooit gemaakt dat bepaalt dat indien 30 april een zondag is, Koninginnedag op 29 april (dus zaterdag) gevierd zal worden ...quote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnedag is toch altijd op 30 aprilen zondag is 30 april
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Er is een wetsbesluit ooit gemaakt dat bepaalt dat indien 30 april een zondag is, Koninginnedag op 29 april (dus zaterdag) gevierd zal worden ...
Serieus, ik maak geen grapje ...
Zie hier het bewijs ...
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
Ik had eigenlijk nog foto's verwacht vanavondquote:Op donderdag 27 april 2006 21:21 schreef kratjuh het volgende:
Tja ik zit ook met een biertje te relaxen ...
Maar vroeg gaan slapen vrees ik, dat relais ga ik voorlopig niet meer vinden
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klikquote:Op donderdag 27 april 2006 21:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog foto's verwacht vanavond![]()
Landelijke motordagen zijn op Zondag 30 april en Maandag 1 meiquote:Op donderdag 27 april 2006 21:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar op welk moment is de Motordagen @ cicrcuit Assen gepland
ik dacht dat dat ook een optie was, leek me iig wel leuk op daar ff te kijken
en idd, het weer moet meezitten...no way dat ik door de regen ga baggerenmaar dat bespreken we zondagochtend wel
Dat is wat anders dan pappa en mamma hotel he?quote:
Moeilijk te zien op een 2d foto, is het niet dat grote blok bovenaan, links van het midden?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef kratjuh het volgende:
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klik
Biertje voor degene die mij kan vertellen waar het knipper-relais zit ...
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef dribbel79 het volgende:
Morgenvroeg de CBR ophalen (en helaas ook dik afrekenen)...
Het nare is, ik heb een universeel relais dat er dus niet eens op lijkt .. Inderdaad, tot nu toe heb ik alleen kunnen vinden dat dat blokje het moet zijn, maar ik heb het gemeten en het is niet het apparaat dat voor de knippers zorgt.. Plus het heeft teveel draadjes (en een zekering van 30A) dus ik weet zeker dat ik die niet moet hebben ...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moeilijk te zien op een 2d foto, is het niet dat grote blok bovenaan, links van het midden?
Knipperrelais ziet er ongeveer zo uit.Maar dat wist je misschien al.
![]()
Anders toch ff zoeken aan de hand van de bedrading van de knippers zelf.![]()
Ghehequote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg wel eens een motor mee zonder betaling.Beoordelingsfoutje bij aankoop.
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatquote:Op donderdag 27 april 2006 21:32 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kheb een foto van m'n accu+bedrading voor je ... klik
Biertje voor degene die mij kan vertellen waar het knipper-relais zit ...
Alle hulp is welkom want ik zit momenteel toch muurvast ...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatof waren die nou van een zx 7
![]()
D`r zal tovh niet veel verschil in zitten denk ik![]()
(Hopelijk help ik je hiermee) Wellicht bij je zekeringkastje, of idd in/ onder je cockpit...quote:Op donderdag 27 april 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
Ik vrees dat m'n cockpit eraf moet en dat het daar opeens blijkt te zitten ...
Ik vrees dus het laatste, het enige waar ik van gehoopt had het te kunnen laten zitten ..quote:Op donderdag 27 april 2006 21:54 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
(Hopelijk help ik je hiermee) Wellicht bij je zekeringkastje, of idd in/ onder je cockpit...
je hebt me ooit die van een 7 toegestuurdquote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef RB het volgende:
Heb nog ergens op m`n pc alle tekeningen van een zx9 staan op microfiche formaatof waren die nou van een zx 7
![]()
D`r zal tovh niet veel verschil in zitten denk ik![]()
Ah, verklaart ook gelijk de naamquote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef kratjuh het volgende:
Dat zekeringkastje zitten helaas echt alleen maar zekeringen in voor zover ik heb gezien ..![]()
Klopt als een busquote:Op donderdag 27 april 2006 22:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hebt me ooit die van een 7 toegestuurd
Motorzaak verkocht een motor van een partikulier.quote:
http://users.pandora.be/z1000/links/page1.htmquote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Alle hulp is welkom want ik zit momenteel toch muurvast ...![]()
8:30 vertrekken uit tilburg, spreken we af of we onderweg eventueel aan gaan sluitenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
als ik toch in Assen ben wip ik daar wel langsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef RB het volgende:
[..]
Landelijke motordagen zijn op Zondag 30 april en Maandag 1 mei
Klik
Lekker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan niet mee... heel misschien wel onderweg even botsen.
Nou, geweldig...quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef bwt het volgende:
Hmm, goede weersverwachting voor het weekend
http://teletekst.nos.nl/tekst/704-01.html
Randvuurpatroon zeker.Zijn iets gevoeliger voor het niet perfect raken van de slagpinquote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
Kratjuh mail even als je wil.Heb of iets over het hoofd gezien of die MF dude is niet helemaal lekker.
Heb jij het trouwens weleens voor elkaar gekregen een patroon 4 keer te moeten herladen voor ie afging?Godver de godver, had net zo goed met een hamer op dat kl#teding kunnen gaan meppen... ;{
Weet niet waar je mee stond te schieten, maar ik heb wel 's gehad dat een patroon niet af gaat. Meestal lag het aan het geweer (ouwe AK47) waar de slagpin van vervuild was, waardoor deze niet ver genoeg uit de behuizing kon komen en dus slechts een klein putje of niks op het patroon maakte ...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef hollander172 het volgende:
Heb jij het trouwens weleens voor elkaar gekregen een patroon 4 keer te moeten herladen voor ie afging?Godver de godver, had net zo goed met een hamer op dat kl#teding kunnen gaan meppen... ;{
En ik ging voor mijn doen nog wel vroeg slapen... het is voornamelijk een zonnige werkdag voor me. Toch hoop ik vanavond nog even de stad in te komen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goeie morgen.
En het is nog wel zo'n prachtige dag vandaag.
Als het van dit weer blijft,is het echt weer om een terrasje te gaan pakkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En ik ging voor mijn doen nog wel vroeg slapen... het is voornamelijk een zonnige werkdag voor me. Toch hoop ik vanavond nog even de stad in te komen.
Niet dus.. ik wou net posten hoe kut het weer is.. het begint hier al aardig te plenzenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het van dit weer blijft,is het echt weer om een terrasje te gaan pakken.Het is best warm buiten,alleen 's nacht koelt het flink af heb ik vannacht gemerkt
.
Is het eerlijk?Hier schijnt de zon nog volopquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niet dus.. ik wou net posten hoe kut het weer is.. het begint hier al aardig te plenzen![]()
Ja. Check deze link eens: http://www.cable4u.nl/~vrien-v6/quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is het eerlijk?Hier schijnt de zon nog volop![]()
.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gisteren is hier de nieuwe S80 geintro'dheb ik gemist dus, net even in de showroom plaatsgenomen in de nieuwe limo
mooie bak weer hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw, R2D2 reageert al 2 weken niet meer op Fok! èn e-mail..maak me zorgen.![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 28-04-2006 12:17:14 ]
Heb het gezien ja.Lopik is hier het dichtste bij en daar is het volop zonnig,alleen de rest van Noord Nederland is een stuk slechter.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja. Check deze link eens: http://www.cable4u.nl/~vrien-v6/
Als je een klein stukje naar beneden scrolled zie je het beeld van webcams op verschillende plekken in Nederland.. en zoals je daar kunt zien is het hier kutweer in Lwd. Maar op andere plekken is het inderdaad mooi, zo lijkt het![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil de waah smiley...
Ik verliest hem steeds
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:Mwuah..háhá,,,Volvo,,middenklasse pauperbakken voor gemiddelde mensjes.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tis iig weer een aardige facelift met een hoop nwe goodies
de versie die hier staat is een V8
![]()
.22LR he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:41 schreef richardgie het volgende:
Randvuurpatroon zeker.Zijn iets gevoeliger voor het niet perfect raken van de slagpin.
nouquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als ik toch in Assen ben wip ik daar wel langs![]()
...weet niet hoe de rest erover denkt
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tis iig weer een aardige facelift met een hoop nwe goodies
de versie die hier staat is een V8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.
Of een Volvo truckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:19 schreef Worldbeater het volgende:
Een Volvó met een V8.. conceptcar zeker.
Is dezelfde V8 als in de huidige XC90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ie in de S80 komt is zeker
is idd errug lekker
![]()
oortjes --> brommerzaak![]()
Worden we brutaal? Ik heb mijn B 'al' ruim 3 jaarquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kom je nog wel achter als je groot bent - B hebt![]()
Heb ook al een auto gehadquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gebruik em dan ook eensdan weet je waar we het over hebben
![]()
Ja, zeker weten? Weerberichten zinnen me nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Maarre, we gaan wel ff langs het circuit zondag he
Valt genoeg te beleven dacht ik, in de pits/stands.. even kijken hoe anderen zich uitleven op het circuitquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja, wel ff het weer afwachten
Maar mocht het meezitten en we gaan naar Assen dan wel naar het circuit dus
Mijn oude V8.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
V8 is rommel.. zuipt als een tierelier![]()
Het is de Josti MC van Nederland, dus stoere mensen hebben we niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef Faithy het volgende:
na 3 ietwat chaotische dagen op het werk en thuis even eenen een
voor de stoerste motormensen van Fok!
![]()
Netjes.. mijn oude barrel deed 1 op 11 en dat was een 4cyl. 1.6 liter multipoint injectiequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude V8.![]()
[afbeelding]
5.7 liter Tpi inject, liep 1:8 met een fluwelen gasvoetje. Maar dan was er niks aan.![]()
Wel maar slechts 1.200 Rpm op de snelweg bij 120 km/u.![]()
![]()
![]()
![]()
Kilometerstand is wel een beetje aan de hoge kant naar mijn mening,quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:34 schreef Rib-i het volgende:
Hier regent het inmiddels ...
Ik ben vandaag langs wat lokale motorshops geweest
[afbeelding]
Model: Suzuki GSX-R750
Vraagprijs: 1750 Euro (Krijg ik vast nog wel wat vanaf)
Bouwjaar: 1990
Kilometerstand: Ca. 80.000
De bedoeling is er een streetfighter van te maken, is het wat of moet ik het niet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |