Ja, dat.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:29 schreef tonks het volgende:
ZOmg!:D!![]()
![]()
;D 1121:D ;D
eineinein twei
d;:D ;d ;D ;D ;D
![]()
![]()
![]()
![]()

Zeur niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Fout op Fok!
Geen klacht over het topic, maar dat vind ik wel een doodsbedreiging
2de post ook.

Het was niet vrijwillig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:46 schreef remlof het volgende:
allemaal bhagwan aanhangers geworden
[afbeelding]

Nuchter ziet het er al wat beter uit.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:04 schreef Chowi het volgende:
Haha, wat staat dat kleurtje je gay, Snakey.

Huiliequote:Op zaterdag 29 april 2006 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Fout op Fok!
Geen klacht over het topic, maar dat vind ik wel een doodsbedreiging
2de post ook.

Mm, ja misschien wel, ik gooi het nog even open.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:50 schreef IHVK het volgende:
Zeg Snakey, dit is serieuze schijt ja, er is misschien oorlog in Rotterdam.![]()

Thanks, trouwens.quote:Op zondag 30 april 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
ze moeten die palletsorteerder eens met rust laten: Wens Kees een gelukkig... 30 april:/

quote:Op zondag 30 april 2006 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Gooi deze maar op slot.Goedemorgen op deze zondag 30 april
Er is al een goedemorgen -topic.

Duidelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Omdat het een kuttopic is.

waarom zo blij? was gewoon een te goed topic he?quote:Op zondag 30 april 2006 14:57 schreef NJ het volgende:
Omdat het een supertopic is.

Waarom dan? het had genoeg potentiequote:Op zondag 30 april 2006 15:08 schreef NJ het volgende:
Nee, het was echt een kuttopic.

Echt niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom dan? het had genoeg potentie

Zeg je ook alleen maar omdat je nog steeds krom loopt van gisteravond toch bupatietje?quote:Op zondag 30 april 2006 16:09 schreef Bupatih het volgende:
Heeft iemand al verteld dat het een kuttopic is?
Zo nee, bij dezen

Amen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef NJ het volgende:
Kappen met die kuttopics, is heel slecht voor je postrechten namelijk.

Dat is niet stoer, dat is een waarschuwing. Misschien verstandig om je eigen postgedrag eens te evalueren?quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stoere opmerking NJ bikkel!

Dat was echt een keitoffe sluitingspost.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:02 schreef Stofje het volgende:
Goede OP, sterk begin van het topic, dus niks meer aan doen.

Ik ben geen kloonquote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was echt een keitoffe sluitingspost.

Ik weet wel hoe ik je moet kietelen en moet plezieren, schat.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:03 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat was echt een keitoffe sluitingspost.

Dat weet ik, lieverd.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik je moet kietelen en moet plezieren, schat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |