abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37997457

Sniff.. ach het werd ook tijd voor een wissel met Kaitlin, "and now I can rule Harbor"

[ Bericht 50% gewijzigd door Ogala op 19-05-2006 19:23:27 ]
pi_37999604
Wat een schijt aflevering.
Stiekem is het best een kutserie geworden.
pi_38000753
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:27 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een schijt aflevering.
Stiekem is het best een kutserie geworden.
Dat is het al een hele tijd
Seizoen 1 was goed, 2 was minder maar nog leuk. 3 is gewoon kut.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:12:30 #254
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38000944
OK seizoen 3 is echt het minste seizoen van de 3
Zeker het 2de gedeelte heb ik met minder plezier gekeken dan de andere 2 seizoenen.
Aan de andere kant kijk ik er nog steeds graag naar, maar de kwaliteit gaat wel achteruit.

Ik vind de dood van Marissa echt geweldig. Het was het enige dat met haar nog niet gebeurd was. Geweldig om dat er nog bij te doen. Prachtige manier om de afgelopen 3 seizoenen te laten eindigen. Zeker nadat iedereen zijn liefde voor iedereen verklaart had enzo
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 15:17 schreef Miguel het volgende:

[..]

Dat bedoelde die ook
[..]

------------

Maare, het eerste deel van het nieuwe seizoen is Seth toch nog in Orange County (hij was toegelaten voor het volgende semester in januari) en als Ryan dan ook blijft gaat dus alleen Summer weg. Wat ze met Taylor doen in dit verhaaltje weet ik nog niet helemaal
De serie heet nog steeds Orange County hè, daar zal het dan ook om blijven draaien
Zoals ik al veel eerder zei denk ik dat het wat anders in mekaar gaat zitten dan dat jij denkt.
Maar we zullen het zien komend seizoen.

Toch vind ik Kaitlin niet zo'n leuk karakter. Tenminste, het had een leuk karakter kunnen zijn maar ik vind die Willa Holland niet zo leuk. Btje vaag type.
Ik ben benieuwd wat ze met z'n allen gaan doen. Aangezien ze allemaal in de serie blijven, zullen ze toch weer bij elkaar moeten komen. Daarnaast gok ik niet dat ze hele seizoenen op Brown (bijvoorbeeld) gaan opnemen aangezien de serie The O.C. heet.
Het is wel goed dat er nu weer wat andere mogelijkheden en andere karakters bijkomen doordat de serie een iets andere wending neemt. Ik vond het een beetje vastzitten in dezelfde draaimolen. Daarom was de serie minder interresant aan het worden. Iedereen had alles wel zo'n beetje beleefd wat ze beleven konden op highschool.
Ik hoop alleen wel dat ze de humor weer een beetje terug halen want die was de laatste tijd ver te zoeken.

Ben benieuwd.
Had wel bij het einde van de aflevering zoiets van "godver!!!! is het afgelopen???!!!??? dat kun je niet menen!!!!" heerlijk om zo'n onbevredigend einde te hebben. Past perfect bij een seizoenseinde (zeker als het het einde van een gedeelte van de serie betekent) en je vraagt je af wat er nu weer gaat gebeuren
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_38003970
verdomme... zij was de enige echte reden dat ik naar die kutserie keek
pi_38003995
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:16 schreef Ogala het volgende:

[afbeelding]

Sniff.. ach het werd ook tijd voor een wissel met Kaitlin, "and now I can rule Harbor"
dat was een mooi zinnetje Hopelijk wordt ze echt een sadist

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2006 23:00:22 ]
pi_38005361
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Miguel het volgende:
Zonder Marissa wordt het eindelijk leuk Als ik me ergens aan kon ergeren was het wel Marissa en iedere keer hetzelfde gezeik in d'r verhaallijnen
Na drie seizoenen kwamen haar problemen met vriendjes ook een beetje me strot uit ja.. maar ze hadden haar gewoon kunnen laten wegzeilen ofzo, en nooit meer wat van zich laten horen.. dood gaan is echt weer zo'n Amerikaans sensatie einde, de manier waarop ook.. Ryan die haar draagt, en ze sterft in z'n armen
pi_38007011
pff ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden. de serie heeft me 3 jaar echt vermaakt (waarvan de laatste afleveringen wel wat minder) maar ik word er nu een beetje moe van. het hele orange county wereldje was mooi, maar nu gaat alles anders worden. iedereen zit ergens anders en de verhaallijnen zijn zo oninteressant (uitgemolken of overdreven) dat ik de moeite niet echt wil nemen om te gaan kijken wat er met ze gaat gebeuren. en de dood van marissa (is ze dat wel zeker???) vind ik echt een aderlating. itt velen hier vond ik haar nog steeds een van de leukste personages uit de serie. maarja ook als zij weg zou/zal gaan voor een jaar, zou je weinig van haar terug zien. misschien dat kaitlin wat leven in de brouwerij kan brengen, maar of ik nog de moeite neem de serie te gaan volgen komend seizoen....
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:49:05 #259
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38007284
Spoilers voor season four van Fox (dankzij spoilerfix)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_38007342
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou dat kunnen zijn?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:54:02 #261
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38007370
SPOILER
pi_38007618
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
guess not. ik zou het heel raar vinden wanneer seth of ryan voor de klas komen. die gasten zijn 18!
en sandy, die gaat weer terug naar een advocatenkantoor..

trouwens, ik denk dat in spoilers praten niet zoveel zin heeft want iedereen die hier nog komt wil het hebben over het nieuwe seizoen.
rustig aan het terugkrabbelen (zie fase 4 in OP). mijn mooiste (poker)hand ooit!
pi_38007624
SPOILER
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:08:10 #264
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_38007685
Ze hadden alleen spijt van Oliver
pi_38008132
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:37 schreef Whoho het volgende:
de dood van marissa (is ze dat wel zeker???) vind ik echt een aderlating. itt velen hier vond ik haar nog steeds een van de leukste personages uit de serie.
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 schreef Fox.com het volgende:
...he grabs an unconscious Marissa and carries her free of the wreckage in a mirror from the time he found her in Tijuana. The car explodes and Ryan lays Marissa down on the pavement and rouses her. He tells her he’s going to get help, but she begs him to stay. And then she dies.
Wat een ellendig einde zeg.. En de Imogen Heap versie van Hallelujah?

Marissa was toch een van de karakters die de serie droeg (hoewel ik op zich blij ben dat het niet Sandy bleek te zijn die het loodje zou leggen in de season finale). The girl next door is gone.

...en dat terwijl ik een I love Marissa Cooper T-shirt heb
...gelukkig heb ik ook de I love Caitlin Cooper variant

[ Bericht 10% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 20-05-2006 01:52:33 ]
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:57:36 #266
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_38008441
Mooi eind van een mooi seizoen, vond dit echt een leuk seizoen. Had alleen gehoopt dat Marrissa eerder dood ging en tijdens haar begrafenis een nieuw mooi liedje draaide die ik dan weer 300x kan luisteren. Ik kan niet wachten tot seizoen 4, vond seizoen 3 erg goed. Seizoen 1 was echt geweldig, seizoen 2 vond ik echt enorm bagger en 3 was weer goed.

Let's get it on
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 20 mei 2006 @ 01:59:20 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38008462
Volgens mij was Seth de persoon die het liefste van Harbor weg wilde. Dat was altijd al wel duidelijk. Aangezien Seth ook nog geen school heeft het eerste half jaar, zou het natuurlijk kunnen dat hij een baantje moet zoeken en zo op Harbor terecht komt als een soort leraar. Waarschijnlijk hulpleraar ofzo.

Ryan raakt van het padje af doordat Marissa dood is. Want ja, ze horen toch bij mekaar. Hij is er zo kapot van dat hij (weer) op het slechte pad terecht komt.

Summer en Taylor gaan gewoon avonturen beleven op Brown.
Sandy en Kristen hebben de nodige problemen natuurlijk met Ryan en Julie gaat helemaal van het padje af door de dood van Marissa.
Kaitlin wordt nog bijdehanter dan dat ze al was door de dood van Marissa en zo hebben we weer een nieuw seizoen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 20 mei 2006 @ 02:03:21 #268
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_38008519
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:05 schreef truStie het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_38011235
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 01:59 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij was Seth de persoon die het liefste van Harbor weg wilde. Dat was altijd al wel duidelijk. Aangezien Seth ook nog geen school heeft het eerste half jaar, zou het natuurlijk kunnen dat hij een baantje moet zoeken en zo op Harbor terecht komt als een soort leraar. Waarschijnlijk hulpleraar ofzo.

Ryan raakt van het padje af doordat Marissa dood is. Want ja, ze horen toch bij mekaar. Hij is er zo kapot van dat hij (weer) op het slechte pad terecht komt.

Summer en Taylor gaan gewoon avonturen beleven op Brown.
Sandy en Kristen hebben de nodige problemen natuurlijk met Ryan en Julie gaat helemaal van het padje af door de dood van Marissa.
Kaitlin wordt nog bijdehanter dan dat ze al was door de dood van Marissa en zo hebben we weer een nieuw seizoen
En dan draait alsnog het hele fucking seizoen om Marissa
pi_38011361
Voor mij betekent dit seizoenseinde toch ook het einde van de serie voor mij. Eén van de drie belangrijkste personages (Ryan, Marissa, Seth) eruit geschreven en volgend jaar met Kaitlin en Taylor twee karakters erbij die me totaal niet overtuigen.

Het eerste seizoen was erg goed, het tweede seizoen was nog best goed, dit seizoen had te weinig echt goede momenten. Het volgende seizoen zal ik best een keer kijken als het in Nederland op de televisie komt, maar echt volgen zal ik het niet meer.
pi_38013629
Hmm na het lezen van die seizoen 4 spoiler lijkt het me dat het toch nog leuk gaat worden.
Maar weet je wat wel grappig is, in die aflevering van seizoen 1 dat ze naar Tijuana gaan en Marissa die pillen slikt, dan draagt Ryan haar ook zo weg en dacht ik ook in eerste instantie dat ze dood was. Uiteindelijk bleek ze nog gewoon te leven, maar ja na de preview voor de volgende episode te hebben gezien denk ik niet dat het nog eens zo zal zijn.
Ik ben een meisje!
pi_38016175
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 12:22 schreef NAF_NAF het volgende:
Hmm na het lezen van die seizoen 4 spoiler lijkt het me dat het toch nog leuk gaat worden.
Maar weet je wat wel grappig is, in die aflevering van seizoen 1 dat ze naar Tijuana gaan en Marissa die pillen slikt, dan draagt Ryan haar ook zo weg en dacht ik ook in eerste instantie dat ze dood was. Uiteindelijk bleek ze nog gewoon te leven, maar ja na de preview voor de volgende episode te hebben gezien denk ik niet dat het nog eens zo zal zijn.
Ze is gewoon dood hoor:

"As Ryan drives, Volchok rams his car from behind. He then pulls alongside and tries to run Ryan off the road. And he succeeds. Ryan barrels through a curve and over an embankment. The car rolls end over end down the hill, finally crashing on another road below. Coming back to his senses, Ryan crawls out of the car. Noticing gas pouring from the tank and a small fire, he grabs an unconscious Marissa and carries her free of the wreckage in a mirror from the time he found her in Tijuana. The car explodes and Ryan lays Marissa down on the pavement and rouses her. He tells her he’s going to get help, but she begs him to stay. And then she dies."
// Last.fm
pi_38017420
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Ze is gewoon dood hoor:

"As Ryan drives, Volchok rams his car from behind. He then pulls alongside and tries to run Ryan off the road. And he succeeds. Ryan barrels through a curve and over an embankment. The car rolls end over end down the hill, finally crashing on another road below. Coming back to his senses, Ryan crawls out of the car. Noticing gas pouring from the tank and a small fire, he grabs an unconscious Marissa and carries her free of the wreckage in a mirror from the time he found her in Tijuana. The car explodes and Ryan lays Marissa down on the pavement and rouses her. He tells her he’s going to get help, but she begs him to stay. And then she dies."
Dat weet ik ook wel, maar het herinnerde me gewoon aan die scene.
Ik heb het ook gelezen fox.com/oc en het is ook al eerder in dit topic gequote.
Ik ben een meisje!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:21:05 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38018048
Ik vond trouwens de sterfscene van Marissa wel een beetje matig gespeeld en voornamelijk ook een beetje matig uitgedacht....
  zaterdag 20 mei 2006 @ 16:22:21 #275
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_38019510
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:42 schreef truStie het volgende:
dood gaan is echt weer zo'n Amerikaans sensatie einde, de manier waarop ook.. Ryan die haar draagt, en ze sterft in z'n armen
Ik vond het juist wel mooi gemaakt, zoals we terugkeken naar die keer in tituana, maar nu kon hij niets meer voor haar doen. Juist wel een mooi einde imho, het past gewoon bij de serie, zo hoogstaand is die nou ook weer niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')