SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 14:20 schreef Whoho het volgende:
waar halen we de trailertjes ook weer vandaan?
Ik ben je er erg dankbaar voor hoorquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin echt te denken dat ik m'n tijd grondig heb lopen verdoen met het maken van de OP...
excusesquote:Op zondag 30 april 2006 14:24 schreef Miguel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik begin echt te denken dat ik m'n tijd grondig heb lopen verdoen met het maken van de OP...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Als je het maar laatquote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Wytze het volgende:
godver, lees ik net op tv.com precies hoe de laatste 2 afleveringen gaan.
ben boos nudus ik ga jullie ook maar allemaal spoilen
Maar dat is ook een beetje dom van je zelf.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Wytze het volgende:
godver, lees ik net op tv.com precies hoe de laatste 2 afleveringen gaan.
ben boos nudus ik ga jullie ook maar allemaal spoilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:04 schreef neggix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een meisje!
Damn je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het driewerf kut dat tussen aflevering 24 en 25 2 weken zitten
ik vind het kut dat het seizoen alweer bijna afgelopen is. kijk al lang met plezier er naar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:35 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het driewerf kut dat tussen aflevering 24 en 25 2 weken zitten
jep, en Anna die de hele tijd loopt te zeuren over dat hij niet moet toegeven en dan gewoon zeggen "schijt aan"quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:24 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ik vind het kut dat het seizoen alweer bijna afgelopen is. kijk al lang met plezier er naar.
ik vond het trouwens ook erg komisch hoe Seth hysterisch liep te roepen om een handdoek ofzo? "does anyone have a ...." en steeds hysterischeren summer die om haar kroon roept
Same herequote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:35 schreef Doezelhaar het volgende:
Woehoe, de nieuwe EP is uit. Na het werk gelijk effe checken natuurlijk!
Obviquote:
The pioneers van Tunngquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:22 schreef vruitig het volgende:
Hoe heette het outro nummer van episode 24? Waar Seth gearesteerd werd? Of door wie is het gespeeld.
Lucy Halequote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:28 schreef Wytze het volgende:
Wie was dat vriendinnetje, ik zit der op te zoeken maar kan niet vinden ;'(
Misschien is hij wel opgepakt? Die politiewagen ging toch achter hem aan, verder lieten ze niets zien.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Whoho het volgende:
ik was erg verrast door de plotwending dat seth werd opgepakt zeg. dat zag ik niet aankomen. ik verwachtte dat sandy alsnog werd geboeid. op zich heeft seth wel een motief, want hij heeft een hekel aan het feit dat sandy zoveel tijd stopt in de Newport Group. ben heel benieuwd wat eruit komt. wel heel nep dat volchuck met het grootste gemak zo'n dure mercedes mee kan jatten...
klopt maar je krijg zo'n auto echt niet eens gestart zonder sleutelsquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Misschien is hij wel opgepakt? Die politiewagen ging toch achter hem aan, verder lieten ze niets zien.
Eh, ik weet niet welke ep jij hebt zitten kijken, maar in mijn ep was de sigaret die Seth vergat toch echt de aanleiding tot de brand...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:43 schreef Ogala het volgende:
Pfff jeetje op het einde gebeurt er echt van alles, hopelijk komen ze er niet achter dat de oorzaak van de brand geen sigaret was.
Och, het jatten van een auto is opzich ook wel kinderspel als je een beetje weet hoe een auto werkt. Alleen wie wil er nu een auto met kapot raam en een dure mercedes die overal geregistreerd staat?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:49 schreef Whoho het volgende:
wel heel nep dat volchuck met het grootste gemak zo'n dure mercedes mee kan jatten...
Ja, als je dat bedoeld moet je dat zeggen, het was natuurlijk ook een joint, maar dan is het nog steeds een sigaretquote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:10 schreef Doezelhaar het volgende:
Was geen normale sigaret toch ? Althans zo zag het er niet uit in ieder geval. En daarvoor kan je al hangen in de US.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |