en wat een contrastquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:die pic was ik kwijt, mail em ff full size pls
vrouwenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik wil de waah smiley...
Ik verliest hem steeds
Dit was ook een leuke bak, dot gas bijgeven in de bocht..quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Netjes.. mijn oude barrel deed 1 op 11 en dat was een 4cyl. 1.6 liter multipoint injectie![]()
Die zoog mijn bankrekening ook vrij snel leeg![]()
Poser.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vrouwen [afbeelding]
hoe staat het met je zoektocht
RWD roeltquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:13 schreef Worldbeater het volgende:
In de winter was het helemaal grappig.
ik was vergeten mijn [/poser] modus weer te gevenquote:Poser.
that makes two of usquote:Heb de full size niet.
en dit jaar gaat het er eindelijk van komenquote:
good ol' dayzquote:[afbeelding]
Motortjes daarvoor.![]()
[afbeelding]
Fok! meeting met ikke, Rietvaerder, Gerako, Makster, en OPM op de blauw paarse Kwak.![]()
[afbeelding]
ywquote:
je hebt wel een geduld zegquote:Binnenkort ga ik even gericht zoeken bij dealers in de buurt... even zitten, even proefrijden op een aantal modellen en dan kijken of ik de centen bij elkaar heb.
mijn ideequote:En wat de zondagmeet betreft... in eerste instantie was de motordag de bedoeling met daarnaast eventueel een route toch ?
Ik zal wel moeten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt wel een geduld zegnu je na ruim twee te hebben meegelurkt/gepost eindelijk je papiertje hebt
Heb ik al een week binnen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Ten tweede ( of eigenlijk ten achtste) wacht ik op teruggaaf van de Nederlandsche belastingdienst en heb ik ook nog een oud huis wat af en toe om onderhoud vraagt.
Patat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:50 schreef ondeugend het volgende:
Patatje gegeten... en nu even de stad in.
quote:
Mijn reactie op zijn tvp.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:07 schreef mogas het volgende:
[...]
Ik word depresief als ik hoor wat die klootviool van een Wouter Bos van plan is
WOUTER KABOUTER !!!![/url]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Och, of het nou uit de lengte of uit de breedte moet komen.
Ik was vroeger een halve politicoloog, maar sinds Pim volg ik het allemaal niet meer zo.
Politiek is geen idealisme, behalve bij de schizofrene Ayaan Hirsi Ali, ze zitten er alleen maar om zelf een lekkere boterham te verdienen.
(ooit een keer Paul Rosenmöller als klant meegemaakt, daar kwam weinig sociaal gevoel bij kijken-ikke-ikke- en de rest kan stikken, viel me van hem tegen)
In het bedrijfleven zouden 99% van de heren uitgekakt worden wegens een gebrek aan flair, en de rest wil gewoon niet meer zo hard werken. (zoals ex Shell topmannen ..)
Het is allemaal gewoon een hele grote waterstofperoxide poppenkast.
Maar als ik hun was zou ik ook op deze manier het maximale uit je carriere rapen.
K'zie het maar een beetje cabaretachtig.. leven en laten leven. :]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef erikgixer het volgende:
worldbeater......heftig zo voor het weekend![]()
![]()
Aha daarop. Bijna weg slaat vast op maandag. Dat is dus nog 3 nachtjes slapen.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Aha daarop. Bijna weg slaat vast op maandag. Dat is dus nog 3 nachtjes slapen.![]()
ja echt welquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, in het koppie dus bijna weg.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |