quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hongersnood in Amsterdam
Waarom is deze grandioos overdreven TT niet aangepast? Het is geen winter 45'.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
de titel is alvast naar de toekomst
we gaan die kant heen
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
Nu is het wachten totdat ik neergestoken wordt door een rechts-extremistische fokker.![]()
En daar zijn we, namens alle anderen ook zeer dankbaar voorquote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben solidair met degene zonder ban dus ik post gewoon door.
Het is net alsof je op school zitquote:
... Je hebt geen idee ..quote:
gevonden, Vaticaan gaat accoord met condoomgebruik bij Aidspatientquote:Op zondag 23 april 2006 19:19 schreef Floridinges het volgende:
Quoteraden!
" Ik vind het echt niet kunnen, prelaten die promiscue-gedrag van Afrikaanse Bosjesmannen bevorderen. Waar is de tijd van de Spaanse Inquisitie gebleven die losbandigheid streng bestrafte?"
Wie anders dan de perfide overheid?quote:Op maandag 24 april 2006 03:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie bedenkt zoiets zots en nog belangrijker, wie kiest er voor het in de praktijk te brengen?
Lezen! Er staat nergens dat het Nederlandse taalonderwijs wordt afgeschaft maar alleen dat dit wordt onder gebracht bij vakken waar kinderen ook gericht met die taal aan de slag kunnen gaan. Wat heeft een vmbo'er van allochtone afkomst eraan om de verzamelde werken van Simon Vestdijk te kunnen citeren? Veel beter is het om zo iemand tijdens praktijkvakken te leren hoe hij zich het beste kan uitdrukken. Dit plan is dus bedacht om de taalachterstand van veel leerlingen te verhelpen, een goede zaak lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Floridinges het volgende:
Wie anders dan de perfide overheid?
Waarom zijn dikke vrouwen meestal niet aantrekkelijk?quote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn dikke vrouwen meestal niet aantrekkelijk?
Hmm, laat ik het maar eens proberen te lezen.
Mwoch ja, die scholen moeten het zelf ook weten. Er komen steeds meer private swcholen, en nu is duidelijk waarom...quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef HenriDinges het volgende:
[..]
Lezen! Er staat nergens dat het Nederlandse taalonderwijs wordt afgeschaft maar alleen dat dit wordt onder gebracht bij vakken waar kinderen ook gericht met die taal aan de slag kunnen gaan. Wat heeft een vmbo'er van allochtone afkomst eraan om de verzamelde werken van Simon Vestdijk te kunnen citeren? Veel beter is het om zo iemand tijdens praktijkvakken te leren hoe hij zich het beste kan uitdrukken. Dit plan is dus bedacht om de taalachterstand van veel leerlingen te verhelpen, een goede zaak lijkt me.
swcholenquote:Op maandag 24 april 2006 10:03 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Mwoch ja, die scholen moeten het zelf ook weten. Er komen steeds meer private swcholen, en nu is duidelijk waarom...
Geef me maar een bats met dat twijgje. Toe dan!quote:
Niemand, behalve de ratten.quote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef RichardQuest het volgende:
Inspectors Find More Torture at Iraqi Jails. Wie zijn in de cel eigenlijk de beesten?
Mugabe wil blanke boeren terugquote:Op maandag 24 april 2006 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Iemand hier groene vingers ?
Mugabe wil blanke boeren terug
quote:Op maandag 24 april 2006 10:18 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Geef me maar een bats met dat twijgje. Toe dan!
Nederlanders doen het in VN missies over het algemeen erg goed. Zij blijken toch steeds in staat om een goede band op te bouwen met de lokale bevolking.quote:Op maandag 24 april 2006 10:23 schreef RichardQuest het volgende:
Als je dit leest, vraag je je toch af hoe de Nederlanders het in Uruzgan gaan doen, waar de haat gigantisch is?
---dit is de zin die jij hebt in fysiek geweld jegens je leerlingen, en----quote:
---dit is mijn gepijnigde gezichtje?---quote:![]()
Zo had ik het nog niet bekeken. Interessant oogpunt, dat wel.quote:Op maandag 24 april 2006 10:29 schreef Floridinges het volgende:
[..]
---dit is de zin die jij hebt in fyziek geweld jegens je leerlingen, en----
[..]
---dit is mijn gepijnigde gezichtje?---
alsjeblieft, zet het af. Zet het af.quote:Op maandag 24 april 2006 10:31 schreef Floridinges het volgende:
Ok, het liedje heet dus "Mee naar Diemen Zuid".
Ik verstond "Grenadine-zuip"
En die clip is nog wel opgenomen op Antwerpen Centraal, mijn hartstation!
quote:Op maandag 24 april 2006 10:35 schreef RichardQuest het volgende:
As criminal gangs run amuck in Iraq, hundreds of girls have gone missing. Are they being sold for sex?
Maar geen tekeningen hč.
Wat heeft de VN ergens mee te maken? Het is onder NAVO-vlag, en daar zijn een aantal goeie verhalen over te vertellen ja. Maar heb je gezien hoe die mensen denken over Westerlingen? De provincie is een Taliban-provincie....elke keer als Nederlandse soldaten een waterput willen bouwen, moeten ze zich ingraven, tientallen mensen op de wacht, een aantal op honderden meters afstand en de rebellen willen er een mortiertje plaatsen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nederlanders doen het in VN missies over het algemeen erg goed. Zij blijken toch steeds in staat om een goede band op te bouwen met de lokale bevolking.
Misschien zijn ze dus instaat om de negatieve spriraal te doorbreken.
Grenadine-zuip, ga mee naar de grenadine-zuip! Trek je kleren lekker uit, op de grenadine-zuip!quote:Op maandag 24 april 2006 10:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
alsjeblieft, zet het af. Zet het af.
Verdun (90 jaar). Dat was een ceremonie van 3 dagen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.volkskrant.nl/template/ver1-0/components/imagePopup.jsp?id=49587&pub=14218
Dergelijk wederzijds eerbetoon zie ik andere landen niet snel maken.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:41 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Grenadine-zuip, ga mee naar de grenadine-zuip! Trek je kleren lekker uit, op de grenadine-zuip!
http://www.verzetsmuseum.org/marokko/quote:Op maandag 24 april 2006 10:42 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.volkskrant.nl/template/ver1-0/components/imagePopup.jsp?id=49587&pub=14218
Dergelijk wederzijds eerbetoon zie ik andere landen niet snel maken.
Oh, gezellig, nu is die reggaejood op.quote:
''Nee, je wilt niet stoken of je hebt iemand gestoken, maar in de tegenwoordige tijd steek je!''quote:Op maandag 24 april 2006 08:17 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen.
- Terwijl ze elkaar afmaken met de verschillende gereedschappen, oefen je nog even wat werkwoordvervoegingen...![]()
Waarom?quote:Op maandag 24 april 2006 11:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Nee, je wilt niet stoken of je hebt iemand gestoken, maar in de tegenwoordige tijd steek je!''
Ik ben trouwens een maand weg. Zoek maar een andere pispaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |