Tilburg, een paar weken terug nog naar Vaassen gereden. Ik laat het van het weer afhangen want het was niet leuk in de harde wind en regenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]waar woon je eigenlijk
missch kunnen wij samen rijden?? ik woon in Arnhem...
is goedquote:Op woensdag 26 april 2006 17:54 schreef Rib-i het volgende:
Tilburg, een paar weken terug nog naar Vaassen gereden. Ik laat het van het weer afhangen want het was niet leuk in de harde wind en regen![]()
Ik mis de planning voor de Gixxer.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:26 schreef Makster het volgende:
NExt step:
Waskamer afmaken, werkbank maken in de schuur. Motoren hierheen sjeffen, KLX spuiten. En blazen, dat is de planning![]()
Mocht het niet doorgaan door het weer, ik ben wel van plan om eens in de buurt van Arnhem/Nijmegen te rijden. Als je iets weet hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is goedhetzelfde geldt voor mij hoor
ik ga echt niet meer dan 3 uur (heen en weer) de snelweg op in de regen
maar het wordt vast goed weer
edit: volgens de routeplanner kom je wel langs Arnhem als je naar Assen gaat![]()
ik neem aan dat RB hier wel een goed idee voor heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 22:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm Assen.. spreken we met z'n allen ergens af in Assen dan? Of bij het circuit ofzo.
Denk dat het beste is dat mensen 's ochtends nog wel even posten dat ze gaan vertrekken of dat ze thuisblijven, aangezien het weer nogal kan verschillen in de delen van Nederland. Heb er wel zin in
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Rib-i het volgende:
Mocht het niet doorgaan door het weer, ik ben wel van plan om eens in de buurt van Arnhem/Nijmegen te rijden. Als je iets weet hou ik me aanbevolen![]()
Berg & Dal, zevenheuvelenweg
quote:
Gaan we doen!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ik weet wel een paar leuke dijkjes hier in de buurt
Overal spierpijn van het crossenquote:[..]leuk speelgoed
Ik heb meer vrije tijd dan geld om de plots ontstane financiele gaten te vullen, niemand op zoek naar een IT-er?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:11 schreef richardgie het volgende:
Hiep hoi,het begint nu toch echt voorjaar te worden.De zon schijnt,de vogeltjes zijn druk bezig met nestjes bouwen
en de bomen en struiken staan weer volop in de knop,en dat al een paar dagen lang,en richardgie heeft van de week alweer een stukje over de dijk getoerd,zonder dat er gegierd was
.Wat kan het leven toch mooi zijn zo af en toe.Alleen jammer dat er in dat werken zo veel vrije tijd gaat zitten.
Sorry,ben helaas niet van de werkvoorzieningquote:Op donderdag 27 april 2006 11:27 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb meer vrije tijd dan geld om de plots ontstane financiele gaten te vullen, niemand op zoek naar een IT-er?
Het moet wel mogelijk zijn om te kunnen FOKken onder werktijd![]()
Dan heb je het vast heeeeeeel drukquote:Op donderdag 27 april 2006 11:31 schreef Faithy het volgende:
ik ben geen IT-er maar Fok! wel tijdens werktijd
ik ookquote:ik ben geen IT-er maar Fok! wel tijdens werktijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef RB het volgende:
Ik ga niet op alles reageren![]()
Als ik het goed heb zijn er een paar van jullie die naar assen willen komen![]()
![]()
OPM
Fulcrum
Rib-i
en misschien BWT en Pepijn
Zou een mooi ploegje zijn![]()
Afsprekken op het Jack Middelburg plein is dan een optie of ergens waar jeof id kan krijgen
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langsquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:26 schreef RB het volgende:
Ik ga niet op alles reageren![]()
Als ik het goed heb zijn er een paar van jullie die naar assen willen komen![]()
![]()
OPM
Fulcrum
Rib-i
en misschien BWT en Pepijn
Zou een mooi ploegje zijn![]()
Afsprekken op het Jack Middelburg plein is dan een optie of ergens waar jeof id kan krijgen
enne, wanneer is dat ook al weerquote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
Zondag aanstaandequote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef bwt het volgende:
[..]
enne, wanneer is dat ook al weer
is best wel handig om f te weten ook al weer
Lijkt me leuk.. al moet ik dan wel vroeg weg. Ga ook nog flink op stap zaterdag (koninginnedag)quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Route is iets van 160 kilometer 11:00 samenkomst 11:30 rijden dacht ik zo, en we komen niet bij een Mac Langs![]()
Koninginnenacht zal je bedoelenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lijkt me leuk.. al moet ik dan wel vroeg weg. Ga ook nog flink op stap zaterdag (koninginnedag)![]()
Ja, shame on mequote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef RB het volgende:
[..]
Koninginnenacht zal je bedoelen
Jij woont nog het dichtste bij
![]()
Is voor jou maar 54 min of 66 kilometerquote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, shame on me![]()
Hoop dat het niet te laat wordt dan![]()
Ja maar als ik 6 uur 's ochtends straalbezopen thuis kom.. dan weet ik niet of het verstandig is om 10 uur weer op de motor te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef RB het volgende:
[..]
Is voor jou maar 54 min of 66 kilometer![]()
Dan zuip je toch wat minder - kun je dat geld in de benziene steken voor de KMsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja maar als ik 6 uur 's ochtends straalbezopen thuis kom.. dan weet ik niet of het verstandig is om 10 uur weer op de motor te zitten![]()
Maar zo laat zal het wel niet worden, dus ik ben wel van de partij.. tenzij het echt heel slecht weer is (maar dat geldt voor iedereen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |