Ohwww gelukkig ik miste het al, maar nu weet ik beter,quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:54 schreef truStie het volgende:
Jawel maar nog niet toen ik dit topic opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(In deze laatste ep. dus)
Ik weet niet welke aflevering jij hebt zitten kijken, maar in de onze is Seth niet aangenomen bij Brown, maar heeft Anna hem overgehaald om zich aan te melden bij een of andere kunstacademie daar in de buurt (de comic diende als 'portfolio' zeg maar), maar daar is hij nog niet definitief aangenomen, maar ze waren wel 'very impressed'quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:00 schreef truStie het volgende:
Hij is toch bij Brown aangenomen of zat ik niet goed te kijken
Bronquote:ASK AUSIELLO Email Michael Ausiello Your Questions
originally published April 19, 2006
Question: I heard a rumor that The O.C. is ending this season. Is this true? — Jill
Ausiello: If so, it's news to Josh Schwartz, who told my colleague, Ileane Rudolph, that he's planning a major "reinvention" of the show next season. For starters, Kaitlin (Willa Holland) will move back to town full-time, sparking a "repopulation of the high-school universe," Schwartz says. "You will see a whole new generation through Kaitlin's eyes." The "older" set, meanwhile, will segue into a "twentysomething world beyond just the bait shop. There's a whole young-adult world in Newport for our kids to get in trouble in." Schwartz won't guarantee that the core four — Seth, Summer, Ryan and Marissa — will all be back, but he did share this most welcome scoopbit: Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular. "You can anticipate a more fully evolved, romantically evolved version of Taylor in Season 4." Best. News. Ever.
Oh zo.. ik dacht dat ze de comic gebruikte om indruk te maken op Brown, en als dat niet lukte dat ze dan naar die andere, kunstacedemie dus, gingen.. blijkbaar niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Miguel het volgende:
[..]
Ik weet niet welke aflevering jij hebt zitten kijken, maar in de onze is Seth niet aangenomen bij Brown, maar heeft Anna hem overgehaald om zich aan te melden bij een of andere kunstacademie daar in de buurt (de comic diende als 'portfolio' zeg maar), maar daar is hij nog niet definitief aangenomen, maar ze waren wel 'very impressed'
Seizoen vier weer iets meer bevestigd!
[..]
Bron
Kevin Volchock.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:22 schreef Doezelhaar het volgende:
En dat kind is van Ryan, dat lijkt me niet zo moeilijk en de truck van die surferdude (wat is zijn naam eigenlijk?) met die dvd van sound of music is natuurlijk geniaal. Zo krijg je nog een keer sex.. heel slim!
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:20 schreef Miguel het volgende:
Klik hieronder TruStie!
http://www.xs4all.nl/~mleeuwke/OCOP.txt
Dan heb ik maar een OP gemaaktDeze topics verdienen toch wel een mooie openingspost. Als mensen nog goede links hebben die we kunnen toevoegen of anderszins opmerkingen ofzo hebben, houd je niet in en post ze hieronder!
Vertaalt met www.freetranslation.comquote:VRAAG aan AUSIELLO E-mail Michael Ausiello die Uw Vragen oorspronkelijk 19 april 2006 publiceerden
De vraag: Ik hoorde een gerucht dat De O.C. dit seizoen beëindigt. Is dit waar? — Jill
Ausiello: Zo ja, is het nieuws voor Schwartz, die mijn collega, Ileane Rudolph, vertelde dat hij een belangrijke "vernieuwing" van de show volgende seizoen plant. Om te beginnen zal Kaitlin (Willa Holland) als vast karakter terug komen en ontsteekt er een "herbevolking van het middelbare school heelal," zegt Schwartz. "U zult een hele nieuwe generatie door de ogen van Kaitlin zien". Het "oudere" stel zal ondertussen in een twintigerswereld terecht komen die verder gaat dan alleen The Bait Shop. Er is een hele jong-volwassen wereld in Newport voor onze kinderen om moeilijkheden in te krijgen". Schwartz kan niet garanderen dat van de oude kern — Seth, Summer, Ryan en Marissa — iedereen terug komt, maar hij wilde wel dit zeggen: Autumn Reeser (Taylor) zal een vast karakter worden. "U kunt een meer helemaal ontwikkelde, romantisch ontwikkelde versie van Taylor in Seizoen 4 verwachten."
Zoiets kon ik me ook nog herinneren idd, zij was dan ook de enigste die een beetje iemand van haar echte leeftijd speelde...quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:23 schreef truStie het volgende:
Marissa was 17 toen ze 17 speelde....
24 January 1986quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:23 schreef truStie het volgende:
Marissa was 17 toen ze 17 speelde.... zal nu dus ook wel iets van 18 zijn ofzo, misschien 19. Ryan is inmiddels al 28 ofzo.
Zit net te bedenken, dat kan zowieso niet, want ze gingen Orange County laten zien door de ogen van Kaitlin, en dat zou haar high school zijn (Harbor neem ik dan ook maar aan). Ze gaan college echt niet overslaan, wat wat mij betreft zowieso een erg interessante periode is in het leven van onze vier calikids.quote:Op zondag 23 april 2006 02:09 schreef Komakie het volgende:
Maar ja, dan nog. Als ze 4 jaar college hebben gedaan, zijn ze 22. Dus dat zou helemaal niet zo gek zijn lijkt me
Andere school. Kunstacademie gaat ie nu proberen..quote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef Ace1 het volgende:
Ik snapte niks van de nieuwste aflevering... Seth krijgt een gesprek met die kale.. word niet aangenomen.. spreekt met anna over strip.. en in 1x zijn ze blij.. Tussen die laatste 2 zit een gat.. Kan iemand me het uitleggen?
quote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef Ace1 het volgende:
Ik snapte niks van de nieuwste aflevering... Seth krijgt een gesprek met die kale.. word niet aangenomen.. spreekt met anna over strip.. en in 1x zijn ze blij.. Tussen die laatste 2 zit een gat.. Kan iemand me het uitleggen?
Het bijzondere aan die andere school is dat die in dezelfde (kleine) staat ligt als Brown, dus dichtbij Summerquote:Op zondag 23 april 2006 14:14 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Andere school. Kunstacademie gaat ie nu proberen..
Welke EP is dit?quote:Op zondag 23 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG het is nu op NET5.
Ik had de tv aanstaan en ik hoorde opeens Summer praten!!!
Ze zijn doorgegaan waar veronica was gestopt?quote:Op zondag 23 april 2006 14:19 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG het is nu op NET5.
Ik had de tv aanstaan en ik hoorde opeens Summer praten!!!
-edit- het zijn wel seizoen 1 afleveringen, dus niet echt geschikt voor dit topic.
Anna-met-kort-haar-lovers moeten zeker kijken.
Die ken ik nietquote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Doezelhaar het volgende:
offtopic: Ik vind die reclame van verkade zo vies!
Hoe vies? zo vies?.quote:Op zondag 23 april 2006 14:33 schreef Doezelhaar het volgende:
offtopic: Ik vind die reclame van verkade zo vies!
Dat kotsen was niet gespeeld. Ik heb haar altijd een beetje verdenkt van het hebben van anorexia.quote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Hoe vies? zo vies?.
btw. het is Mischa Barton in the sixth sense![]()
Mooie foto's in de header van die site.quote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Hoe vies? zo vies?.
Het is een serie, ze zullen echt niet 4ever bij elkaar blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 00:26 schreef Doezelhaar het volgende:
Ach ja, zolang Seth en Summer bij elkaar komen is alles goed.
Inderdaad, stond een beetje raar..quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef somegirl het volgende:
Ik vond dat haar van Anna er echt niet uitzien zeg! Ik dacht dat die mensen wel wat meer geld hadden voor extensions, zag er echt goedkoop uit.
Moet je letten op die nepnagels, die zagen er nog goedkoper uit!quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef somegirl het volgende:
Ik vond dat haar van Anna er echt niet uitzien zeg! Ik dacht dat die mensen wel wat meer geld hadden voor extensions, zag er echt goedkoop uit.
Verder begrijp ik uit dat stukje dat we de wereld van de 20ers te zien krijgen, door de ogen van de core-4 dus het leven van de college mensen enzo. Zou het wel heeeeeeel raar vinden als ze in de tijd vooruit zouden springen.
Bronquote:" The "older" set, meanwhile, will segue into a "twentysomething world beyond just the bait shop. There's a whole young-adult world in Newport for our kids to get in trouble in."
Joh!quote:Op maandag 24 april 2006 00:44 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Het is een serie, ze zullen echt niet 4ever bij elkaar blijven.
Er gaat altijd wel een keer iets mis.
Nee ze gaan alleen Harbor door de ogen van Kaitlin laten zien. Het staat zelf in dat stukje. Eerst een stukje over Kaitlin en daarna gaan ze verder met uitleggen wat er met de core-4 gaat gebeuren. dat zijn 2 hele verschillende dingen.quote:Op zondag 23 april 2006 11:22 schreef Miguel het volgende:
[..]
Zit net te bedenken, dat kan zowieso niet, want ze gingen Orange County laten zien door de ogen van Kaitlin, en dat zou haar high school zijn (Harbor neem ik dan ook maar aan). Ze gaan college echt niet overslaan, wat wat mij betreft zowieso een erg interessante periode is in het leven van onze vier calikids.
Dat is precies wat ik zeg...quote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Komakie het volgende:
Nee ze gaan alleen Harbor door de ogen van Kaitlin laten zien.
OC voor Kaitlin is dus voornamelijk Harbor dan, maar er zullen echt wel scènes buiten de school zijn...quote:ze gingen Orange County laten zien door de ogen van Kaitlin, en dat zou haar high school zijn
Het gaat niet alleen om Kaitlin. De core4 komen ook terug naar Orange County en krijgen naast Kaitlin nog een hele wereld.quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg...
[..]
OC voor Kaitlin is dus voornamelijk Harbor dan, maar er zullen echt wel scènes buiten de school zijn...
quote:Op maandag 24 april 2006 15:09 schreef Komakie het volgende:
Het gaat niet alleen om Kaitlin. De core4 komen ook terug naar Orange County en krijgen naast Kaitlin nog een hele wereld.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef Miguel het volgende:
Ze bedoelen volgens mij dat we dus Harbor (en de rest van Orange Country) te zien zullen krijgen door de ogen van Kaitlin.
De oude garde zullen we dan wel met name met feestdagen te zien krijgen ofzo (al zitten Seth en Summer wel erg ver weg om zomaar langs te komen) en die krijgen we dan te zien in de sociale wereld na de tienerjaren (dus niet persé dat ze dan al 20 zijn). Flashbacks over hun avonturen 'in college' zouden dan misschien juist wel heel cool kunnen zijn (maar dat idee heb ik nog niet aan Josh gegeven)
Dus dat.quote:Op maandag 24 april 2006 15:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Laten we nu eerst maar de nieuwe episode afwachten!
inderdaad! Dat was ik alweer bijna vergeten!quote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Dus dat.
We weten in ieder geval dat er een seizoen 4 komt.
De preview van deze week ziet er in ieder geval veelbelovend uit!
Zou je opmerkingen over trailers/promo's/e.d. voor komende afleveringen tussen spoilertags willen zetten in het vervolg. Gaarne dan boven de spoiler ook te zetten waar hij over gaat. Zodra een aflevering in de states is uitgezonden mag er buiten spoilertags over worden gediscussieerd, op deze manier houden we de topics gezellig voor iedereen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef Doezelhaar het volgende:
*iets over de nieuwe ep*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank u![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Miguel op 24-04-2006 18:33:46 (wel juiste ep nummer erbij dan :P) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef Daemon19 het volgende:ep23SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne verder moet je maar afwachten hoor, anders is er ook misschien niet veel meer aan voor je
ohw ja en de bron van de spoiler
[ Bericht 4% gewijzigd door NAF_NAF op 25-04-2006 00:48:30 ]Ik ben een meisje!
Hee wat gaaf zeg, wist niet dat zij dat wasquote:Op zondag 23 april 2006 15:14 schreef Biff-Tannen het volgende:
[..]
Hoe vies? zo vies?.
Sorry foutjequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:59 schreef Miguel het volgende:
Je hebt moeite met m'n OP?
25quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:34 schreef Komakie het volgende:
btw hoeveel episodes zitten er nou in season 3???
24 toch
Ik hoop echt *heel* erg dat epguides.com er met die 2 weken tussen aflevering 24 en 25 naast zitquote:3-24 04 May 06 The Man of The Year
3-25 18 May 06 The Graduates
zelfde geval hier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Whoho het volgende:
volchock is dus degene die overlijdt in de serie.. lijkt me
wel leuke aflevering, maar krijg altijd het gevoel als ryan begint te vechten
'doe nou niet!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 14:20 schreef Whoho het volgende:
waar halen we de trailertjes ook weer vandaan?
Ik ben je er erg dankbaar voor hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin echt te denken dat ik m'n tijd grondig heb lopen verdoen met het maken van de OP...
excusesquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin echt te denken dat ik m'n tijd grondig heb lopen verdoen met het maken van de OP...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Als je het maar laatquote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Wytze het volgende:
godver, lees ik net op tv.com precies hoe de laatste 2 afleveringen gaan.
ben boos nudus ik ga jullie ook maar allemaal spoilen
Maar dat is ook een beetje dom van je zelf.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Wytze het volgende:
godver, lees ik net op tv.com precies hoe de laatste 2 afleveringen gaan.
ben boos nudus ik ga jullie ook maar allemaal spoilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:04 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Damn je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het driewerf kut dat tussen aflevering 24 en 25 2 weken zitten
ik vind het kut dat het seizoen alweer bijna afgelopen is. kijk al lang met plezier er naar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het driewerf kut dat tussen aflevering 24 en 25 2 weken zitten
jep, en Anna die de hele tijd loopt te zeuren over dat hij niet moet toegeven en dan gewoon zeggen "schijt aan"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik vind het kut dat het seizoen alweer bijna afgelopen is. kijk al lang met plezier er naar.
ik vond het trouwens ook erg komisch hoe Seth hysterisch liep te roepen om een handdoek ofzo? "does anyone have a ...." en steeds hysterischeren summer die om haar kroon roept
Same herequote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:35 schreef Doezelhaar het volgende:
Woehoe, de nieuwe EP is uit. Na het werk gelijk effe checken natuurlijk!
Obviquote:
The pioneers van Tunngquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef vruitig het volgende:
Hoe heette het outro nummer van episode 24? Waar Seth gearesteerd werd? Of door wie is het gespeeld.
Lucy Halequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef Wytze het volgende:
Wie was dat vriendinnetje, ik zit der op te zoeken maar kan niet vinden ;'(
Misschien is hij wel opgepakt? Die politiewagen ging toch achter hem aan, verder lieten ze niets zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Whoho het volgende:
ik was erg verrast door de plotwending dat seth werd opgepakt zeg. dat zag ik niet aankomen. ik verwachtte dat sandy alsnog werd geboeid. op zich heeft seth wel een motief, want hij heeft een hekel aan het feit dat sandy zoveel tijd stopt in de Newport Group. ben heel benieuwd wat eruit komt. wel heel nep dat volchuck met het grootste gemak zo'n dure mercedes mee kan jatten...
klopt maar je krijg zo'n auto echt niet eens gestart zonder sleutelsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Misschien is hij wel opgepakt? Die politiewagen ging toch achter hem aan, verder lieten ze niets zien.
Eh, ik weet niet welke ep jij hebt zitten kijken, maar in mijn ep was de sigaret die Seth vergat toch echt de aanleiding tot de brand...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:43 schreef Ogala het volgende:
Pfff jeetje op het einde gebeurt er echt van alles, hopelijk komen ze er niet achter dat de oorzaak van de brand geen sigaret was.
Och, het jatten van een auto is opzich ook wel kinderspel als je een beetje weet hoe een auto werkt. Alleen wie wil er nu een auto met kapot raam en een dure mercedes die overal geregistreerd staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Whoho het volgende:
wel heel nep dat volchuck met het grootste gemak zo'n dure mercedes mee kan jatten...
Ja, als je dat bedoeld moet je dat zeggen, het was natuurlijk ook een joint, maar dan is het nog steeds een sigaretquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Was geen normale sigaret toch ? Althans zo zag het er niet uit in ieder geval. En daarvoor kan je al hangen in de US.
quote:joint (de ~ (m.), ~s)
1 met hasjiesj of marihuana gevulde sigaret => marihuanasigaret
Inderdaad, toen die beveiligingsauto achter Kevin aanging, kon die makkelijk de auto pakken en naar huis rijden..quote:Op zondag 7 mei 2006 01:19 schreef HomerJ het volgende:
Trouwens wel dom van Ryan om weg te rennen, zijn auto staat daar toch nog voor dat huis?![]()
Het is niet verdacht om de auto daar voor de deur te laten staan?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die vrouw had Ryan toch in die auto gezien, en had hem dus kunnen linken a.d. roof.
Denk dat hij daarom niet gelijk de auto pakte omdat bv de buren hem dan ook zouden zien..besides als je in zo'n situatie paniekerig bent...
Hij is er later toch mee naar Marissa gereden? Bedoel het was wel de auto v/d Cohens toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 02:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Het is niet verdacht om de auto daar voor de deur te laten staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is inderdaad een top stukje jaquote:Op zondag 7 mei 2006 14:27 schreef ZeroVince het volgende:
Vond het een top aflevering, vooral dit stukje:
Sandy: I wanna talk to you.
Seth: Good, I wanna talk to you.
Sandy: I love you.. and I'm worried about you.
Seth: Right back at you.
Sandy: You smoked pot in our home.
Seth: Would you rather I do it somewhere else like my college dorm?
Sandy: That would require you getting into college.
Seth: Do you think it's such a good idea, me going away to college, when mom's been drinking again?
Sandy: What are you talking about?
Seth: Maybe if you'd payed attention to anything other than that stupid hospital you'd noticed mom's been passing out before dinner.
Sandy: Don't talk to your father like that.
Seth: That would require you to act like my father.
Nee, hij en Volchock zijn bikkel geworden nu. Volchock heeft 120k gevangen voor zijn auto en heeft nu genoeg geld om een hitman in te huren om ryan om te leggen. en gaat nu in het model home van kirsten wonen om Ryan te irriteren.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:36 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Is inderdaad een top stukje ja![]()
Verder hoop ik niet dat Ryan nu weer te veel in de problemen komt, dat hebben we inmiddels ook wel weer gehad.
Dat is knapquote:Op maandag 8 mei 2006 01:16 schreef Wytze het volgende:
[..]
Nee, hij en Volchock zijn bikkel geworden nu. Volchock heeft 120k gevangen voor zijn auto en heeft nu genoeg geld om een hitman in te huren om ryan om te leggen. en gaat nu in het model home van kirsten wonen om Ryan te irriteren.
Soort Clark Kent en Lex Luthor idee
Het blijft een Range Rover, niet echt logisch dat een crimineel deze gebruikt om een maybach te stelen. Vooral in die buurt stikt het van de Range Rovers natuurlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze niet gezien dat hij in die auto is aangekomen? Lijkt niet helemaal onwaarschijnlijk natuurlijk. Die mensen zullen opgeschrikt worden door het alarm. Niet doordat er iemand door de straat rijdt. Dus als die auto daar gewoon staat, valt hij niet op. Behalve als Ryan er gelijk naar toe loopt als hij van hun grondgebied af komt.quote:Op zondag 7 mei 2006 02:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
No shitquote:Op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef HomerJ het volgende:
Weet je wat me nu opviel?
De auto-steel scéne was identiek aan het proloog van de allereerste aflevering. Bij episode 1, ziet Ryan ook een politie auto voorbij rijden, terwijl Volchock/Trey een auto aan het openbreken is. Daarna gaat het alarm af en komt de politie weer terug rijden identiek hetzelfde.
Beide zeiden ook: Come on Ryan, get in. Don't be a little bitch, het verschil is dat Ryan in episode 1 instapte waardoor hij later gepakt werd en nu niet en weg kon komen
Leuk bedacht van de makers
Nou ja, het is toch geen klein kind meer.. En bovendien was ie z'n hele leven al alleen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:35 schreef Wytze het volgende:
Ik zit momenteel in Toronto, en net was de season finale van O.C season 1 op tv. Die had ik nooit gezien. Best wel tering s treek om Sseth zo achter te laten
Join the clubquote:Op woensdag 10 mei 2006 02:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb godverdegodver de grootste spoiler op TV.com gelezen![]()
![]()
![]()
![]()
Met m'n domme kop
fuck dat duurt nog langquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:12 schreef Miguel het volgende:
Haha, don't worry, zo zijn wij niet hier...
Nog 9 dagen tot de season finale![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:42 schreef SuperSiem het volgende:
Ha, die heb ik ook al per ongeluk gelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:05 schreef Wytze het volgende:
[..]Die jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop maar dat m'n korte-termijn geheugen net rond die aflevering opnieuw start![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is trouwens geweldig season 4 nieuws:quote:Summer: Remember when the boys made us watch that movie about the gay guys on the mountain?
Marissa: Lord of the Rings.
Summer: Yeah.
*juicht*quote:Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular
Nou, dan heb jij ff lekker pech. Ik verheug me er nu al op om haar in de opening credits te zien, precies waar ze thuis hoort.quote:
`quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou, ik ben toch meer van Summer. Taylor is een karakter wat me niet boeide toen ze bloedirritant was en nu ze zogenaamd bij de Fab Five hoort ook niet..
Summer is ook een stuk leuker. Ik vind Taylor niet eens zo heel grappig, maar ik vind haar verder geen vervelend personage ofzo.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Summer heeft wat mij betreft ook een wat leukere humor. Gewoon die uitspraken die ze doet enzo. En ze is wel een stoer wijf die durft te zeggen wat ze denkt
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:32 schreef Marble het volgende:
Er is trouwens geweldig season 4 nieuws:
*juicht*.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:40 schreef Miguel het volgende:
Schwartz won't guarantee that the core four — Seth, Summer, Ryan and Marissa — will all be back, but he did share this most welcome scoopbit: Autumn Reeser (Taylor) will be made a series regular. "You can anticipate a more fully evolved, romantically evolved version of Taylor in Season 4."
bronquote:FOX has renewed its freshman comedies "The Loop" and "The War at Home" as well as given "The O.C." the thumbs-up for a fourth go-around, several network sources confirmed this afternoon
Dan ga ik toch voor een lekkere chick.quote:Op maandag 15 mei 2006 05:18 schreef NAF_NAF het volgende:
Er mag best wel een lekkere, nieuwe college dude in voorkomen.
Dat lijkt mij ook echt een leuke serie, ik vond Bret Harrison al ergquote:
I hear ya..quote:
Het is erg studentikoos, maar oa de secretaresse is ergquote:Op maandag 15 mei 2006 14:28 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt een leuke serie, ik vond Bret Harrison al ergin That 70's show. Dus ik ga deze serie zeker eens uitchecken binnenkort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus toch.
You know when you close your eyes and wish for something?
Iedereen in de serie gaat gewoon dood in deze afleveringquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Maar waar is het hartaanval van sandy en eddie en theresa enzo
We zijn gefoptquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
Josh Schwartz heeft weer prima een bult foilers uitgezet dus.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:02 schreef tonks het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 09:59 schreef Miguel het volgende:
.....Marissa.....Mag lijen dat ze .. kapot gaat en dat we HAAR begrafenis krijgen aan het einde van 't seizoen...
En ook Ogala heeft z'n zin gekregenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:53 schreef Miguel het volgende:
![]()
Marissa onder de stoomwals kamp: 2
Marissa-moet-blijven: 1
Marissa moet blijven onder de stoomwals: 1
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:07 schreef Ogala het volgende:
Marissa mag trouwens blijven of wisselen met haar zusje
Ze had idd ook gewoon kunnen gaan zeilen.. dat had iets meer respect geuit nadat ze 3 seizoenen lang toch een van de grootste verhaallijnen in de serie was.. veel draaide toch wel om haar.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:47 schreef NAF_NAF het volgende:
OHW MJN GOD.
Ze hoefde toch niet dood te gaan!
Dat bedoelde die ookquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:09 schreef truStie het volgende:
Ryan ging/gaat naar Berkeley..niet naar Brown.
------------quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:07 schreef s0k het volgende:
Lijkt me stug dat de schrijvers hem daar in zn uppie neerzetten.
Dus dat.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:15 schreef truStie het volgende:
[..]
Ze had idd ook gewoon kunnen gaan zeilen.. dat had iets meer respect geuit nadat ze 3 seizoenen lang toch een van de grootste verhaallijnen in de serie was.. veel draaide toch wel om haar.
Domme dood ook, Ryan had gewoon op ze remmen kunnen gaan staan, of heeft die oude grafbak dat nog niet?
Zoals ik al zei.. zwak einde.
Dat is het al een hele tijdquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een schijt aflevering.
Stiekem is het best een kutserie geworden.![]()
Zoals ik al veel eerder zei denk ik dat het wat anders in mekaar gaat zitten dan dat jij denkt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Dat bedoelde die ook
[..]
------------
Maare, het eerste deel van het nieuwe seizoen is Seth toch nog in Orange County (hij was toegelaten voor het volgende semester in januari) en als Ryan dan ook blijft gaat dus alleen Summer weg. Wat ze met Taylor doen in dit verhaaltje weet ik nog niet helemaal
De serie heet nog steeds Orange County hè, daar zal het dan ook om blijven draaien
dat was een mooi zinnetjequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:16 schreef Ogala het volgende:
[afbeelding]
Sniff.. ach het werd ook tijd voor een wissel met Kaitlin, "and now I can rule Harbor"
Na drie seizoenen kwamen haar problemen met vriendjes ook een beetje me strot uit ja.. maar ze hadden haar gewoon kunnen laten wegzeilen ofzo, en nooit meer wat van zich laten horen.. dood gaan is echt weer zo'n Amerikaans sensatie einde, de manier waarop ook.. Ryan die haar draagt, en ze sterft in z'n armenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Zonder Marissa wordt het eindelijk leukAls ik me ergens aan kon ergeren was het wel Marissa en iedere keer hetzelfde gezeik in d'r verhaallijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zou dat kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:guess not. ik zou het heel raar vinden wanneer seth of ryan voor de klas komen. die gasten zijn 18!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en sandy, die gaat weer terug naar een advocatenkantoor..
trouwens, ik denk dat in spoilers praten niet zoveel zin heeft want iedereen die hier nog komt wil het hebben over het nieuwe seizoen.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:37 schreef Whoho het volgende:
de dood van marissa (is ze dat wel zeker???) vind ik echt een aderlating. itt velen hier vond ik haar nog steeds een van de leukste personages uit de serie.
Wat een ellendig einde zeg.. En de Imogen Heap versie van Hallelujah?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 schreef Fox.com het volgende:
...he grabs an unconscious Marissa and carries her free of the wreckage in a mirror from the time he found her in Tijuana. The car explodes and Ryan lays Marissa down on the pavement and rouses her. He tells her he’s going to get help, but she begs him to stay. And then she dies.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef truStie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan draait alsnog het hele fucking seizoen om Marissaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:59 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij was Seth de persoon die het liefste van Harbor weg wilde. Dat was altijd al wel duidelijk. Aangezien Seth ook nog geen school heeft het eerste half jaar, zou het natuurlijk kunnen dat hij een baantje moet zoeken en zo op Harbor terecht komt als een soort leraar. Waarschijnlijk hulpleraar ofzo.
Ryan raakt van het padje af doordat Marissa dood is. Want ja, ze horen toch bij mekaar. Hij is er zo kapot van dat hij (weer) op het slechte pad terecht komt.
Summer en Taylor gaan gewoon avonturen beleven op Brown.
Sandy en Kristen hebben de nodige problemen natuurlijk met Ryan en Julie gaat helemaal van het padje af door de dood van Marissa.
Kaitlin wordt nog bijdehanter dan dat ze al was door de dood van Marissa en zo hebben we weer een nieuw seizoen
Ze is gewoon dood hoor:quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:22 schreef NAF_NAF het volgende:
Hmm na het lezen van die seizoen 4 spoiler lijkt het me dat het toch nog leuk gaat worden.
Maar weet je wat wel grappig is, in die aflevering van seizoen 1 dat ze naar Tijuana gaan en Marissa die pillen slikt, dan draagt Ryan haar ook zo weg en dacht ik ook in eerste instantie dat ze dood was. Uiteindelijk bleek ze nog gewoon te leven, maar ja na de preview voor de volgende episode te hebben gezien denk ik niet dat het nog eens zo zal zijn.
Dat weet ik ook wel, maar het herinnerde me gewoon aan die scene.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ze is gewoon dood hoor:
"As Ryan drives, Volchok rams his car from behind. He then pulls alongside and tries to run Ryan off the road. And he succeeds. Ryan barrels through a curve and over an embankment. The car rolls end over end down the hill, finally crashing on another road below. Coming back to his senses, Ryan crawls out of the car. Noticing gas pouring from the tank and a small fire, he grabs an unconscious Marissa and carries her free of the wreckage in a mirror from the time he found her in Tijuana. The car explodes and Ryan lays Marissa down on the pavement and rouses her. He tells her he’s going to get help, but she begs him to stay. And then she dies."
Ik vond het juist wel mooi gemaakt, zoals we terugkeken naar die keer in tituana, maar nu kon hij niets meer voor haar doen. Juist wel een mooi einde imho, het past gewoon bij de serie, zo hoogstaand is die nou ook weer nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef truStie het volgende:
dood gaan is echt weer zo'n Amerikaans sensatie einde, de manier waarop ook.. Ryan die haar draagt, en ze sterft in z'n armen![]()
Idd hopelijk krijgen we in seizoen 4 met Kaitlin wat meer old school troubles op harbourquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dat was een mooi zinnetjeHopelijk wordt ze echt een sadist
totally agreequote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:25 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt uit naar volgend seizoen.
Volgens mij wordt het nooit meer zo leuk.
Ze zullen het nooit meer zo leuk als season 1 kunnen maken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef senia het volgende:
[..]
totally agreebooooo voor de schrijvers gewoon
Ik vind Luke wel 1 van de interessantste bijfiguren uit de serie: eerst dé gozer van New Port, daarna uitgelachen door iedereen omdat ie een homofiele vader heeft etc.quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoilers voor season four van Fox (dankzij spoilerfix)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien zien we hem wel terug
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:41 schreef Miguel het volgende:
En de acteur die Luke speelde was gewoon erg charismatisch, maar dat is slechts mijn mening natuurlijkZou hem iig best wel weer eens terug willen zien.
[..]Misschien zien we hem wel terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Season 1 blijf ik sowieso verreweg het beste vinden.
ja met veel pornoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:46 schreef Ogala het volgende:
[..]
Idd hopelijk krijgen we in seizoen 4 met Kaitlin wat meer old school troubles op harbour
Je moet nu eigenlijk wel je avatar aanpassen want die klopt niet meerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:33 schreef somegirl het volgende:
jemig..... ben echt in shock!
had echt niet verwacht dat marissa dood zou gaan zeg....... heb wel een traantje gelaten!
En ben het niet eens met iedereen dat dit zo'n slecht seizoen was, ik heb er heerlijk van genoten, en was altijd weer blij met m'n oc vrienden! Kijk nu al uit naar seizoen 4! Ben ook erg benieuwd of we Marissa's begravenis ook nog te zien krijgen, lijkt me wel indrukwekkend ook.
neeh, da's nu een in memoriam / ode aanquote:Op zondag 21 mei 2006 16:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je moet nu eigenlijk wel je avatar aanpassen want die klopt niet meer
Vond ik ook.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:21 schreef VrAnqZ het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd een beter seizoen dan seizoen 2
Sorry had ik toch niet gezien.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:54 schreef Miguel het volgende:
Is al zoveel keer voorbij gekomen nu... nog maar eens dan:
Seizoen 4
Op dit moment zijn er nog geen data bekend voor het nieuwe seizoen, maar er is in ieder geval bevestigd dat The O.C. zeker een nieuw seizoen krijgt op FOX. Dit zal waarschijnlijk ergens tussen augustus en oktober 2006 beginnen.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:45 schreef Devano het volgende:
Ik ben blij dat we Marissa nog in die school uniform hebben kunnen bewonderen, vlak voor ze doodging. Ik ging zelf bijna dood toen ik haar zo zag.
[afbeelding]![]()
![]()
Ik snap niet hoe mensen seizoen 2 leuker kunnen vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:44 schreef Crazykill het volgende:
Hoe kunnen mensen Season 3 nou leuker vinden dan 2. Dit was gewoon een KUTseizoen. De afgelopen twee seizoenen was het nog leuk om The O.C. te kijken, dit seizoen was het gewoon saai (zacht uitgedrukt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |