Hij gaf toch een onderbouwde sluitpost?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef Soepblik het volgende:
Tss.... Mijn deceptietopic dichtgooien!![]()
Geef dan een onderbouwde sluitpost! Stofje!![]()
Het was een kuttopic.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:18 schreef Soepblik het volgende:
Tss.... Mijn deceptietopic dichtgooien!![]()
Geef dan een onderbouwde sluitpost! Stofje!![]()
Over het algemeen dekt 'bagger' de lading meestal wel...quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het was een kuttopic.
Zie daar, de onderbouwing. Ik ga niet voor elk slotje een uitgebreide analyse geven, integendeel.
Niet in deze context.quote:
Helaas maar waar. Het is een zwaar onoriginele sluitpost, maar helaas is het meestal wel het meest kernachtige.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Over het algemeen dekt 'bagger' de lading meestal wel...
"Bagger" had ook hier wel voldaan....quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Stofje het volgende:
Goh, wederom zo'n vreselijk interessant kwaliteitstopic.
Je moet het als mod ook voor jezelf leuk houdenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
"Bagger" had ook hier wel voldaan....
Stop gewoon eens met baggeren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef Soepblik het volgende:
Eikel!Laat me toch. Hier hou ik me op een dag mee bezig...
![]()
Ik wordt altijd gepest! Ik open wel een topic in R&P.
Stofje => driewerf(
![]()
![]()
dus voor de domme mensen en mods)
Je begint nou een beetje ergerlijk te worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:32 schreef Soepblik het volgende:
Eikel!Laat me toch. Hier hou ik me op een dag mee bezig...
![]()
Ik wordt altijd gepest! Ik open wel een topic in R&P.
Stofje => driewerf(
![]()
![]()
dus voor de domme mensen en mods)
Ja leuk he?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je begint nou een beetje ergerlijk te worden.
ik verveel me ook stierlijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:33 schreef yvonne het volgende:
Valt er hier nog wat te bitchen?
Ik zou toch de FAQ eens moeten lezen..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Als je nog eens een kuttopic ziet, waarvan je denkt: Deze mag echt dicht, dit is bagger: Boven aan dit topic staat dit knopje: [img]http://forum.fok.nl/images/mod.gif[img]. Klik daarop en op die manier ziet de moderator dat er een topic is dat even zijn of haar aandacht vereist.
Meer info staat hier: Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Nu ik mijn uitleg terugzie, denk ik: Goh, wat ben ik toch eigenlijk een aardige jongen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:17 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik zou toch de FAQ eens moeten lezen..
Alsof ik die knop niet kende..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nu ik mijn uitleg terugzie, denk ik: Goh, wat ben ik toch eigenlijk een aardige jongen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:19 schreef freiss het volgende:
Hoi, Wie heet hier Ronnie Linders?
Jullie zijn vergeten in mijn post het gequote nog weg te halen
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:24 schreef tonks het volgende:
Beetje flauw. bupatih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |