ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben de FOK-MC/M-F msn chat sessie misgelopen![]()
Heb wel zin om hier heen te gaan met RBquote:Op woensdag 26 april 2006 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
30 april: 16e Landelijke Motordagen
Ik ookquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja lijkt me ook leuk, maar willen jullie dan rijden op het circuit? If so, tour of ster sessie(s)?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heb wel zin om hier heen te gaan met RB![]()
Fullie -->
Ik niet.Mis er dus ook niks aanquote:Op woensdag 26 april 2006 10:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
nee niet het circuit op, denk dat we daar ook veel te laat voor zijn. we kunnen natuurlijk wel zelf gaan toeren daarnaquote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ja lijkt me ook leuk, maar willen jullie dan rijden op het circuit? If so, tour of ster sessie(s)?![]()
Ja prima, count me inquote:Op woensdag 26 april 2006 11:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee niet het circuit op, denk dat we daar ook veel te laat voor zijn. we kunnen natuurlijk wel zelf gaan toeren daarna
quote:
RB ging volgens mij richting Pepsel vanavond voor een soepkom koffie.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat er allemaal te doen is weet ik niet precies, hopelijk komt RB nog ff langs zodat we concrete afspraken kunnen maken
Nog meer geinteresseerdenTis wel een eindje rijden, 't zou sowieso leuk zijn als er meer gingen
dan kunnen we er ook evt. samen heen rijden
Hoelaat wil je vertrekken? Ik heb wel interesse.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat er allemaal te doen is weet ik niet precies, hopelijk komt RB nog ff langs zodat we concrete afspraken kunnen maken
Nog meer geinteresseerdenTis wel een eindje rijden, 't zou sowieso leuk zijn als er meer gingen
dan kunnen we er ook evt. samen heen rijden
ach, die voorspellingen veranderen met de dagquote:Op woensdag 26 april 2006 12:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoelaat wil je vertrekken? Ik heb wel interesse.
Net de weersverwachting bekeken, 50 % kans op regen
Dan is 240 Km enkele reis een beetje teveelIk rij wel in mijn regio
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heb wel zin om hier heen te gaan met RB![]()
Fullie -->
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
leuk idee
waarschijnlijk zijn wij ook gewoon van de partij![]()
Ik geloof dat hij vandaag geen internet bij de hand heeftquote:Op woensdag 26 april 2006 11:54 schreef ondeugend het volgende:
RB ging volgens mij richting Pepsel vanavond voor een soepkom koffie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |