quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef Stofje het volgende:
[..]! Nee, ik laat 'm maar dicht, ik heb 'm nogmaals bekeken en besefte dat een second opinion veel te veel eer was voor dat soort troep.
Dat is wel waarquote:Op woensdag 26 april 2006 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
twas zo'n leuk topic
het komt gewoon omdat het een dribbel topic is....ik weet het zeker
we zijn nu lsachtoffer van stofjes grillen![]()
Dagonet, ik weet niet wat er aan de hand is. Maar als ik zo naar de datum in dat topic kijk, dan lijkt het erop dat ik het topic heb gekickt.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Dagonet het volgende:
Ja, kapt eens met de kutkicks.
Zie hierboven.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dagonet, ik weet niet wat er aan de hand is. Maar als ik zo naar de datum in dat topic kijk, dan lijkt het erop dat ik het topic heb gekickt.
Maar hij stond opeens bovenaan in m'n MyAT, dus ik dacht dat hij door iemand was gekickt. Hoe kan dat?
Ik heb het topic niet opgezocht om erin te gaan posten.
Ah oke... zijn post was dan al weg op het moment dat ik ging posten waarschijnlijk? Want die heb ik niet zien staan in het topic.quote:
Als ik kick, dan is het niet kut.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Dago... ik ben blijkbaar niet de enige vandaag met kutkicks...![]()
ik had het ook niet over jouquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Als ik kick, dan is het niet kut.
Zelfs mijn kloontjes kicken niet kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou
ja maar die kicked zijn eigen topic terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's dan beter als een niuewe openen
ijsbergvla
quote:Op donderdag 27 april 2006 03:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan altijd nog naar de ONZ feedback gaan![]()
Even search doet.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:24 schreef sig000 het volgende:
Kick dan tenminste je oude vergeten topics.![]()
wel!quote:Op donderdag 27 april 2006 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Even search doet.Ow damn werkt niet.
![]()
mja kijkquote:Op donderdag 27 april 2006 00:35 schreef outcast_within het volgende:
vraagje waarom zijn alle bagger naam topics van tommeke nog open behalve die van jordy-b.
P.s wie is die ene persoon boven mij van de oude garde die niemand kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |