Erg algemeen.quote:Op zondag 23 april 2006 20:41 schreef Monidique het volgende:
Sjongejongejongejongen....
Ja, bizar.quote:Op zondag 23 april 2006 20:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijkt er iemand naar Ned. 1?
Omdat hij een druppetje pus uit een pestgezwel is, en jij ook, dan toch?quote:
Welk verdriet?quote:Op zondag 23 april 2006 20:45 schreef Monidique het volgende:
Nee. Ik ga mijn verdriet weg drinken.
Ik vind haar ondanks haar stuitende domheid, toch wel een lekker meisje.quote:Op zondag 23 april 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Poepen, geloven in sterrenbeelden, brains beweren te hebben, je moet het maar kunnen!
Zal ik een lief geil fototje van mezelf hier posten?quote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Omdat hij een druppetje pus uit een pestgezwel is, en jij ook, dan toch?
Doe maar, maar ik ben deze week wel rechts, hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ik een lief geil fototje van mezelf hier posten?
Wat een prutsers. Dan word je tweede en heb je daarmee het voordeel om te spelen tegen de nummer 6 die in de competitie 18 punten minder haalde, en dan kan je niet eens winnen.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat een prutsers. Dan word je tweede en mag je daarmee het voordeel om te spelen tegen de nummer 5 die in de competitie 18 punten minder haalde, en dan kan je niet eens winnen.
STEVIG!??!? WAT WIL JE DAARMEE ZEGGEN!!quote:Op zondag 23 april 2006 21:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lekker stevig! Daar houden de vrouwtjes van!
Helemaal in agadir?quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
Nu is het wachten totdat ik neergestoken wordt door een rechts-extremistische fokker.![]()
Wat een rust!quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Floridinges het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Henridinges?quote:
Ja, leuk he?quote:Op zondag 23 april 2006 21:24 schreef Floridinges het volgende:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Ik gun je achterlangs met condoom en wakker worden in een vanillegeur van de boezem van een romige schone.quote:
Wat hebben ze gedaan, specifiek?quote:
Dat staat er toch? Zuigen en trollen. Lijkt me wel duidelijk.quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
[Pol Feedback] Voor al uw klachten na een blanco stem
Sigme is solidair.
Niet waar.quote:
Begin jij weer?quote:Op zondag 23 april 2006 22:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mocro-flavour, chocolade ijs, mmmmm
Ach. Kijk jij maar s naar Tell Sell rond 0:00.quote:Op zondag 23 april 2006 22:02 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Begin jij weer?
Zoiets zeg je toch niet?
De zegeningen van geen tv.quote:Op zondag 23 april 2006 22:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach. Kijk jij maar s naar Tell Sell rond 0:00.
Dat is pas stuitend.
Maar wel op de rechter, hè?quote:Op zondag 23 april 2006 22:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
je mist niks hoor mevrouwke!
dikke nachtzoen op de wang voor jou
Ik geef 'm aan haar.quote:Op zondag 23 april 2006 22:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Uiteraard en een kus op de linker voor Floripas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |