Respect. Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Relax ik was de fouten in de OP nog aan het verbeteren ken niet alles tegelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Snakey het volgende:
Zet um ook effe stickie de volgende keer.
Daar worden ze niet blij van in MUZ.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
]afbeelding[/url] ??
Ik denk dat ie reageerde op je TR. En post in je topic.quote:
En? Ben je Pool?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:08 schreef SiemeN het volgende:
Als ik Pool was zou ik nu een tvp plaatsen.
Nee.quote:
Nee, hij is BrauN. Dat weet toch iedereeN?quote:
Waaaaah!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:09 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben BrauN.
Dat weet toch iedereen.
Ik dacht dat je mijn post al had gelezen, en me in het ootje nam.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:10 schreef Bupatih het volgende:
Wat eng!We typten gewoon nagenoeg hetzelfde!
http://forum.fok.nl/topic/848637/1/50#37271681quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn post al had gelezen, en me in het ootje nam.
Miraculeus, ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/848637/1/50#37271681
http://forum.fok.nl/topic/848637/1/50#37271685
Zie!
Ah man zeur nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:20 schreef SiemeN het volgende:
Hé, slome duikelaars, er zijn al geruime tijd twéé goedemorgen topics open.
Joh .. lekker op tijd Yvonne.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:12 schreef yvonne het volgende:
Mag die hele Dribbel_ bende dood alsjeblieft?
Dit is pas nuttige FB!
ONZ is zwaar de nek omgedraaid en verratelslangt
Jaja, beter laat dan nooitquote:
delete je je eigen bagger dan ook even?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef yvonne het volgende:
Opflikkeren met dat gekutbagger.
Euhm, nee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef remlof het volgende:
[..]
delete je je eigen bagger dan ook even?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef yvonne het volgende:
Opflikkeren met dat gekutbagger.
Jij zou bellen met FOK!radioquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:32 schreef yvonne het volgende:
Mooi, doei, neem je die hele kneuzen-club even met je mee?
Je zou het natuurlijk ook gewoon over kunen typen, 't is maar een idee hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jammer dat je hier geen plaatjes als signature kan doen
[afbeelding]
Laat eens zien dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:00 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk ook gewoon over kunen typen, 't is maar een idee hoor.
En ook verwijderd. Opgetyft inderdaad.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Snakey het volgende:
Tief eens op met je bagger hier Dribbel_
Okee ik ben wegquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Snakey het volgende:
Tief eens op met je bagger hier Dribbel_
Dank u.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ook verwijderd. Opgetyft inderdaad.
Niet zo goed, Stof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Buup. Hoe gaat het met de kwaliteit van ONZ? Volgens oppergoeroe y.?
Ik vind ook dat zulke mods moeten sterven. Het voegt immers niets toe.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo goed, Stof.Volgens y. dan, hè.
Er zijn zelfs mods die niks anders dan een enkele smiley posten.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat zulke mods moeten sterven. Het voegt immers niets toe.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind ook dat zulke mods moeten sterven. Het voegt immers niets toe.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet zo goed, Stof.Volgens y. dan, hè.
Er zijn zelfs mods die niks anders dan een enkele smiley posten.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Net als iemand quoten zonder iets te zeggen.
Wees blij dat er nog mensen in ONZ komen, want het niveau is om te huilenquote:
Zeg NJ luister jij eens even.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
NJ mijn aller eerste topic ooit heb ik nog over jou geopend een naamtopic![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:17 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog mensen in ONZ komen, want het niveau is om te huilen![]()
Wees blij dat er nog een beetje gelachen kan worden om users als dribbel_![]()
Bedoel, het is een kutuser volgens jou, maar iedereen kent hem wel![]()
En niet omdat ie altijd loopt te kloten![]()
Zak hooi![]()
Nee hoor .quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:15 schreef Dribbel_ het volgende:
NJ mijn aller eerste topic ooit heb ik nog over jou geopend een naamtopic![]()
Ik ben gewoon kwijt van wie jij ook al weer een kloon was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:17 schreef _Gromit_ het volgende:
Dat eerste topicquote:
Hij was van mij lamlulquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon kwijt van wie jij ook al weer een kloon was.
Ach, een beetje zwarte humor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
broze negers mag wel dicht, nét niet leuk meer.
ja lachen!quote:
kom op wees een vent en laat dat topic open...quote:
Doe ik toch?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op wees een vent en laat dat topic open...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:52 schreef NJ het volgende:
Is dit omgekeerde psychologie Zoalshetis?
kijk dat is nou de verkeerde tactiek.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Devrim_ het volgende:
Nj..ik weet dat je een klootzak bent maar dit gaat toch net iets te ver hé?
Nee, ik wijs die knurft erop dat er iets niet goed gaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk dat is nou de verkeerde tactiek.
Vroegah had je hier de VAC's en de Xebro's rondlopen die van zo'n topic wat leuks wisten te maken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef Devrim_ het volgende:
Nj..ik weet dat je een klootzak bent maar dit gaat toch net iets te ver hé?
Gelukkig had je hier vroeger niet zulke klote mods...quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Vroegah had je hier de VAC's en de Xebro's rondlopen die van zo'n topic wat leuks wisten te maken..
Mocht de TS overigens een kloon van een van hen beiden zijn, dan is ie uit vorm..
ok doen we het in badcop-goodcop formatie. nu blijquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee, ik wijs die knurft erop dat er iets niet goed gaat
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Gelukkig had je hier vroeger niet zulke klote mods...
ja klopt. maar dat was soms ook niet echt leuk meer te noemen. meestal wel, maar er zaten van die dingen tussen waarvan je denkt... hmmm is dit nog zwarte humor of gewoon ranzig...quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Vroegah had je hier de VAC's en de Xebro's rondlopen die van zo'n topic wat leuks wisten te maken..
Mocht de TS overigens een kloon van een van hen beiden zijn, dan is ie uit vorm..
Ah, een professional.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef NJ het volgende:
[..]
Zwarte humor is voor heel veel mensen 'niet leuk', dat is zo'n beetje de defenitie ervan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja klopt. maar dat was soms ook niet echt leuk meer te noemen. meestal wel, maar er zaten van die dingen tussen waarvan je denkt... hmmm is dit nog zwarte humor of gewoon ranzig...
ik moet ze vaker openenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Snakey het volgende:
Slechtste FB topic ooit.
Je suggereerd nu zelf dat het een kuttopic is en dat er geen mensen rondlopen die het grappig kunnen maken, waarom zou je het dan open latenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:54 schreef NJ het volgende:
[..]
nee precies, je deed het primaquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Zwarte humor is voor heel veel mensen 'niet leuk', dat is zo'n beetje de defenitie ervan.
Ik liet dit topic open om te kijken of het wat kon worden, zo niet, dan lost het zichzelf wel op. Het hele topic zat ik er bovenop om te kijken of het niet te ver ging of verziekt werd en het is na anderhalve pagina zo goed als doodgebloed. Niks aan het handje dus.
je bent een topgozer. en nee dit is geen omgedraaide poepquote:
Tja, ik weet het, het zou best grappig kunnen worden. En vaak laat ik het ook gaan, maar hier kreeg ik toch wel medelijden meequote:
roflquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tja, ik weet het, het zou best grappig kunnen worden. En vaak laat ik het ook gaan, maar hier kreeg ik toch wel medelijden mee.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef SiemeN het volgende:
Is er eigenlijk al feedback gepost?
omdat het goedemiddag topic eraan komt toch?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:43 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien gaat ie wel vragen waarom het goedemorgentopic dicht is
Lees je even in in ONZ voor je topics gaat openen huiliepoctodinges.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:46 schreef Huizilopochtli het volgende:
Dein mutti im arsch met je kuttopic, snakey
Ik moest er eigenlijk wel om lachen...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef Sjotime het volgende:
Kan iemand dit vreselijke plaatje weghalen?
1169 Gijsjes hossen op Koninginnendag
Plaatje is naar de, eh, eeuwige plaatjesvelden.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef Sjotime het volgende:
Kan iemand dit vreselijke plaatje weghalen?
1169 Gijsjes hossen op Koninginnendag
Thanks !quote:Op woensdag 26 april 2006 14:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Plaatje is naar de, eh, eeuwige plaatjesvelden.
die was "hipper-de-pip"quote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
Stofje wat doe je![]()
Smiley dingesen was cool![]()
ja erg leuk vd veranderingquote:Op woensdag 26 april 2006 16:49 schreef RedFever007 het volgende:
Stofje wat doe je![]()
Smiley dingesen was cool![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:10 schreef Stofje het volgende:
Ach, mensen toch. Een paar smileys naast elkaar zetten en daar dan een woord inzetten, wat een lol. Ik heb echt welgeteld 0 leuke creaties gezien. Ik wil 'm best heropenen, maar ik vraag me echt hardop af hoe je dat in godsnaam leuk kan vinden...
is dat een jaquote:
quote:
Het was ook een verkapt bagger topic, alleen gingen de mensen meedoenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
! Nee, ik laat 'm maar dicht, ik heb 'm nogmaals bekeken en besefte dat een second opinion veel te veel eer was voor dat soort troep.
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
[..]! Nee, ik laat 'm maar dicht, ik heb 'm nogmaals bekeken en besefte dat een second opinion veel te veel eer was voor dat soort troep.
Dat is wel waarquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas zo'n leuk topic
het komt gewoon omdat het een dribbel topic is....ik weet het zeker
we zijn nu lsachtoffer van stofjes grillen![]()
Dagonet, ik weet niet wat er aan de hand is. Maar als ik zo naar de datum in dat topic kijk, dan lijkt het erop dat ik het topic heb gekickt.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Dagonet het volgende:
Ja, kapt eens met de kutkicks.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dagonet, ik weet niet wat er aan de hand is. Maar als ik zo naar de datum in dat topic kijk, dan lijkt het erop dat ik het topic heb gekickt.
Maar hij stond opeens bovenaan in m'n MyAT, dus ik dacht dat hij door iemand was gekickt. Hoe kan dat?
Ik heb het topic niet opgezocht om erin te gaan posten.
Ah oke... zijn post was dan al weg op het moment dat ik ging posten waarschijnlijk? Want die heb ik niet zien staan in het topic.quote:
Als ik kick, dan is het niet kut.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Dago... ik ben blijkbaar niet de enige vandaag met kutkicks...![]()
ik had het ook niet over jouquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ik kick, dan is het niet kut.
Zelfs mijn kloontjes kicken niet kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou
ja maar die kicked zijn eigen topic terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's dan beter als een niuewe openen
ijsbergvla
quote:Op donderdag 27 april 2006 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan altijd nog naar de ONZ feedback gaan![]()
Even search doet.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:24 schreef sig000 het volgende:
Kick dan tenminste je oude vergeten topics.![]()
wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even search doet.Ow damn werkt niet.
![]()
mja kijkquote:Op donderdag 27 april 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
vraagje waarom zijn alle bagger naam topics van tommeke nog open behalve die van jordy-b.
P.s wie is die ene persoon boven mij van de oude garde die niemand kent?
idd ik heb zelfs 30 posts meer dan jouquote:Op donderdag 27 april 2006 10:36 schreef jaguar het volgende:
[..]
mja kijk
dat komt omdat ik toch vrij veel lurk en weinig post
maar daar probeer ik wat aan te doen
Geen idee waar je het over hebt. En, is het belangrijk?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
maar modje waarom ging het jordy-b naam topic eigenlijk als eerste dicht? geen idee of die andere kut topics nog open zijn
Dank je wel voor de tip, plats voortaan wel een TopicReport, werkt wat makkelijker.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef -Marc- het volgende:
Post hier kansarme ouderen!![]()
Liemoenenfeestje?
Oké!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip, plats voortaan wel een TopicReport, werkt wat makkelijker.
vast niet, maar ik zeg "nee"quote:
Hm, ik had eigenlijk nog wel wat leuke potentiele posts in gedachten.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:03 schreef Snakey het volgende:
Kuttopic.
Open een nieuwe, en verbagger het niet zelf.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:06 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Hm, ik had eigenlijk nog wel wat leuke potentiele posts in gedachten.
Maar goed, mongool Dribbel vroeg er ook weer om.
Moodswingsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Open een nieuwe, en verbagger het niet zelf.
Ruim dat andere topic maar lekker op, ik ga er niet nog 1 opnieuw openen beetje zonde van m'n tijdquote:Op donderdag 27 april 2006 19:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Verschil tussen leuke en baggerusers.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga er niet nog 1 opnieuw openen beetje zonde van m'n tijd
Had je maar aan moeten denken toen je het topic eigenhandig verneukte.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ruim dat andere topic maar lekker op, ik ga er niet nog 1 opnieuw openen beetje zonde van m'n tijd
slechts 5 open topicquote:Op donderdag 27 april 2006 21:53 schreef Conflict het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/58789
in tegenstelling tot jullie zal ik em missenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:00 schreef Dagonet het volgende:
Dribbel_ heeft twee weken vakantie.
Wat is er mis met de manier op?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jullie zal ik em missen
de manier waarop ook... : r
Ik zal m niet missen inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2006 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er mis met de manier op?
Dhr vond het nodig te kutten in een ander subforum, daarna pochen dat die ban hem niets uitmaakte, daarna met een kloon verder kutten en dan is het vreemd dat hij tegen een ban aanloopt?
Is toch echt door eigen toedoen.
Ik kan je toch echt garanderen dat er verder niemand rouwig om is dat hij een poosje niet kan posten.
Als je iemand noemt in MED als zijnde gebanned en dat blijkt niet het geval te zijn (en dat wist je, je was zelfs met hem in discussie op het forum nadat z'n ban was ingegaan) kan je verwachten dat dat verwarring veroorzaakt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is er mis met de manier op?
Dhr vond het nodig te kutten in een ander subforum, daarna pochen dat die ban hem niets uitmaakte, daarna met een kloon verder kutten en dan is het vreemd dat hij tegen een ban aanloopt?
Is toch echt door eigen toedoen.
Ik kan je toch echt garanderen dat er verder niemand rouwig om is dat hij een poosje niet kan posten.
Over mensen die een ban hebben terwijl er niet op het banknopje is gedrukt gesproken...quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:49 schreef yvonne het volgende:
Als we merken dat Lucille blijkbaar wel in MED geplaatst heeft, maar vergeten is daadwerkelijk de ban te zetten, passen we dat toch echt aan.
Zou mooi zijn als hij er op zo'n manier vanaf komt.
Ja, het is een ramp van nationale afmetingen dat een totaal niets toevoegende user als Dribbel_ een ban heeft.
Hij was toch opgelost...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef Soepblik het volgende:
Tss.... Mijn deceptietopic dichtgooien!![]()
Geef dan een onderbouwde sluitpost! Stofje!![]()
Hij gaf toch een onderbouwde sluitpost?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef Soepblik het volgende:
Het was een kuttopic.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef Soepblik het volgende:
Over het algemeen dekt 'bagger' de lading meestal wel...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een kuttopic.
Zie daar, de onderbouwing. Ik ga niet voor elk slotje een uitgebreide analyse geven, integendeel.
Niet in deze context.quote:
Helaas maar waar. Het is een zwaar onoriginele sluitpost, maar helaas is het meestal wel het meest kernachtige.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Over het algemeen dekt 'bagger' de lading meestal wel...
"Bagger" had ook hier wel voldaan....quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Stofje het volgende:
Goh, wederom zo'n vreselijk interessant kwaliteitstopic.
Je moet het als mod ook voor jezelf leuk houdenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
"Bagger" had ook hier wel voldaan....
Stop gewoon eens met baggeren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef Soepblik het volgende:
Eikel!Laat me toch. Hier hou ik me op een dag mee bezig...
![]()
Ik wordt altijd gepest! Ik open wel een topic in R&P.
Stofje => driewerf(
![]()
![]()
dus voor de domme mensen en mods)
Je begint nou een beetje ergerlijk te worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef Soepblik het volgende:
Eikel!Laat me toch. Hier hou ik me op een dag mee bezig...
![]()
Ik wordt altijd gepest! Ik open wel een topic in R&P.
Stofje => driewerf(
![]()
![]()
dus voor de domme mensen en mods)
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je begint nou een beetje ergerlijk te worden.
ik verveel me ook stierlijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef yvonne het volgende:
Valt er hier nog wat te bitchen?
Ik zou toch de FAQ eens moeten lezen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Als je nog eens een kuttopic ziet, waarvan je denkt: Deze mag echt dicht, dit is bagger: Boven aan dit topic staat dit knopje: [img]http://forum.fok.nl/images/mod.gif[img]. Klik daarop en op die manier ziet de moderator dat er een topic is dat even zijn of haar aandacht vereist.
Meer info staat hier: Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Nu ik mijn uitleg terugzie, denk ik: Goh, wat ben ik toch eigenlijk een aardige jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik zou toch de FAQ eens moeten lezen..
Alsof ik die knop niet kende..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu ik mijn uitleg terugzie, denk ik: Goh, wat ben ik toch eigenlijk een aardige jongen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef freiss het volgende:
Hoi, Wie heet hier Ronnie Linders?
Jullie zijn vergeten in mijn post het gequote nog weg te halen
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:24 schreef tonks het volgende:
Beetje flauw. bupatih.
Ja, dat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
ZOmg!:D!![]()
![]()
;D 1121:D ;D
eineinein twei
d;:D ;d ;D ;D ;D
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeur niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Fout op Fok!
Geen klacht over het topic, maar dat vind ik wel een doodsbedreiging
2de post ook.
Het was niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
allemaal bhagwan aanhangers geworden
[afbeelding]
Nuchter ziet het er al wat beter uit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:04 schreef Chowi het volgende:
Haha, wat staat dat kleurtje je gay, Snakey.
Huiliequote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Fout op Fok!
Geen klacht over het topic, maar dat vind ik wel een doodsbedreiging
2de post ook.
Mm, ja misschien wel, ik gooi het nog even open.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:50 schreef IHVK het volgende:
Zeg Snakey, dit is serieuze schijt ja, er is misschien oorlog in Rotterdam.![]()
Thanks, trouwens.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
ze moeten die palletsorteerder eens met rust laten: Wens Kees een gelukkig... 30 april:/
quote:Op zondag 30 april 2006 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gooi deze maar op slot.Goedemorgen op deze zondag 30 april
Er is al een goedemorgen -topic.
Duidelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Omdat het een kuttopic is.
waarom zo blij? was gewoon een te goed topic he?quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Omdat het een supertopic is.
Waarom dan? het had genoeg potentiequote:Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef NJ het volgende:
Nee, het was echt een kuttopic.
Echt niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom dan? het had genoeg potentie
Zeg je ook alleen maar omdat je nog steeds krom loopt van gisteravond toch bupatietje?quote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef Bupatih het volgende:
Heeft iemand al verteld dat het een kuttopic is?
Zo nee, bij dezen
Amen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
Kappen met die kuttopics, is heel slecht voor je postrechten namelijk.
Dat is niet stoer, dat is een waarschuwing. Misschien verstandig om je eigen postgedrag eens te evalueren?quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stoere opmerking NJ bikkel!
Dat was echt een keitoffe sluitingspost.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Goede OP, sterk begin van het topic, dus niks meer aan doen.
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was echt een keitoffe sluitingspost.
Ik weet wel hoe ik je moet kietelen en moet plezieren, schat.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was echt een keitoffe sluitingspost.
Dat weet ik, lieverd.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik je moet kietelen en moet plezieren, schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |