quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hongersnood in Amsterdam
Waarom is deze grandioos overdreven TT niet aangepast? Het is geen winter 45'.![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 23:46 schreef Meki het volgende:
de titel is alvast naar de toekomst
we gaan die kant heen
quote:Op zondag 23 april 2006 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
Nu is het wachten totdat ik neergestoken wordt door een rechts-extremistische fokker.![]()
En daar zijn we, namens alle anderen ook zeer dankbaar voorquote:Op zondag 23 april 2006 21:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben solidair met degene zonder ban dus ik post gewoon door.
Het is net alsof je op school zitquote:
... Je hebt geen idee ..quote:
gevonden, Vaticaan gaat accoord met condoomgebruik bij Aidspatientquote:Op zondag 23 april 2006 19:19 schreef Floridinges het volgende:
Quoteraden!
" Ik vind het echt niet kunnen, prelaten die promiscue-gedrag van Afrikaanse Bosjesmannen bevorderen. Waar is de tijd van de Spaanse Inquisitie gebleven die losbandigheid streng bestrafte?"
Wie anders dan de perfide overheid?quote:Op maandag 24 april 2006 03:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie bedenkt zoiets zots en nog belangrijker, wie kiest er voor het in de praktijk te brengen?
Lezen! Er staat nergens dat het Nederlandse taalonderwijs wordt afgeschaft maar alleen dat dit wordt onder gebracht bij vakken waar kinderen ook gericht met die taal aan de slag kunnen gaan. Wat heeft een vmbo'er van allochtone afkomst eraan om de verzamelde werken van Simon Vestdijk te kunnen citeren? Veel beter is het om zo iemand tijdens praktijkvakken te leren hoe hij zich het beste kan uitdrukken. Dit plan is dus bedacht om de taalachterstand van veel leerlingen te verhelpen, een goede zaak lijkt me.quote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Floridinges het volgende:
Wie anders dan de perfide overheid?
Waarom zijn dikke vrouwen meestal niet aantrekkelijk?quote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn dikke vrouwen meestal niet aantrekkelijk?
Hmm, laat ik het maar eens proberen te lezen.
Mwoch ja, die scholen moeten het zelf ook weten. Er komen steeds meer private swcholen, en nu is duidelijk waarom...quote:Op maandag 24 april 2006 09:58 schreef HenriDinges het volgende:
[..]
Lezen! Er staat nergens dat het Nederlandse taalonderwijs wordt afgeschaft maar alleen dat dit wordt onder gebracht bij vakken waar kinderen ook gericht met die taal aan de slag kunnen gaan. Wat heeft een vmbo'er van allochtone afkomst eraan om de verzamelde werken van Simon Vestdijk te kunnen citeren? Veel beter is het om zo iemand tijdens praktijkvakken te leren hoe hij zich het beste kan uitdrukken. Dit plan is dus bedacht om de taalachterstand van veel leerlingen te verhelpen, een goede zaak lijkt me.
swcholenquote:Op maandag 24 april 2006 10:03 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Mwoch ja, die scholen moeten het zelf ook weten. Er komen steeds meer private swcholen, en nu is duidelijk waarom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |